حصارآنلاین یکی از تولید کنندگان مطرح انواع صنایع مفتولی است، این فروشگاه اینترنتی انواع محصولات مفتولی خود را با مناسب‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت به فروش می‌رساند. از جمله محصولات مفتولی که در این فروشگاه اینترنتی به فروش می رسد می توان مفتول گالوانیزه، سیم آرماتوربندی و سیم خاردار را نام برد. هر یک از این محصولات از کاربرد، مشخصات و ویژگی‌های بخصوصی برخوردار هستند. در ادامه قصد داریم در مورد مشخصات فروش مفتول گالوانیزه، سیم آرماتوربندی و سیم خاردار در حصارآنلاین بپردازیم. در صورتی که تمایل به خرید این محصولات با مناسب‌ترین قیمت هستید با مجموعه حصارآنلاین همراه باشید.

فروش مفتول گالوانیزه

سیم مفتول گالوانیزه که با نام دیگر مفتول سفید نیز شهرت دارد، در دسته بندی محصولات مفتولی قرار دارد. برای تولید مفتول گالوانیزه، فرآیند گالوانیزاسیون بر روی مفتول سیاه انجام می گیرد. فرآیند گالوانیزاسیون در واقع متشکل از مراحلی است در نتیجه آن مقاومت در برابر اکسید شدن و زنگ زدن برای مفتول ایجاد می شود. که این امر موجب می‌شود تا از مفتول بتوان در هر شرایط آب و هوایی گوناگون استفاده کرد. همچنین برای تولید سیم مفتول گالوانیزه از دو روش گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد می توان استفاده کرد. همانطور که می دانید مفتول گالوانیزه در برابر زنگ زدگی دارای مقاومت بسیار بالایی است، که همین امر سبب شده است که در کاربرد های زیادی از این محصول استفاده شود. به عنوان مثال از این محصول در ساخت لوازم تزئینی و حصارکشی می توان استفاده کرد. به واسطه وجود پوشش محافظتی گالوانیزه بر روی این محصول آن را در برابر شرایط محیطی مختلف مقاوم کرده است. به همین جهت است که می توان از مفتول گالوانیزه به راحتی در شرایط آب و هوایی مختلف استفاده کرد. همچنین وجود این پوشش طول عمر مفتول را بالا برده و آن را در برابر خراش، ساییدگی و آتش سوزی مقاوم می سازد.شایان ذکر است که استفاده از مفتول گالوانیزه تنها محدود به ساختمان سازی نمی باشد و از این مفتول در کاربرد های دیگری نیز می توان استفاده نمود. برای دریافت مناسب ترین قیمت مفتول گالوانیزه  با بالاترین کیفیت با حصارآنلاین در ارتباط باشید

.فروش مفتول گالوانیزه

فروش سیم آرماتوربندی

مفتول سیاه یا  سیم آرماتوربندی، در واقع نوعی سیم فلزی است که برای تولید آن از مفتول گالوانیزه نشده و یا فولاد نرم استفاده می شود. این سیم نوعی مفتول آنیل شده و یا پخته شده است. این مفتول در قطر ها و ضخامت های متفاوتی از قطر 1.2 تا 5 میلی متری تولید می شود، که بر اساس ضخامتی دارای کاربرد های بخصوصی بوده و بر این اساس نیز نامگذاری می شود. کاربرد این محصول در صنایع بسته‌بندی، قالب بندی، ساخت انواع مفتول گالوانیزه، آرماتوربندی و… به وفور مشاهده شده است. در فرآیند تولید این محصول میلگرد کلاف که ۵.۵ تا ۸ میلی‌متر باشد را در دمای ۸۰۰ تا ۹۰۰ درجه سانتی‌گراد قرار می‌دهند. برای تولید این محصول از روش نورد سرد استفاده شده و پس از تولید در دستگاه‌های کشش به ۱.۲ الی ۶ میلی‌متر تبدیل می‌شوند. سپس در کلاف‌های ۱۵ الی ۲۰ کیلویی دسته‌بندی شده و در کوره آنیل تحت حرارت قرار داده می شود. از مفتول سیاه یا سیم آرماتوربندی در موارد مختلفی استفاده می‌شود. این محصول به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. به طور کلی استفاده از آن در مواردی همچون آرماتوربندی، قالب‌بندی، بسته‌بندی کشاورزی، عایق‌بندی و نجاری رایج است. قطر مفتول مورد نظر برای ساخت آن به کاربرد و میزان نیرویی که باید تحمل کند بستگی دارد. این محصول از قدرت انعطاف پذیری مطلوبی بر خوردار است. وجود ویژگی های مثبت فراوان در این محصول موجب شده است که به محصولی بسیار پر کاربرد تبدیل شود. در خصوص قیمت سیم آرماتوربندی ( مفتول سیاه ) باید گفت که این محصول در مقایسه با دوام و کیفیتی که دارد از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.

فروش سیم آرماتوربندی

فروش سیم خاردار

سیم خاردار به عنوان یکی از متداول ترین و ارزان ترین محصولات مفتولی برای ایجاد امنیت و حصارکشی در یک بخش شناخته می شود. این محصول مفتولی از فولاد نرم ساخته می‌شود. که از آن در کاربرد های مختلفی می توان بهره برد. همچنین این محصول به دلیل وزن سبک و قیمت مناسبی که داراست در موقعیت ها و مکان های مختلف قابل اجرا می باشد. برای ساخت سیم خاردار از سیم فولادی با روکش گالوانیزه استفاده می شود. استفاده از روکش گالوانیزه به منظور جلوگیری از زنگ‌زدگی و خوردگی انجام می‌گیرد. تولید سیم خاردار به وسیله دستگاه‌های اتوماتیک صورت می‌گیرد. این محصول دارای دو نوع خطی و حلقوی است، که نوع حلقوی آن از فولاد سخت گالوانیزه و فنر تولید شده و غالبا برای ایجاد امنیت در مناطق نظامی به کار برده می شود. فروش سیم خاردار خطی برای حصارکشی اطراف باغ و زمین‌های کشاورزی بسیار رایج است.

فروش سیم خاردار

فروش توری حصاری

فنس یا توری حصاری، نوعی از محصولات مفتولی است که برای تولید آن از مفتول گالوانیزه سرد یا گرم استفاده می شود. در واقع این محصول نوعی فولاد ضد زنگ است. توری حصاری یا فنس، دارای خصوصات مثبتی همچون دوام و کیفیت قابل توجهی است. از مهم ترین ویژگی این توری، می‌توان به روکش فلزی روی در آن اشاره کرد. این روکش، فنس را در برابر رطوبت و زنگ‌زدگی مقاوم می‌کند. به همین دلیل خرید فنس می تواند بهترین انتخاب برای حصارکشی اجرا در شرایط آب‌وهوایی مرطوب باشد. کیفیت و دوام بالا در کنار مزیت های فراوان این محصول سبب شده است تا قیمت توری حصاری در مقایسه با دیگر انواع توری ها بالاتر باشد. بیشترین کاربرد فنس، حصارکشی در اطراف زمین‌های کشاورزی، زمین‌های ورزشی، پادگان ها، فرودگاه‌ها و… است. به طور معمول بهترین ارتفاع برای اجرای فنس حدود 1.5 تا 2 متر است.با این حال ممکن است به منظور ایجاد امنیت بیشتر و جلوگیری از ورود حیوانات از ارتفاع‌های دیگر نیز استفاده شود. با مراجعه به وب سایت حصارآنلاین به آدرس https://hesaronline.com/ به سهولت می توانید سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید. همچنین به منظور استعلام قیمت فروش توری حصاری و یا دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص دیگر محصولات می‌توانید با شماره 55449400-021  تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مشاوره رایگان