10 دلیل برای استفاده از بازاریابی دیجیتالReviewed by صبا شادروز on Jul 27Rating: 5.0۱ +۹ دلیل برای استفاده از بازاریابی دیجیتال | مرکز طراحی سایت تبریزبازاریابی دیجیتال می تواند مزایای متعددی را برای کسب و کارهای کوچک ارائه دهد وما در این مقاله برخی از آنها را برای ما توضیح میدهیم

دلایل استفاده از بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال می تواند مزایای متعددی را برای کسب و کارهای کوچک ارائه دهد و در اینجا برخی از آنها را برای شما توضیح دادیم.

1. بازاریابی دیجیتال 

بزرگترین مانع که شما در هنگام تلاش برای عرضه خدمات و محصولات با آنها مواجه خواهید شد، رقابت با شرکت هایی است که موارد مشابهی را ارائه می دهند. خوشبختانه، بازاریابی دیجیتال اکولایزر نهایی است که با کسب و کارهای بزرگتر رقابت می کند.
یک شرکت کوچکتر می تواند با استفاده از یک شرکت بازاریابی دیجیتال معتبر، به طور آنلاین بیشتر توجه خود را جلب کند و پس از آن راه نویسه های رتبه بندی جستجو را افزایش دهد.

بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال

شرکت ها بسیار متعهد به تصمیم گیری هستند و اغلب در پشت مسیرهای بازاریابی دیجیتال قرار دارند.
زمانی که شرکت ما در تکنولوژی اطلاعات متمرکز بود، به یاد داشته باشید که کار با یک شرکت بزرگ مالی که هنوز از IE6 استفاده می کند، در حالی که سایر نقاط جهان به IE8 منتقل شده است.

بازاریابی دیجیتال و SEO به طور مداوم در حال تکامل است. شما نیاز به یک شریک دارید که می تواند به نوآوری شما کمک کند.

به عنوان یک کسب و کار کوچک، شما می توانید به سرعت در فرصت های جدید، شروع به فکر کردن در مورد اثرات جستجوی صوتی و استفاده از بهینه سازی محتوای مناسب برای نشان دادن برای قطعه غنی است کنید.

2. هزینه های موثرتر از روش های بازاریابی سنتی

پیدا کردن سرمایه برای سرمایه گذاری در روش های بازاریابی سنتی مثل نمایشگاه های تجاری و یا حتی بازاریابی پست الکترونیکی مستقیم می تواند برای یک کسب و کار تازه شروع شود. گزارش بازاریابی دیجیتال گارتنر ادعا می کند که بازاریابی ایمیل و تبلیغات رسانه های اجتماعی نتایج دوگانه تل مارلیک و ایمیل مستقیم را دریافت می کند.
این بدان معنی است که شما می توانید کمتر در تلاش های بازاریابی دیجیتال خود را صرف و نتایج بهتر در روند کنید. 

3. نرخ تبدیل بهتر

نرخ تبدیل بهتر

نرخ تبدیل بهتر

هنگام سرمایه گذاری در بازاریابی دیجیتال، شما قادر به افزایش تبدیل وب سایت و کانال های رسانه های اجتماعی خود خواهید بود. اکثر بازاریابان دیجیتال به شدت بر چگونگی بهینه سازی ابزارهای دیجیتالی شما برای افزایش مشتری و تبدیل آنها تمرکز می کنند.

این زنجیره تبدیل می تواند کاملا سودآور باشد و چیزی است که باید با تلاش های بازاریابی خود در اولویت قرار دهید. تبلیغات پرداخت شده سریعترین راه برای دیدن نتایج است. 

4. درآمد بیشتر از بازاریابی دیجیتال تولید می شود

درآمد بازاریابی دیجیتال

درآمد بازاریابی دیجیتال

دلیل اصلی این است که اکثر مردم حتی محصولات و خدمات خود را تبلیغ می کنند، درآمد بیشتری برای شرکت هایشان تولید می کنند. این باید واضح باشد
اما بسیاری از شرکت های بازاریابی دیجیتال روی ROI تمرکز نمی کنند. یک مطالعه انجام شده توسط موتور جستوجوی juggernaut گوگل دریافت که شرکت ها با استفاده از قدرت بازاریابی دیجیتال تولید درآمد که نزدیک به 3 برابر بیشتر از شرکت های استفاده از تبلیغات سنتی است.

5. رویکرد هدفمند تر

رویکرد هدفمند تر

رویکرد هدفمند تر

هنگام استخدام یک حرفه ای بازاریابی دیجیتال، این مهم است که شما بدانید که مخاطبان مورد نظر شما کیست ؟
با استفاده از این نوع رویکرد هدفمند، شما می توانید مخاطبان خود را ممنون کنید و آنچه را که به آنها نیاز دارید فراهم کنید.

این فقط چیزهایی مانند رضایت مشتری و میزان احتباس را افزایش می دهد. دانستن اینکه “شخصیت مشتری” همچنین به شما کمک می کند تا از زمان صرف وقت برای تلاش های بازاریابی که کار نمی کنند، اجتناب کنید.
بهینه سازی رویکرد مورد استفاده برای رسیدن به مشتریان تنها در مدت زمان طولانی به سود شرکت شما خواهد بود.

اطمینان حاصل کنید که تلاش های بازاریابی دیجیتال شما مشتری مناسب را هدف قرار می دهد. این مرحله برای موفقیت شما بسیار مهم است.

6. دسترسی به مصرف کننده موبایل

دسترسی به مصرف کننده موبایل

دسترسی به مصرف کننده موبایل

یکی از برترین آمارها در مورد بزرگسالان در ایالات متحده این است که تقریبا 91 درصد از آنها دستگاه های تلفن همراه خود 
حتی در بستر خود استفاده میکنند! این به این معنی است که مخاطبان زیادی در مورد بازاریابی به کاربران تلفن همراه وجود دارد.

بیشتر بخوانید >> شگفت انگیز ترین نکات نحوه انتخاب یک کارت گرافیک

عدم توجه به این کاربر با تلاش های بازاریابی و تبلیغات شما، به شما این امکان را می دهد که مشتریان مختلف را در گرد و غبار قرار دهید. بازاریابی دیجیتال این کاربر را هدف قرار می دهد و به شما کمک می کند تا آنها را به مشتریان تبدیل کنید.
داشتن چیزهایی مانند یک وب سایت تلفن همراه یا پاسخگو، راهی عالی برای برقراری ارتباط با کاربران تلفن همراه است.

گوگل در حال حاضر اقدامات زیادی را در زمینه جستجوی تلفن همراه انجام داده است و اکنون بیش از 50 درصد از جستجوها در دستگاه های تلفن همراه است.

AMP جدیدترین فشار آنهاست اما الگوریتم های جستجوی گوگل از سال 2014 به بعد Mobilegeddon بهینه سازی تلفن همراه را به ارمغان آورده است.

7. همه چیز درباره ساخت یک نام تجاری است

ساخت یک نام تجاری

ساخت یک نام تجاری

برای حفظ رشد در هر کسب و کار، باید بر روی ساختن نام تجاری خود تمرکز کنید. در حالی که این ممکن است به عنوان یک کار غیرممکن به نظر برسد
با استراتژی های مناسب بازاریابی دیجیتال، شما قادر خواهید بود  اعتبار نام تجاری خود را به رسمیت بشناسانید.

کارهایی که شما در رابطه با ساختن نام تجاری خود انجام داده اید ارزش آن را در نظر بگیرید و اینکه چقدر مفید است زمانی که برای حفظ مشتریان وفادار باشید.

ساختار برند یعنی تفکر مثل تجارت بزرگ است. آرم خود را بر روی همه چیز قرار دهید شروع یک مبارزات انتخاباتی توییتر صرفا بر ساختار نام تجاری تمرکز کنید. یا، ایجاد و اجرای آگهی های بنر با تماس مستقیم به عمل آنچه که شما ارائه می دهد. پیوند ساختمان، جستجوگرها، بازاریابی محتوا، UX، حتی حوادث شبکه های کسب و کار. همه چیز باید برند شما را در تمرکز نگه دارد.

هنگامی که نام تجاری خود را جدی می گیرید، دیگران نیز به آن ارزش خواهند داد.

8.کسب اعتماد مشتری

کسب اعتماد مشتری

کسب اعتماد مشتری

به طور کلی، یک بازاریاب دیجیتال می خواهد از مواردی نظیر توصیفات، بررسی ها و دیگر اثبات های اجتماعی در هنگام تلاش برای توجه به کسب و کار شما استفاده کند. تشویق چیزهایی مانند به اشتراک گذاری محتوای شما در کانال های رسانه های اجتماعی می تواند شگفتی هایی برای پیدا کردن یک پایگاه مشتری جدید ایجاد کند.
یک مطالعه اخیر توسط نیلسن نشان می دهد که “49 درصد تماشای برنامه های ویدئویی زنده را بیشتر در صورتی که رسانه های اجتماعی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند” – استفاده از قدرت مشتریان راضی می تواند به شما کمک کند تا رشد کنید و به راحتی به هدف خود دست یابید.

9. جذب مشتریان 

datacss 2.jpgasd - 10 دلیل برای استفاده از بازاریابی دیجیتال

یک بازاریاب دیجیتال نباید مشکلی ایجاد کند که بازدیدکنندگان نتوانند اقدامات مطلوب مانند ثبت نام برای خبرنامه یا خرید یک محصول انجام دهند. اگر فرد وقت خود را برای بازدید از وبسایت خود در نظر بگیرد، به آنچه که شما ارائه می دهید علاقمند است. لازم است پیام شما درست باشد.

ایجاد صفحات وب بسیار جذاب با اطلاعات مربوط به آن در هنگام تلاش برای افزایش نرخ تبدیل حیاتی است. و،
همیشه با یک CTA روشن برای “درخواست نقل قول” و یا اقدام دیگری بازدید کننده را راهنمایی کنید.

10. ضروری برای بقا کسب و کار

datacss 2.jpgwercccc - 10 دلیل برای استفاده از بازاریابی دیجیتال

حتی اگر کسب و کار شما یک سایت جستجوی عالی و صفحات فعال رسانه های اجتماعی داشته باشد، بدون تبدیل آن به مشتری، معنایی ندارد.
آژانس های بازاریابی دیجیتال قادر به نشان دادن راهی برای تبدیل بازدیدکنندگان به وب سایت شما و کانال های رسانه های اجتماعی به مشتریان وفادار خواهند بود. به همین دلیل استفاده از قدرت بازاریابی دیجیتال برای موفقیت کلی کسب و کار شما ضروری است.

 جستجوگرها و بسیاری دیگر از تاکتیک های بازاریابی دیجیتال یک نماینده بد بدست آورده اند.
گوگل اخیرا از Penguin 4.0 زمین بازی را به نفع سازمان هایی که می دانند چه کاری انجام می دهند، اصلاح کرده است، جایی که کیفیت موفقیت بزرگی است.

بدون بازاریابی دیجیتالی موثر در خط مقدم تصمیم گیری های کسب و کار شما، شرکت شما به سادگی از دست خواهد رفت.

در خلاصه
بدست آوردن بهترین نتایج از تلاش های بازاریابی دیجیتال شما مستلزم پیدا کردن حرفه ای های مناسب برای کمک به شما است. 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست