تعرفه طراحی سایت چقدر است؟

قبل از بررسی هزینه ی طراحی سایت لازم است بگوییم که ما برای شما فقط یک سایت را طراحی نخواهیم کرد بلکه به دنبال یک زنجیرهای از ارزش در بازاریابی آنلاین هستیم. ما در تلاش هستیم با راه اندازی یک سایت فروشگاهی حرفه ای هم تبلیغات کسب و کار شما را ارتقا دهیم و هم فروش سودآوری را برای شما فراهم سازیم. با سال ها تجربه و تخصص در این حوزه مفتخر هستیم که توانسته ایم در رسیدن به اهداف شرکت های مختلف با آنها همگام بوده و همواره رضایت کامل را بدست آوریم.

اگر می خواهید یک سایت فروشگاهی حرفه ای داشته باشید لازم است از تکنولوژی نوین برای طراحی آن استفاده کنید. این امر اگرچه هزینه بر است ولی  ارزش آن را دارد. اگر به دنبال راه اندازی وب سایت فروگاهی خود هستد در مکان درست قرار گرفته اید. شرکت سیماگر می تواند بهترین فروشگاه آنلاین را برای شما راه اندازی کنید. به منظور جلب توجه کاربران عزیزان در تلاش هستیم هزینه ی معقول و منصفانه ای را برای طراحی سایت به آنها پیشنهاد دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعرفه طراحی سایت  یک لحظه هم تردید نکنید با ما در تماس باشید. همکاران ما توصیه های لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان چه مزیت و چه چالش های برای شما خواهد داشت؟ این نوع از خدمات اگرچه هزینه ی کمتری را برای راه اندازی سایت به کسب و کارها پیشنهاد میدهند، معمولا در ابتدا جذاب به نظر میرسند ولی باید بگوییم محدودیت های زیادی که سایت های ارزان دارند، می تواند در آینده ی نه چندان دور مشکلات جدی به همراه داشته باشد. پس فریب قیمت ارزان را نخورید. اگر به دنبال یک سایت فروشگاهی حرفه ای و کاربر پسند هستید باید هزینه ی مطلوبی را پرداخت کنید.  ندانم کاری در اول راه می تواند موفقیت های شما را در طول مسیر مسدود کند. به همین دلیل توصیه می شود که تکنیک های اصولی را برای طراحی سایت در اولویت قرار دهید. تا بتوانید با داشتن یک سایت فروشگاهی مطلوب به اهداف خود و فروش آنلاین سودآور دست یابید.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی و سئو آن

هزینه ی طراحی سایت فروشگاهی به همراه هزینه ی سئو آن با توجه به امکانات که قرار است در این سایت لحاظ شود، تغییر می کند. ما مطابق با نیازهای کاربران از قالب های اختصاصی استفاده خواهیم کرد. برای برآورد هزینه طراحی سایت تان  می توانید از مشاروه ی رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید. مطابق با بودجه ای که در نظر دارید ما پلن های مختلفی را به شما پیشنهاد خواهیم کرد.

هر یک از این پلن ها با توجه به خدماتی که در اختیار کاربران قرار می دهند، هزینه ی متفاوتی دارند. لازم به ذکر است که بگوییم ما به فکر پول جیب شما هستیم. در تلاش هستیم خدمات با کیفیت را به قیمت مناسب ارائه دهیم. به خوبی می دانیم که در شرایط فعلی و تورم حاکم در کشورمان، کسب و کارها به خصوص شرکت های نوپا با مشکلات مالی جدی روبرو هستند. به همین دلیل در نظر داریم هزینه های مطلوب و مقرون به صرفه ای را اخذ کنیم.  

خدمات طراحی سایت

قصد دریافت خدمات طراحی سایت فروشگاهی و سئو آن را دارید؟ میتوانید با ما در ارتباط باشد. ما متناسب با محصولات شما می توانیم بهترین فروشگاه آنلاین را طراحی کنیم. فرآیند طراحی سایت توسط شرکت سیماگر به صورت زیر دنبال می شود:

  • بررسی کسب و کار شما
  • طراحی رابط کاربری
  • تولید محتوا
  • گرافیک سایت
  • تحویل سایت

در تلاش هستیم در کوتاهترین مدت زمان وب سایت شما را تحویل دهیم. ما خدمات پشتیبانی را نیز در نظر داریم. با ما یک قدم جلوتر از رقبای خود خواهید بود زیرا ما به خوبی می دانیم یک سایت فروشگاهی حرفه ای باید چه فاکتورهایی داشته باشد که کاربر پسند باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مشاوره رایگان