در این مقاله قصد داریم معرفی کنیم گوشی هایی که در سال 2023 از بهترین باطری برخوردارند را و اینکه این گوشی های معرفی شده تماما در بازار ایران موجود می باشد.

گوشی هوشمند Realme GT Neo 3T

گوشی با باتری قوی: Realme GT Neo 3T

 

Realme GT Neo 3T یکی از بهترین گزینه های حال حاضر است و در حالی که معمولاً رتبه اول به Poco اختصاص دارد، Neo 3T به دلیل دوام باتری برنده این رقابت شده است. آن همچنین یک گوشی هوشمند قدرتمند است و از نظر عمر باتری در میان گوشی هایی با قابلیت اطمینان بالا قرار دارد.

Realme GT Neo 3T دارای قابلیت های درجه یک بسیار زیادی است؛ از جمله صفحه نمایش OLED عالی HDR10+ 120 هرتز، یکی از قدرتمندترین تراشه های اسنپدراگون – SD870 5G و دوربین های فراوان.

Neo 3T یک باتری قوی 5000 میلی آمپر ساعتی بسیار قابل اعتماد دارد. این گوشی همچنین تجربه بازی و یا چند رسانه ای را با یک بار شارژ فراهم می کند. سپس، می توانید باتری را با شارژر 80 واتی ارائه شده به سرعت شارژ کنید.

گوشی هایی وجود دارند که امتیاز بهتری کسب کرده اند اما به دلیل بسته بندی همه جانبه و عمر باتری، هیچ یک از آن ها نمی توانند با Neo 3T برابری کنند؛ به خصوص با توجه به چیپست قدرتمند اسنپدراگون 870 تعبیه شده در این گوشی.

 

گوشی هوشمند  +Realme 10 Pro

گوشی های با باتری قوی: +Realme 10 Pro

 

گوشی هوشمند +Realme 10 Pro یکی از معدود گوشی های میان رده ای به شمار می رود که نسبت به مدل قبلی ارتقا یافته است. این گوشی هوشمند، یک صفحه نمایش OLED بزرگتر با نرخ تازه سازی 120 هرتز، رنگ های بیشتر (عمق 10 بیتی)، روشنایی بهبود یافته و گواهی HDR10+ دارد.

همچنین، چیپست بهبود یافته این گوشی شایسته قدردانی است، حتی اگر تفاوت بین Dimensity 1080 و 920 اندک باشد. اما تراشه جدیدتر و مجموعه نرم افزاری جدیدتر Android 13 + Realme UI 4 احتمالاً دلیل اصلی بالا بودن عمر باتری +Realme 10 Pro در تست عمر باتری هستند. علاوه بر این، نمی توان شارژ سریع این گوشی هوشمند را نادیده گرفت.

+Realme 10 Pro به لطف صفحه نمایش و عملکرد عالی برای بازی و چند رسانه ای بسیار مناسب خواهد بود. ما همچنین متوجه شدیم که دوربین آن بسیار خوب است چراکه عکس ها و فیلم های فوق العاده ای را می توان با دوربین های اصلی و فوق عریض آن گرفت. از طرف دیگر، نباید انتظار گرفتن سلفی های خوب با این گوشی را داشته باشید.

به طور کلی، ما خرید گوشی هوشمند +Realme 10 Pro را در صورتی توصیه می کنیم که تمام قابلیت های مورد نظر شما را داشته باشد. این گوشی نسبت به پولی که می پردازید، بسیار عالی است و عملکرد خوبی را ارائه می دهد.

گوشی هوشمند Galaxy A53 5G

هر دو گلکسی A52s و گلکسی A53 عمر باتری مشابهی دارند، اما A52s به دلیل چیپست سریع تر و اتصال قوی تر، گوشی هوشمند بهتری است. متاسفانه، سهام A52s به زودی از بین خواهد رفت، اگر تاکنون از بین نرفته باشد. به همین دلیل است که ما نمی توانیم آن را در فهرست قرار دهیم. اگرچه هنوز می توانیم جانشین گلکسی A53 را توصیه کنیم.

گلکسی A53 یک پیشنهاد بسیار خوب است و اگر برای شما سوال شده که کدام گوشی سامسونگ باتری قوی تری دارد، این مدل مناسب است و قیمت رقابتی دارد. این گوشی هوشمند طراحی با درجه حفاظت استاندارد IP67، صفحه نمایش فوق العاده 120 هرتزی Super AMOLED، عملکرد سریع با 5G، راه اندازی دوربین همه کاره قابل اطمینان با OIS را ارائه می دهد.

گلکسی A53 از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند، اما شارژر به صورت جداگانه فروخته می شود. این گوشی Wi-Fi 6 و جک صدا ندارد. اما حتی با وجود این مشکلات، یک گوشی کامل است و باید در این فهرست قرار گیرد.

گوشی هوشمند شیائومی پوکو M5s

گوشی که باتری قوی دارد: Xiaomi Poco M5s

 

Poco M5s یک گوشی همه کاره عالی با قیمت مناسب، طراحی مقاوم در برابر پاشیدن آب، صفحه نمایش AMOLED با روشنایی بالا، چیپست مناسب بازی، دوربین همه کاره و باتری بزرگ با شارژ سریع می باشد.

این گوشی هوشمند دارای مزایای خوبی مانند بلندگوهای استریو، جک صدا، بلستر IR، رادیو FM، جک 3.5 میلی متری است. ما از کیفیت سلفی ها و پرتره های سلفی این گوشی شگفت زده شدیم. حتی گوشی های گران قیمت شیائومی نیز چنین کیفیتی ندارند. همه این ویژگی های برتر با قیمت حدود 200 یورو، M5s را به یک پیشنهاد عالی برای خرید گوشی هوشمند تبدیل می کند.

البته، Poco M5s کامل نیست – کیفیت عکس پایینی دارد و نرخ بروزرسانی 60 هرتزی نمایشگر آن ممکن است برای بسیاری از افراد مشکل ساز باشد. اما حتی با وجود این دو نقص، ما همچنان Poco M5s را به دلیل عمر باتری فوق العاده به عنوان یکی از بهترین گوشی های هوشمند در این رنج قیمت معرفی می کنیم.

بیشتر بخوانید : عمر باتری آیفون 13 پرومکس

گوشی هوشمند Xiaomi Redmi Note 11

گوشی هوشمند Xiaomi Redmi Note 11 یک پیشنهاد اقتصادی جذاب است. این گوشی هوشمند، صفحه نمایش 6.43 اینچی OLED 90 هرتزی دارد. دوربین پشتی نیز عکس های معمولی خوبی می گیرد. بلندگوهای استریو به اندازه کافی بلند هستند.

اما دلیل اینکه ما Redmi Note 11 را در فهرست گوشی هایی که باتری قوی دارند، قرار دادیم، عمر باتری عالی و شارژ سریع 33 واتی آن است. با این گوشی می توانید برای 20 ساعت فیلم تماشا کنید یا به مدت 37 ساعت بدون وقفه صحبت نمایید. Redmi Note 11 علاوه بر قابلیت های برجسته، میزان دوام باتری فوق العاده ای دارد و به همین دلیل، ما خرید آن را توصیه می کنیم. به علاوه، قیمت آن نیز بسیار مناسب است.

گوشی هوشمند Poco M4 Pro (4G)

گوشی هوشمند Poco M4 Pro (4G) علاوه بر مشخصات مناسب و قیمت مقرون به صرفه، عمر باتری بسیار خوبی دارد. مدل 4G دارای نمایشگر OLED 90 هرتزی است و از چیپست Helio G96 استفاده می کند که عملکرد خوبی برای استفاده روزانه دارد.

دوربین های Poco M4 Pro عکس ها و فیلم های خوبی می گیرند. علاوه بر این، بلندگوهای استریو و قابلیت شارژ سریع این گوشی رضایت بخش است.

به طور کلی، ما خرید Poco M4 Pro را به دلیل قیمت ارزان، ویژگی های خوب و البته عمر باتری عالی آن توصیه می کنیم. شیائومی در این سال ها با افزایش تکنولوژی گوشی هاش و عرضه ارزان آنها به بازار توانسته بخش بزرگی از بازار ایران را در دست بگیرد.

گوشی هوشمند Poco M4 Pro 5G

Poco M4 Pro 5G به دلیل عمر باتری بسیار خوب به Poco M4 Pro ترجیح داده می شود. این گوشی هوشمند همچنین دارای صفحه نمایش 90 هرتزی 1080p، باتری بزرگ، بلندگوهای استریو و شارژ سریع است.

گوشی هوشمند M4 Pro 5G عملکردی مشابه M4 Pro 4G دارد – بد نیست اما برای بازی گزینه ایده آلی محسوب نمی شود. دوربین ماکرو ندارد و نسخه پایه آن با 4 گیگابایت رم شروع می شود. اگر بازی با گوشی برایتان چندان اهمیتی ندارد، با M4 Pro 5G می توانید یک گوشی هوشمند 5G مقرون به صرفه با تجربه دوربین و چند رسانه ای خوب و عمر باتری عالی داشته باشید.

منبع : مگ تک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مشاوره رایگان