خرید شیبا از صرافی ارز دیجیتال

در دو سال گذشته و پس از رکوردهای پیاپی بیت کوین، افراد زیادی به فکر خرید ارز دیجیتال افتاده اند. تعداد رمز ارزها نیز روز به روز افزایش پیدا می کند و انتخاب های سرمایه گذاران بیشتر می شود. این موضوع از یک جهت خوب و از زاویه ای دیگر مشکل ساز است. تعدد رمز ارزها می تواند دست شما را در سرمایه گذاری باز بگذارد. با این وجود این مورد می تواند موجب سردرگمی شما نیز بشود. قطعا نمی توان همه این موارد را شناخت و با بررسی آن ها تصمیم به سرمایه گذاری گرفت. بنابراین ممکن است که افرادی بدون دانش کافی به سراغ پروژه های ناشناخته بروند که این موضوع نگران کننده است. با این وجود برخی از ارزهای دیجیتال به خوبی معرف حضور سرمایه گذاران هستند که یکی از آن ها شیبا می باشد. در این مقاله به معرفی و آموزش خرید شیبا می پردازیم.

ارز دیجیتال SHIB چیست و چه کاربردی دارد؟

بعد از رونق گرفتن سرمایه گذاری روی دوج کوین، میم کوین های زیادی ساخته و منتشر شدند. به طور قطع مشهورترین و محبوب ترین آن ها شیبا اینو (SHIB) می باشد که در مقطعی حتی از دوج کوین هم محبوب تر شد! این ارز دیجیتال در اواسط سال 2020 میلادی ساخته شد و با هدف رقابت با دوج کوین به بازار ارز دیجیتال ورود کرد. در چند مقطع مختلف فشار خرید شیبا شدت گرفت و این ارز دیجیتال سودهای بسیار زیادی را به سرمایه گذاران خود داد. شیبا در بدو ورود خود به بازار کریپتوکارنسی قاتل دوج کوین نامیده شد. در ماه های اخیر افراد مشهور مختلف از جمله ایلان ماسک، حمایت خود از این ارز دیجیتال را به روش های گوناگون اعلام کردند. این مورد نیز یکی دیگر از دلایل رشد قیمت شیبا بود.

گرچه در ابتدا کاربرد شیبا با دوج کوین تفاوت چندانی نداشت اما به مرور زمان قابلیت های مختلفی به آن اضافه شد. به طور مثال صرافی شیبا سواپ (ShibaSwap) به عنوان یک صرافی غیر متمرکز (DEX) شروع کار کرد. این صرافی با کمک بلاک چین اتریوم توانست که فعالیت خود را شروع کند. طبق وعده توسعه دهندگان شیبا، نسخه دوم صرافی شیبا سواپ نیز در چند ماه آینده روانه بازار خواهد شد تا نواقص نسخه اولیه را رفع کند.

مقایسه شیبا و دوج کوین

دو ارز دیجیتال محبوب و پر طرفدار شیبا و دوج کوین شباهت ها و تفاوت هایی با هم دارند که در این قسمت به برخی از آن ها اشاره می کنیم. شباهت بارز بین SHIB و DOGE استفاده آن ها می باشد. هر دوی این ارزهای دیجیتال به منظور سرگرمی و به عنوان Meme-coin ظهور پیدا کردند. بنابراین پایه و اساس شکل گیری هر دوی آن ها «سرگرمی» می باشد. از دیگر شباهت های شیبا و دوج کوین نیز می توان به میزان عرضه بسیار بالا اشاره کرد. این موضوع می تواند دلیل اصلی پایین بودن قیمت و جای رشد زیاد آن ها باشد. 

در میان تفاوت های دو میم کوین برتر بازار ارز دیجیتال موارد قابل توجهی دیده می شود. مهم ترین آن ها نوع ارزهای دیجیتال شیبا و دوج کوین است. شیبا یک توکن ERC-20 مبتنی بر اتریوم می باشد. در حالی که دوج کوین یک کوین است و شبکه اختصاصی خود را دارد. علاوه بر این قابل استخراج بودن نیز از مواردی است که در بر خلاف شیبا در دوج کوین وجود دارد. در نهایت هر دوی این رمز ارزها از یک خانواده می باشند و استفاده یکسانی دارند.

خرید شیبا از صرافی ارز دیجیتال 

کسانی که به دنبال خرید شیبا هستند می توانند در این بخش مسیر صحیح انجام این کار را یاد بگیرند. برای خرید شیبا ابتدا باید یک صرافی ارز دیجیتال مطمئن و معتبر را انتخاب کنید و سپس ثبت نام و احراز هویت خود را در آن انجام دهید. این کار باعث می شود که شما به قابلیت خرید شیبا دسترسی پیدا کنید. صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن یکی از صرافی هایی می باشد که امکان خرید و فروش شیبا را به شما می دهد. با تکمیل ثبت نام و احراز هویت خود در این صرافی می توانید به سادگی خرید و فروش شیبا و چندین ارز دیجیتال دیگر را انجام دهید.

به این منظور پس از ثبت نام و احراز هویت، به صفحه خرید و فروش شیبا مراجعه کنید. در این صفحه دو کادر سبز (مخصوص خرید) و قرمز (مخصوص فروش) را مشاهده می کنید. پس از پر کردن اطلاعات هر یک از این کادرها می توانید دکمه ثبت سفارش را انتخاب کنید تا درخواست معامله شما ثبت شود. در صورتی که از روش عادی استفاده کنید کارمزد کمتری پرداخت خواهید کرد و سفارش شما در صف سفارشات قرار خواهد گرفت. اما در صورتی که روش سفارش فوری را انتخاب کنید سفارش شما در لحظه انجام می شود. از هر دو روش سفارش گذاری می توانید برای خرید و فروش شیبا و سایر رمز ارزهای موجود در صرافی آنلاین بیت ایمن کمک بگیرید. لیست کامل این ارزها در صفحه اصلی سایت بیت ایمن قابل مشاهده است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مشاوره رایگان