طراحی متریال یک زبان مجازیه که گوگل برای همگام سازی و درک مشترک کارهای طراحی سایت بین همه پلتفرمها و دستگاه های بزرگ انجام داد. به این ترتیب طراح های وب میتونستن روی تعامل کاربر، طراحی مجازی و حرکت هوشمندی که متناسب با تغییر شرایط به درستی واکنش نشون بده تمرکز کنند. گوگل اهداف و اصول کار رو به طراح ها معرفی کرد تا در ایجاد یک تجربه متحد در همه سایز دستگاه و همه نوع پلتفرمی یاریشون کنه.
طراحی متریال (مواد) به نحوه ایجاد سایه ها، بهینه سازی اشکال و رنگها و تبدیل مواد بر اساس محیط گفته میشه. هر طبقه بندی طراحی یه سری طبقه بندی های فرعی داره که هر کدوم شامل نکات و اطلاعات متنوعی درباره چگونگی اجرا روی طراحی سایت میشن. طراحی متریال علاوه بر این، میتونه با استفاده از قابلیت های ۳D اصول ساده فیزیک رو متناسب با صفحه نمایش کنه تا در جهات مختلف به اشیا بعد بده.
شرکتهای طراحی سایت باید از منحنی فناوری های جدید و مدهای طراحی وب مطلع باشند تا همواره بتونن پاسخگوی نیازهای مشتریهاشون باشن. در غیر اینصورت نمیتونن سایتهای زیبا و جذابی طراحی کننند. هدف از یادگیری روشهای طراحی متریال گوگل بروز و جاری نگهداشتن سایت شما و هماهنگی با نیازهای در حال رشد مشتری امروزه تا بتونیم تجربه کاربری خوبی ارائه بدیم. اگه شما بعنوان یک شرکت طراحی سایت نتونید خودتونو با روشهای جدید هماهنگ کنید ممکنه مطرود بشید. پس برای اطمینان از اینکه سایتتون بالای منحنی قرار داره، اصول طراحی متریال گوگل رو یاد بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مشاوره رایگان