ویژگی های بهترین شرکت طراحی سایت

شناختن ویژگی‌های بهترین شرکت طراحی سایت از این جهت ضروری است که با گسترش دنیای دیجیتال اکثر برندهای مشهور و پردرآمد سایت خود را طراحی کرده‌اند تا مشتریان‌شان بتوانند سفارش خدمات و محصولات و همچنین پیگیری و پشتیبانی را به طور آسان و آنلاین بدون نیاز به مراجعه حضوری و حتی تماس تلفنی، دنبال کنند. با این که سایت یکی از راهکارهای آنلاین کردن کسب‌وکار است و شبکه‌های اجتماعی نیز وجود دارند؛ ولی سایت تنها گزینه‌ای است که تماما متعلق به صاحب آن است و امکان بکاپ گیری، سفارشی سازی و مستقل بودن آن ویژگی‌های ممتازی است که باعث شده اکثر صاحبان کسب و کار داشتن سایت را اولویت اول خود قرار دهند.

معرفی ویژگی‌های بهترین شرکت طراحی سایت موضوعی است که در این مقاله به آن می‌پردازیم تا اگر قصد سفارش طراحی سایت یا آشنایی در این زمینه را دارید با آگاهی بیشتری اقدام نمایید.

خوشنامی در عرصه طراحی سایت

چرا مشتریان ترجیح می‌دهند بیشتر از مغازه‌های با قدمت و خوش سابقه خرید کنند؟ چون قبلا سطح کیفیت و قیمت محصولات و خدمات آنها را یا شخصا تجربه کرده‌اند یا آشنایان آنها تعریف کرده‌اند. در بازار طراحی وب‌سایت نیز سابقه شرکت فاکتوری تاثیر گذار است. این به آن معنی نیست که شرکت‌های نوپا قابل اعتماد نیستند ولی به شرکت‌های باسابقه اعتماد بیشتری وجود دارد.

به طور کلی هر چه قدر مشتریان یک شرکت بیشتر راضی باشند به دیگر افراد هم آن شرکت را توصیه و معرفی خواهند کرد که باعث خواهد شد جدا از تبلیغات نیز مشتریانی برای سفارش طراحی سایت جذب شوند.

متخصص بودن در طراحی سایت

در دومین مورد از ویژگی‌های بهترین شرکت طراحی سایت، تخصص طراحان سایت آن شرکت است. وب سایت‌های متنوعی در سطح اینترنت وجود دارند که هر کدام هم دائما در تلاش هستند سایت خود را توسعه دهند. به همین علت برای ورود به این محیط بایستی سایت قدرتمند و با امکانات مورد نیاز در حوزه فعالیت‌تان داشته باشید.

لذا مهندسین نرم افزاری که طراحی سایت را بر عهده دارند باید از دانش فنی کافی برای راه اندازی سایت در عرصه‌های مختلف برخوردار باشند. هر یک از سایت‌های شرکتی، فروشگاه اینترنتی، سایت آموزشی و سایت مجله‌ای چالش‌های منحصر به فرد خود را دارند چرا که ساختار و روند طراحی هر یک متفاوت است.

وقت شناسی و خوش قولی

وقت شناسی و تعهد نیز شاخص مهمی در ارزیابی ویژگی‌های بهترین شرکت طراحی سایت است. انتظار مشتریان در سفارش طراحی سایت این است که شرکت طرف قرارداد بتواند به موقع و طبق توافق قبلی وب‌سایت را با ظاهر و امکانات درخواست شده در زمان مقرر تحویل دهد.

برای همین شرکت طراحی وبسایت باید با در نظر گرفتن ابعاد مختلف پروژه و حجم ترافیک کاری خود، تخمین درستی از مدت زمان طراحی پروژه داشته باشد و با محاسبات دقیق بتواند چشم‌انداز درست و واقعی را به تصویر بکشد.

البته توجه داشته باشید که سایت نیز همانند یک نرم افزار ممکن است پس از مدتی با مشکلی برخورد کند که در این صورت تیم پشتیبانی پاسخگو و راهنمای شما خواهند بود که در دسترس بودن پشتیبانان فنی حائز اهمیت است.

شرکت طراحی سایت در تهران 

سرورها و هاستینگ که در دیتاسنترها قرار دارند نقش بسیار کلیدی در کیفیت تجربه کاربری سایت شما بر عهده دارند. برای این که متوجه بشوید میزبانی سایت یا اصطلاحا هاست چیست می‌توان گفت که همه وبسایت‌ها در کامپیوترهای مخصوصی (که سرور نام دارند) قرار دارند که این کامپیوترها به صورت 24 ساعته به اینترنت وصل هستند و دائما توسط کارشناسان رصد می‌شوند تا مشکلی در نمایش و کارکرد سایت نداشته باشند.

به همین جهت از جمله ویژگی‌های بهترین شرکت طراحی سایت در تهران  این است که سرورهایی برای مشتریان خود انتخاب می‌کنند تا ضمن قیمت به صرفه آن، پردازش و بارگذاری سایت با سرعت انجام شود.

طراحی سایت سئو شده و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی را نیز حتما در بررسی ویژگی‌های بهترین شرکت طراحی سایت در نظر بگیرید. همان طور که می‌دانید موتور جستجو گوگل، میدان اصلی رقابت سایت‌ها می باشد. چرا که در هنگام جستجو کلمات هر سایتی که در نتایج بالاتر قرار بگیرد شانس بیشتری برای گرفتن بازدید دارد و این یعنی می‌تواند خدمات، محصولات یا تبلیغات خود را بیشتر به فروش برساند و درآمد بیشتری کسب کند. که برای این کار بایستی اصول سئو و بهینه سازی به خدمت گرفته شود.

لذا علاوه بر تولید محتوا، استاندارد‌های زیرساخت سایت و سئو تکنیکال آن باید در سایت طراحی شده رعایت شده باشند که این بر عهده شرکت طراحی سایت است.

خدمات دیجیتال مارکتینگ برای سایت

گفتیم که بارعایت سئو و بهینه سازی می‌توان بازدیدکنندگان را به ورود به سایت فراخواند ولی پس از آن چه؟ چیدن استراتژی‌هایی برای تبلیغات، تخفیف و فروش نیز در ویژگی‌های بهترین شرکت طراحی سایت به چشم می‌خورد تا مشتریان را در تعامل و خرید از سایت‌تان حفظ کند که در ادامه شرح می‌دهیم.

کاربرانی که وارد سایت شما شده‌اند را با دادن هدیه‌ای درخواست کنید که مشخصات خود را مانند ایمیل و شماره تلفن همراه خود را وارد کنند تا در بازاریابی از این فهرست اطلاعات ارزشمند استفاده کنید.

تبلیغات و بازاریابی انواع مختلفی دارد مانند ایمیل و اس ام اس مارکتینگ که برای ایمیل و موبایل افراد پیام‌هایی با محتوای اطلاع رسانی راجع به جشنواره‌ها، تخفیفات و غیره بفرستید که این موارد را می‌توانید از پنل سایت‌تان نیز انجام دهید.

همچنین در سایر روش‌ها برای مشتریانی که قبلا از سایت شما خرید داشته‌اند، می‌توانید امتیاز ویژه‌ای برای آنها در نظر بگیرید یا مشتریانی که از بیشتر مبلغ خاصی سفارش دارند را تخفیف بیشتری لحاظ کنید. برای برخی محصولات تخفیف محدود از لحاظ تعداد یا از لحاظ مدت زمان بگذارید تا مشتریان در خرید زودتر خود ترغیب شوند.بخشی از تبلیغات نیز علاوه بر مشاهده مشتریان، در بهبود رتبه سایت در موتور جستجو تاثیر مفیدی دارند. استفاده از خدمات دیجیتال مارکتینگ جز ویژگی‌های بهترین شرکت طراحی سایت است.

نمایش ریسپانسیو سایت در دسکتاپ و موبایل

احتمالا شما هم شنیده‌اید که بیش از نصف کاربران اینترنت امروزه با گوشی‌های موبایل به گشت و گذار در اینترنت می‌پردازند. آسانی و در دسترس بودن گوشی‌های هوشمند باعث شده که اکثر کارهای روزمره اینترنتی با آن انجام شود و از دسکتاپ‌هایی مثل کامپیوتر و لپ تاپ برای کارهای حرفه‌ای در کسب‌وکارها استفاده شود.

پشتیبانی از تمامی صفحه نمایش‌ها از ویژگی‌های بهترین شرکت طراحی سایت هست و برای همین لازم است که سایت شما ریسپانسیو یا واکنش‌گرا باشد و بتواند هم در گوشی‌های لمسی و هم در لپ تاپ و کامپیوتر و حتی در تبلت با ظاهری درست و زیبا نمایش داده شود تا بتوانید دستگاه الکترونیکی همه کاربران اینترنت را پوشش دهید و مراجعه کنندگان بتوانند از مزایای سایت‌تان بهره‌مند شوند.

خدمات کامل طراحی سایت

یک وبسایت برای اینکه عالی از آب دربیاید همانند هر سیستم پیشرفته دیگری نیازمند خدمات مختلفی است که تا به اینجا هم به چند مورد آن مانند سئو، پشتیبانی، میزبانی و تولید محتوا اشاره کردیم. علاوه بر این، موارد دیگری مانند توسعه سایت، دیجیتال مارکتینگ، برندینگ و طراحی لوگو هم می‌تواند جز خدمات شرکت انجام دهنده باشد.

پوشش همه این خدمات از ویژگی‌های بهترین شرکت طراحی سایت است تا مشتریان آسوده باشند که همه کارها توسط شرکت پذیرنده پیگیری، هماهنگی و انجام خواهد شد و نیازی نیست که برای هر خدمتی خودشان به دنبال ارائه کننده آن بگردند.

خلاقیت در نمونه کارها

داشتن خلاقیت در نمونه کارهای سایت‌هایی که قبلا توسط آن شرکت طراحی شده نیز ملاک تعیین کننده‌ای است. خلاقیت در طراحی بایستی به صورت متعادل پیاده سازی شده باشد؛ به عنوان مثال چنانچه کاربر با ورد به سایتی احساس کند که آن سایت ظاهری دقیقا کپی یک سایت معروف دارد احساس خوبی نخواهد داشت و از طرفی چنانچه ظاهر سایت بسیار نامتعارف و عجیب باشد کاربر احساس غریبی خواهد کرد و نخواهد توانست تعامل داشته باشد.اما با به کارگیری اصولی خلاقیت در طراحی وبسایت می‌توان ظاهری منحصر به فرد و جذاب را به نمایش گذاشت که حس اعتماد را در بازدیدکنندگان ایجاد خواهد کرد.

مناسب بودن قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی را نیز در این بین نمی‌شود نادیده گرفت. یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین شرکت طراحی سایت این است که سعی می‌کند با مشاوره‌های رایگان قبل از سفارش ضمن در نظر گرفتن بودجه کارفرما و نیازسنجی کسب‌وکار او بتواند بهترین پلان قیمتی را بچیند. و حتی در صورت محدود بودن بودجه مخصوصا در استارت‌آپ‌ها بخشی از امکانات که ضروری نیستند می‌توانند به زمان پس از به درآمد رسیدن وب‌سایت واگذار شوند. همچنین ارائه صورتحساب با ریز جزئیات خدمات و قیمت آنها به شفاف سازی روند قیمت گذاری کمک می‌کند.

سخن پایانی

شرکت طراحی سایت سایان یکی از شرکت‌های مطرح در زمینه طراحی و توسعه وب است که افتخار همکاری با مشتریان متعددی داشته و توانسته است با جلب رضایت مشتریان خوش بدرخشد و از بهترین های طراحی سایت در تهران باشد. شما خودتان می‌توانید با توضیحات و ویژگی‌های بهترین شرکت طراحی سایت که در این نوشته آوردیم با مرجعه به سایت این شرکت عملکرد آن را مورد ارزیابی قرار دهید.

اگر قصد دارید که یک سایت شرکتی، فروشگاه اینترنتی، آموزشی و یا مجله‌ای داشته باشید و یا حتی صرفا از قیمت‌ها مطلع شوید؛ می‌توانید با با مراجعه به وبسایت شرکت طراحی سایت سایان از مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر بهره‌مند شوید.

#طراحی سایت شرکتی #طراحی سایت #طراحی سایت فروشگاهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مشاوره رایگان