فرقی نمیکند در کار طراحی وب باشید یا در حوزه دیگری فعالیت کنید، داشتن یک هاست پر سرعت برای شمایی که قصد دارید فعالیت و حرفه خود را در سطح اینترنت گسترش دهید یکی از اولین کارهاست، چرا که بدون خرید هاست پر سرعت یا VPS ایران، شما عملا جایی برای آپلود کردن و راه اندازی وب سایت خود نخواهید داشت. شتابان هاست جزء 10 هاستینگ برتر ایرانی در سال 1402 میباشد و خدمات سرور مجازی ایران و اروپا و هاست دانلود خود را با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت ارائه میدهد.

پیدا کردن هاستی که بتواند پاسخ تمام نیازهای وب سایت ما را بدهد کار آسانی نیست؛ امروز در کشور ما بیش از ده ها شرکت فروش هاست و سرور وجود دارد که تمامی آنها ادعای بهترین خدمات در بازار را دارند.

برای اینکه فریب ترفندهای بازاریابی و تبلیغاتی شرکت ها را نخورید، لازم است اطلاعات کلی درباره اینکه هاست پرسرعت چیست و چه وظیفه ای دارد داشته باشید. در این مقاله آموزشی علاوه بر پرداختن به این دو موضوع، مهم ترین نکات خرید بهترین هاستینگ را با شتابان هاست بررسی میکنیم.

چرا به هاست پر سرعت نیاز داریم؟

به نقل از مقاله تاثیر هاست و سرورهای ایران بر فروش روزنامه که در روزنامه شرق نیوز منتشر شده است، میزبانی وب یا Web hosting نقش مهمی در حفظ عملکرد و در دسترس بودن سایت شما دارد.

به زبان ساده، هاست سرویسی است که به شما اجازه میدهد تا فایل های وب سایت خود، شامل عکس ها و فایل های برنامه نویسی شده که طراحان وب به شما میدهند را روی یک سرور متصل به اینترنت قرار بدهید تا دیگر کاربران اینترنت بتوانند از آن استفاده کنند، پس طبیعی است که بدون وجود آن عملا جایی برای بارگذاری سایت شما وجود ندارد.

بهترین شرکت های هاستینگ ایران از جمله شتابان هاست به شما منابع کافی برای انجام اینکار را ارائه میکنند که شامل فضای ذخیره سازی یا هارد، رم و CPU است.

در بین بهترین هاستینگ های ایرانی، شتابان هاست بهترین گزینه ای است که انجام کارهایی مثل نگه داری از سرور، بک آپ گیری از اطلاعات و حفظ امنیت سایت شما را بر عهده میگیرد تا تنها دغدغه شما، رشد و پیشرفت وب سایتتان باشد.

* مزایای خرید هاست پرسرعت و سرور مجازی ایران

همانطور که گفتیم وب هاستینگ بخش مهمی از حضور در دنیای مجازی را شکل میدهد و برای داشتن یک رسانه و صفحه رسمی که کاربران و بازدیدکنندگان شما بتوانند بدون مشکل از آن استفاده کنند، ضروری است.

اما یک هاست چطور به سایت و کسب و کار ما کمک می کند و چه مزایایی در تهیه بهترین هاست وردپرس و انواع مختلف میزبانی وجود دارد؟ پاسخ این سوال را در ادامه مشاهده میکنید.

1.      افزایش سرعت و بازدهی سایت

حتما شما هم با سایت هایی که در حین کار کردن دائما دچار کندی میشوند یا خطا می دهند کار کرده اید، این اتفاق خصوصا در زمان هایی که ثبت نام شرکت های خودروسازی آغاز میشود و ترافیک سایت آنها بالا میرود بسیار دیده میشود.

داشتن یک هاست پرسرعت تنها راهکاری است که با افزایش سرعت و آپتایم (مدت زمان در دسترس بودن) سایتتان، کاربران شما را از داشتن چنین تجربه ای حفظ میکند.

2.    تامین امنیت سایت و اطلاعات آن

وب سایت شما جایی است که قرار است هزاران نفر از آن بازدید کنند و اطلاعات شخصی خود مثل نام، شماره همراه و آدرس خود را وارد نمایند؛ و شما در برابر امنیت این اطلاعات مهم مسئول هستید! سالانه میلیون ها حملات سایبری، وب سایت های مختلف را تهدید میکند و باعث از دست رفتن و فاش شدن اطلاعات آنها میشود.

به همین دلیل است که استفاده از شتابان هاست، پرمخاطب ترین هاستینگ اقتصادی کشور برای تامین امنیت هاست و سایتتان ضروری است. جهت دریافت مشاوره تخصصی رایگان VPS ایران به وب سایت پرقدرت ترین سرورهای ابری یعنی هاستینگ شتابان هاست مراجعه نمایید: shetabanhost.com

3.   دسترسی همیشگی به وب سایت

هر دقیقه ای که وب سایت شما روی اینترنت باشد یک فرصت طلایی برای فروش بیش تر است. در واقع این مهم ترین مزیت استفاده از سایت و فروشگاه های آنلاین است، اینکه تعطیلی در آنها معنایی ندارد و افراد میتوانند در 24 ساعته روز از شما خرید کنند.

یک هاست یا VPS ایران با کیفیت، مطمئن میشود که سایت شما همیشه در دسترس است و آپتایم 100 درصد دارد.

4.    بهبود سئو و افزایش فروش

آخرین مزیت هاست پرسرعت که به آن اشاره میکنیم در رابطه با موضوع سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو است. موتورهای جستجو و در راس آنها گوگل، برای رتبه دهی به سایت شما و قرار دادن آن در ابتدای لیست جستجو به چندین فاکتور اهمیت ویژه ای میدهد، مثل سرعت سایت، امنیت، دامنه، محتوا، آپتایم و … .

تمامی اینها مواردی هستند که شما با خرید هاست پرسرعت و با کیفیت از شتابان هاست میتوانید در اختیار داشته باشید چرا که هاست، اصلی ترین بستر نگه داری از سایت شماست.

* انواع میزبانی وب در بهترین ارائه دهنده هاست کشور

برای داشتن یک سرویس میزبانی وب کارآمد، اولین و مهم ترین کاری که باید انجام دهید این است که نیازها و انتظارات وب سایت خود را مشخص کنید. وب هاستینگ انواع مختلفی دارد که هرکدام از آنها با ویژگی ها، مزایای و معایب خود برای نوعی از سایت ها مناسب هستند.

بروزترین شرکت ارائه خدمات میزبانی وب، شتابان هاست، انواع مختلفی از سرویس های وب هاستینگ را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. در ادامه نگاهی کوتاه به این سرویس ها داشته باشید:

– هاست اشتراکی شتابان هاست

اگر به تازگی فعالیت سایت خود را آغاز کرده اید یا قصد انجام آن را دارید و میخواهید با یک گزینه اقتصادی و مقرون به صرفه فعالیت خود را شروع کنید، هاست اشتراکی اولین گزینه شماست. در این روش میزبانی، شما با یک کامپیوتر قدرتمند به نام سرور سر و کار دارید که با روش اشتراکی گذاری منابع، به چندین قسمت کوچک تر تقسیم میشود که هرکدام از آنها یک میزبان یا هاست میباشد. در این شرایط کل منابع آن سرور شامل پهنای باند، فضای ذخیره سازی، رم و CPU بین تمام مشترکین تقسیم میشود.

آنچه باید توجه داشته باشید این است که اشتراک گذاری یک روش برای راه اندازی هاست های مختلف مثل بهترین هاست وردپرس است؛ و بهترین گزینه برای کسب و کارهای نوپایی است که به قدرت پردازشی و ذخیره سازی بالایی نیاز ندارند.

لازم به ذکر است این سرویس در شتابان هاست، پرمخاطب ترین هاستینگ اقتصادی کشور، به همراه پشتیبانی 24 ساعته و دامنه رایگان .ir یکساله ارائه می شود.

– سرور مجازی ایران شتابان هاست

اگر قصد داشتن یک وب سایت با نیازهای بیش تر، مثل راه اندازی سامانه خبر و تحلیل سرمایه گذاری را دارید، بهتر است به سراغ گزینه های پیشرفته تر مثل VPS ایران بروید. سرور مجازی یک روش پیشرفته تر برای سایت هایی است که به کنترل بیشتر، شخصی سازی و امکانات امنیتی بیشتری نیاز دارند.

در این روش، یک سرور اختصاصی با استفاده از روش مجازی سازی به بخش های کوچک تر تقسیم میشود. این تفاوت مهم باعث میشود که منابع آن سرور نه بصورت اشتراکی، بلکه بصورت اختصاصی برای هر کاربر رزرو شود و مشکلاتی از قبیل استفاده بیش از حد سایرین از منابع، باعث کندی یا down شدن سایت شما نشود.

همچنین طراحان وب برای تست پلتفرم های خود میتوانند به خوبی از قابلیت های این روش استفاده کنند. از چت جی پی تی برای خرید سرور مجازی ایران و اروپا راهنمایی خواستیم که شتابان هاست را برای طراحان وب پیشنهاد داد.

هاست دانلود شتابان هاست

هاست دانلود یا هاست فایل (File hosting) یک روش خاص میزبانی است که در واقع یک گزینه کمکی و مکمل برای سایت هایی است که فایل های سنگینی روی آنها آپلود میشود، مثل موسیقی، فیلم، عکس های با کیفیت و … .

این نوع هاست با ارائه فضای ذخیره سازی پر ظرفیت و پهنای باند نامحدود، بهترین گزینه برای رسانه هایی است که میخواهند یک سرعت دانلود و آپلود بی نظیر برای کاربران خود به وجود بیاورند. وب سایت هایی که در حوزه استریم (Streaming) فیلم و ویدیو فعالیت میکنند، یا طراحان وب که کارهای خود را به اشتراک میگذارند، حتما باید با خرید هاست دانلود امکانات مورد نیاز خود را فراهم کنند.

علاوه بر این 3 روش میزبانی، شتابان هاست خدمات هاست ابری، سرور اختصاصی، سرورهای مخصوص بورس و … را نیز در وب سایت خود قرار داده است و شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیش تر درباره تمام پلن ها و تعرفه های خرید هاست پرسرعت این مجموعه می توانید به وب سایت آنها مراجعه نمایید.

* خرید هاست دانلود یا سرور مجازی؟ نحوه انتخاب هاست وب

انتخاب هاستی که بیش از حد برای سایت شما قدرتمند باشد یا برعکس، فاقد قدرت پردازشی و ذخیره سازی کافی باشد، ریسک عملکرد نامناسب سایت را بالا می برد و باعث میشود گاه و بیگاه سایتتان از دسترس خارج شود.

برای مثال اگر بهترین هاست وردپرس اشتراکی را برای سایت طراحی وب خود انتخاب کنید درحالی که به یک سرور مجازی ایران با کیفیت نیاز دارید، به راحتی میتوان پیشبینی کرد که قرار است در مدیریت آن با چالش های زیادی دست و پنجه نرم کنید.

شتابان هاست پرقدرت ترین سرورهای کلود و ابری با تکنولوژی روز را در اختیار دارد. به همین دلیل حتما نکات مهم زیر را برای انتخاب هاست پرسرعت را مطالعه کنید:

+ ترافیک و حجم سایت

حجم سایت شما و میزان ترافیکی که دریافت میکند، مهم ترین نکته برای انتخاب منابع شماست. برای داشتن یک سایت کاربردی و مناسب، پیشنهاد میکنیم از بهترین طراحان وب سایت در ایران و شمالغرب کشور استفاده کنید.

وب سایتی که حجم بالایی دارد یا اصطلاحا سنگین است، در ساخت آن از فایل های حجیمی استفاده شده و طبیعتا به پهنای باند و هارد بیشتری نسبت به یک سایت سبک نیاز دارد؛ طراحان وب حرفه ای میدانند که چطور این حجم را کاهش دهند.

+ بودجه و قیمت هاست پرسرعت

بعد از اینکه یک تصور کلی از میزان منابع بدست آوردید، وقت آن است مشخص کنید که چقدر میخواهید برای خرید سرور مجازی ایران، هاست دانلود و سایر سرویس ها هزینه کنید. یادتان باشد که اگر قیمت کمتر به معنای ریسک فدا کردن عملکرد است، به سراغ آن نروید.

+ بهترین ارائه دهنده هاست را پیدا کنید

یکی از مهم ترین کارها برای خرید میزبانی وب این است که گزینه های پیش رو را مقایسه کنید و صرفا با این منطق که قیمت بالاتر به معنای سرویس بهتر است (یا برعکس!) پیش نروید. بهترین کار این است که نظرات و کامنت های افراد درباره بهترین شرکت های هاستینگ ایران را مطالعه کنید بر اساس آنها تصمیم بگیرید.

+ پشتیبانی 24 ساعته مهمترین نکته است

افرادی که تجربه بیشتری در مدیریت سایت و میزبانی وب دارند، میدانند پشتیبانی که از بهترین هاستینگ های ایرانی دریافت میکنید حتی گاها از میزان منابع هاستتان مهم تر است. این وجود یک پشتیبانی در دسترس و سریع است که به شما در برطرف کردن مشکلات مختلف کمک میکند تا در شرایط ضروری کمترین آسیب متوجه سایتتان شود. 

طراحان وب شمالغرب کشور، شتابان هاست را بهترین هاستینگ معرفی می کنند

یاد گرفتیم که از چت جی پی تی برای خرید سرور مجازی هم میشه استفاده کرد. بسته به نوع سایتی که در آینده قصد دارید راه اندازی کنید، سرویس های میزبانی وب بیشماری وجود دارد که هرکدام دارای ویژگی ها، مزایا و معایب خاص خودشان هستند. شما به عنوان مدیر وب سایتتان باید با شناخت کافی از این اطلاعات، بدانید که کدام یک از آنها میتوانند بهترین عملکرد را به صفحه رسمی شما ارائه کنند.

در این مقاله سعی کردیم نگاهی اجمالی به جزئیات معتبرترین روش های میزبانی وب بیندازیم تا ببینیم کدام یک برای چه نوع وب سایتی ساخته شده است.

شتابان هاست، بهترین هاستینگ موجود در کشور برای خرید هاست پرسرعت، سرور مجازی ایران (VPS ایران) و هاست دانلود است و شما عزیزان میتوانید جهت کسب مشاوره تخصصی رایگان با مشاوران این مجموعه در ارتباط باشید.

برچسب ها : وب,سرور,دامنه,هاست,هاستینگ,شتابان هاست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مشاوره رایگان