کلمه سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو که  seoنام گذاری می شود, می توان به عنوان یکی از شغل های سودآور در جهان اینترنتی نام برد که در سال 2022 و 2023 یکی از روش های امروزی برای کسب درآمد و رشد کسب و کارها در موتورهای جستجو همچون گوگل می باشد. در سال‌های اخیر همزمان با انتشار اپیدمی ویروس کرونا، اغلب بیزینس ها و کسب‌وکارهای فیزیکی در ایران بالخصوص تهران به فکر کسب درآمد از وبسایت افتادند که استخدام کارشناس و مشاوره سئو در تهران از آژانس های مشاورین حرفه ای سئو همچون فرین آکادمی،  پاخوروب،  ندا اکبری،  وبسیما و… می تواند سبب رشد این حوزه گردد. البته همزمان با پیشرفت های شگرف در زمینه سئو, سئوکاران زن نیز سهم زیادی در جذب شغل و فرصت های شغلی داشته اند که در واقع زنان سئوکار پیشرفت های چشمگیری در عرصه و زمینه بهینه سازی سایت یا سئو کسب کرده اند که در این زمینه سهم زیادی از بازار کار ایران کسب کرده اند. تا انتهای این مقاله از وبسایت طراحان وب تبریز به نشانی اینترنتی datacss.ir قصد داریم تا شما عزیزان را با یهترین سئوکاران زن در ایران بیشتر آشنا کنیم و به شما عزیزان بگوئیم که بهترین و متخصص ترین سئوکار زن در کشور ایران کدام هستند.

بهترین سئوکار خانم در ایران

بهترین سئوکاران خانم در ایران کدامند؟

حتما می دانید که بهینه سازی وبسایت یا سئو یکی از زیرشاخه های دیجیتال مارکتینگ بوده که امروزه در عرصه بیزنس و کسب و کارهای اینترنتی به سرعت در حال رشد می باشد و می توان این موضوع را یکی از گراترین حرفه هایی دانست که هر فرد سئوکاری در هر سنی در صورت حرفه ای و مستمر در حال یادگیری مستمر آن هستند. متاسفانه برخی از کسب و کار و صاحبین بیزینس ها شناخت کافی از وظایف سئوکار و مشاورین سئو سایت زن ندارند که همین موضوع سبب نارضایتی آن ها از استخدام سئوکار زن در بیزینس آن ها می شود. در طی محتوایی که در رسانه جسارت نیوز مبنی بر اعتماد به سئو و سئوکار برای تعداد اندکی از صاحبین کسب وکار به خوبی توضیح داده شده که دلیل اصلی این معضل، عدم درک درست صاحبین کسب و کار از عناوین شغلی و وظایف سئو کار و یا مشاور سئو است. اگر نمی دانید که مشاور سئو چیست و چه خدماتی را ارائه می دهد می توانید از محتوای وبسایت خبری نواندیش کمک بگیرید که به فاکتورهای تعیین کننده برای شناخت این حوزه پرداخته است. 

در سال های اخیر سئوکاران خانم زیادی وارد بازار کار شده اند که در حال فعالیت در شرکت های خارجی و ایرانی هستند. در این رابطه که چون اغلب کسب و کارها به دنبال بهترین سئوکار زن در ایران هستند به همین خاطر قصد داریم تا به سوالات شما عزیزان در این رابطه پاسخ دهیم و بگوئیم که از بین بهترین سئوکاران زن کدامیک جزء بهترین و حرفه ای ترین سئوکار درایران می باشد. در ادامه با لیستی از 10 بهترین سئوکار زن در ایرن ان بیشتر آشنا می شودید که عبارتند از:

سئو سایت خود را به کی بسپاریم

  • غزاله قملاقی

دنیای سئو و بهینه سازی سایت سرشار از زنان غریبه و ناآشنایی است و افرادی که علیرغم همکاری با برندهای مختلف، هرگز در سئو نامی از آنها به میان نیامده است. یکی از این افراد غزاله قملاقی است. وی که مدرک خود را در رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه آزاد تهران دریافت کرده است، سئو را به عنوان متخصص تولید محتوا شروع کرده و پس از گذراندن دوره های مختلف سئو، کسب و کار تخصصی سئو خود را در سال 1398 راه اندازی کرده است.غزاله قملاقی که به عنوان بهترین زن سئو در ایران شناخته می شود و در حال حاضر مدیریت سئو ماشین آلات صنعتی آراداکس را بر عهده دارد و سعی دارد مهمترین نکات سئو را در صفحه اینستاگرام خود seo.ghazale_ghomlaghi برای علاقه مندان به سئو ارائه دهد.

  • مهناز محمدی

مهناز محمدی بدون شک موفق ترین زن ایرانی در زمینه سئو و دیجیتال مارکتینگ است. مهناز محمدی یک بازاریاب دیجیتال باهوش و خلاق و یک مدیر حرفه ای و دقیق سئو است که تجربه خبرنگاری و روزنامه نگاری را نیز می توان در کارنامه کاری وی مشاهده کرد. محمدی هم اکنون به عنوان قائم مقام مدیرعامل سایت دیجیاتو فعالیت می کند. مهناز محمدی علاوه بر اینکه به عنوان یکی از بنیانگذاران دیجیاتو شناخته می شود، یکی از ارکان اصلی ایجاد و مدیریت سئو و بازاریابی وب سایت های روزیاتو و ویجیاتو نیز به شمار می رود. او که یک بازاریاب دیجیتال با استعداد و با تجربه و مدیر سئوی بینا است به همراه رزومه درخشان دیگر مدیریت بازاریابی گروه اینترک را نیز بر عهده دارد.

بهترین سئوکار زن در ایران را بهتر بشناسید

  • پرستو سطوتی

پرستو سطوتی یکی دیگر از سئوکاران سخت کوش در ایران بوده که وی فارغ التحصیل دبیرستان در رشته کامپیوتر و لیسانس برنامه نویسی و عمدتاً روی زبان های asp.net و php تمرکز دارد و در زمینه برنامه نویسی front-end نیز تجربه کسب کرده است. او از سال 1998 با تغییر رویه معمول از برنامه نویسی فاصله گرفت و اکنون به صورت تخصصی و متمرکز بر سئو است.

  • نیکا تهرانی

نیکا تهرانی را می توان یکی از باتجربه ترین سئو بانوان ایرانی دانست و وی که با برندهایی مانند آچاره همکاری داشته است، مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته MBA در بازاریابی با موفقیت به پایان رسانده است. تمرکز فعلی او بر روی پروژه های شخصی، گذراندن دوره های سئو مانند Seo Emperor و همچنین ارائه مشاوره آموزشی از طریق صفحه اینستاگرام خود است.

  • الهام کشاورز

الهام کشاورز را می توان نفر دوم لیست ده متخصص برتر سئوی خانم ایران دانست. وی فارغ التحصیل رشته MBA از دانشگاه تهران بوده، کار رسمی و حرفه ای خود را در زمینه سئو از سال 1391 آغاز و دارای مدرک تخصصی سئو، فتوشاپ و فرانت اند از مجتمع فنی تهران می باشد. او مانند بسیاری از بهترین متخصصان سئو در ایران، به عنوان فریلنسر کار می کند و روی پروژه های شخصی و همچنین کار از راه دور روی چندین پروژه تمرکز دارد.

  • فریده فشکی

فریده فشکی یکی از با شهامت ترین و با اعتماد به نفس ترین بانوان فعال در زمینه سئو بوده که به عنوان متخصص سئو فعالیت پر رنگی در شبکه های اجتماعی و رویدادهای شخصی دارد. فریده فشکی در سال‌های اخیر برای برندهای بزرگی مانند Bimah.com، Kavish Food، Maktabkhone و Afoq Korosh کار کرده است و اکنون کارشناس ارشد سئو در اسنپ اکسپرس است.

  • نفس هاشمی

نفس هاشمیان یکی از آن دسته از متخصصان سئو است که مرزهای مشترک را پشت سر گذاشته و به عنوان یک زن در زمینه های چالش برانگیز مانند ارز دیجیتال و مهاجرت فعالیت کرده و به موفقیت های قابل توجهی دست یافته است. نفس هاشمیان یک بازاریاب دیجیتال با تجربه است که از سال 1999 روی سئو تمرکز دارد. هاشمیان که می توان او را به عنوان بهترین سئوی زن ایران در وب انگلیسی معرفی کرد، در حال حاضر بیشتر بر روی سئو سایت های انگلیسی زبان تمرکز کرده و تلاش می کند مهارت های خود را در عرصه بین المللی به اثبات برساند.

  • ندا خالقی

ندا خالقی نیز یک متخصص بازاریابی دیجیتال خلاق است که به گفته خودش؛ سئو اولویت اصلی اوست. ندا خالقی نیز به دلیل رزومه قابل قبولی که دارد می تواند در زمره بهترین سئو بانوان ایران قرار گیرد که در کارنامه ندا، همکاری با مجموعه های معتبری مانند سفرمی، مجله دلتا، موبنا تلکام و آفرینک به عنوان مدیر سئو یا بازاریابی دیجیتال نیز دیده می شود.

  • مونا سیف الهی

مونا سیف الهی جوان ترین و شاید کم تجربه ترین فرد این لیست است که در مدت کوتاهی توانسته خود را به عنوان یک سئوکار خوش آتیه و ماهر معرفی کند. سیف الهی که از سال 1378 در زمینه سئو فعالیت می کند، نمونه کارهای موفقی در زمینه املاک و زیبایی دارد. سئوی داخلی بخش مورد علاقه سیف الهی است و ارائه تخصص شخصی و محتوای آموزشی سئو در شبکه های اجتماعی یکی از علایق اوست.

منبع: آژانس دیجیتال مارکتینگ و مشاوره سئو سایت پاخوروب PakhorWeb.ir

برچسب ها : بهترین سئوکار زن,مشاوره سئو در تهران,پاخوروب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مشاوره رایگان