چرا جستجوگرها برای سئو فنی در سایت مهم استReviewed by صبا شادروز on Dec 11Rating: 4.5چرا سئو فنی و جستجوگرها در سایت مهم است | مرکز طراحی سایت تبریزنکته را شروع کنم که می گویم ارزش موتور های جستجو و سئو تکنیکال مناسب در سایت زیاد است ( جستجوگرها برای سئو فنی ).

چرا جستجوگرها برای سئو فنی در سایت مهم است

بگذارید این نکته را شروع کنم که می گویم ارزش موتور های جستجو و سئو تکنیکال مناسب در سایت زیاد است ( جستجوگرها برای سئو فنی ).

SEO به بهینه سازی ساختار سایت شما برای موتورهای جستجو برای خزیدن، ایندکس کردن و درک مطالب سایت شما به سرعت و کارآمد آن اشاره دارد.

داشتن سئو فنی ضعیف در حالی که بقیه سایت های رقیب شما بهینه شده است مانند رانندگی کردن با خودرو معمولی در پیست با لامبورگینی جدید براق و بدون صدای موتور است.

جستجوگرها برای سئو فنی در سایت یا روی صفحه به بهینه سازی مطالب شما نیز اهمیت می دهند و در رتبه بندی موتورهای جستجو و نیز کاربران (شما می خواهید آنها را در SERP ها ببینند و به آنچه ممکن است مجبور شوند ارائه دهند) جذب می شوند.
با این گفته ، شما باید هر دو را به عنوان بنیادی که باید گسترش یابد، مشاهده کنید. بدون اصول اولیه، مثل دویدن روی تردمیل به مقصد نهایی و هزگز نخواهید رسید.
آنها مهم هستند ، اما …

این مسله ممکن است در برخی از سناریوهای خاص اتفاق بیفتد ، اما برای اکثر سایت های بزرگ ، آنها به سادگی شما را از رقابت خارج نمی کنند و یا مسائل اساسی خود را مهم تر می کنند (مانند کیفیت پایین محتوای و…) کاری که آنها نمی توانند انجام دهند. تعدادی از مولفه های بسیار مهم در سئو محسوب می شوند.

( جستجوگرها برای سئو فنی )

( جستجوگرها برای سئو فنی )

برخی از اصول اصلی وجود دارد که می توانند تفاوت ملموسی بر روی وبسایت داشته باشند:

  1. خزیدن / ایندکس
  2. سرعت سایت
  3. ساختار سایت / معماری و پیوند داخلی قوی
  4. بررسی و رتبه بندی طرح واره ، قیمت گذاری ، لینک های سایت ، NAP برای مشاغل محلی ، سایر موارد دیگر (در درجه اول مواردی که می توانند در نمایش محتوا در SERP ها کمک می کنند)
  5. متعارف
  6. تغییر مسیرهای مناسب
  7. ریسپانسیو
  8. محتوای متا خوب
  9. H1s / H2 و محتوای بهینه شده باشد
  10. جلوگیری از “بهینه سازی بیش از حد”
  11. موضوعات> کلمات کلیدی

این “اصول اولیه” است که بیشترین تأثیر را داشته است – سرمایه گذاری قابل توجهی برای بهبود فراوان وجود دارد، اغلب تفاوت چندانی در تضمین آن به عنوان تمرکز اصلی ایجاد نمی کند..

به عنوان مثال ، طرحواره ابزاری عالی است که می توانید داشته باشید و از کاربرد راهبردی آن استفاده کنید ، اما رفتن به صفحه اصلی و برچسب زدن هر صفحه با هر عنصر ممکن است به سادگی تغییری در رتبه بندی جستجوی شما ایجاد نکند. اجازه ندهید “متخصصان صنعت” شما را متقاعد كنند.

Schema حتی یک عامل رتبه بندی مستقیم نیست که ما می دانیم.


بیشتر بدانید <<>> 5 قانون مهم SEO که باید در سال 2019 بدانید


برخی از قابلیت های عالی با نشانه گذاری ساختار یافته وجود دارند ، اما شما نمی خواهید سایت خود را با نشانه گذاری غلط رتبه بندی کنید.
بهبود سرعت سایت شما از نمره 20 تا 90 ، نه تنها باعث می شود تا کاربر به طرز چشمگیری حس بهتری داشته باشد و نرخ گزافه گویی را کاهش دهد ، بلکه می تواند به عنوان یک عامل رتبه بندی نیز عمل کند.

مشتریانی بوذه اند که تقریباً بلافاصله پس از تقویت سرعت سایت ، افزایش ترافیک را می بینند و بسیاری از تجربیات مشابه را از دیگران در صنعت بکاربرده اند.

اما این نقل قول از مت کاتس را در یاد داشته باشید:

کیفیت هنوز هم باید اولین و مهمترین نگرانی برای صاحبان سایت باشد. این تغییر بر عوامل داخلی سایت تأثیر می گذارد. ما تخمین می زنیم که کمتر از 1٪ از نمایش داده ها تحت تأثیر قرار می گیرند. اگر بهترین منبع باشید ، احتمالاً همیشه بهترینید.

شاید این درصد در 9 سال گذشته افزایش یافته باشد ، اما:

کیفیت محتوا و اهمیت آن برنده می شود.
واضح است که سرعت سایت باید بهینه شود ، اما تأکید بر دریافت نمره با کیفیت بهتر احتمالاً ارزش این کار را نخواهد داشت مگر اینکه شما در حال حاضر شرکتی بزرگ باشید.

آیا SEO فنی باید برای شما مهم باشد؟

( جستجوگرها برای سئو فنی )

( جستجوگرها برای سئو فنی )

اشتباه اگر شما در حال حاضر یک مجری قوی با سایت آهسته ، مشکلات برچسب زدن ، تغییر مسیر لینک و معماری / از طبقه بندی سایت های ضعیف هستید

اگر شما محتوای غنی و خارق العاده ای دارید و نمایه (لینک) آن را هنوز در نتایج گوگل نمی بینید فکر می کنید باید باشید – پس ممکن است در یک موقعیت رسیده و پخته باشید که این عناصر بنیادی را برطرف کنید و از مزیت های موجود خود استفاده کنید.
توجه: اگر در این شرایط هستید ، می توانید با یک مجازات روبرو شوید. کنسول جستجوی Google را بررسی کنید تا عملکرد دستی داشته باشید یا خیر
همچنین ، مراقب یک مشکل الگوریتمی بالقوه باشید. سلامتی پیوند پروفایل خود را ارزیابی کنید..

آیا شما در زمینه ساخت لینک پولی یا سایر تاکتیک های ساخت پیوند “طراحی شده” مشغول بوده اید؟
آیا متون سنگین پیوندهای شما بیش از حد بهینه شده اند؟
سپس سایت خود را برای پر کردن کلمات کلیدی یا بهینه سازی بیش از حد کلمات کلیدی بررسی کنید و اگر این یک مشکل دیرینه و حل نشده است که با آن روبرو هستید ، با یک مشاور مشورت کنید.SEO مشورت کنید.

چرا جستجوگرها برای سئو فنی در سایت کافی نیست

data3 - چرا جستجوگرها برای سئو فنی در سایت مهم است

( جستجوگرها برای سئو فنی )

دو عامل برتر رتبه بندی گوگل در حال حاضر (که به زودی جایی نمی شود):

کیفیت محتوا

پیوندها (یا اختیارات)

اجرای پیشرفته، بهینه سازی قطعه قطعه ، ارائه JS ، سرعت سریع صفحه و معماری سایت ‘عالی’ همه بهترین کارها هستند و باید در صورت امکان مورد استفاده قرار بگیرند ، اما آنها قصد ندارند بر کمبود محتوای با کیفیت غلبه کنند. ، در حالت ایده آل ، مقدار معقول نیز) و مرجع پیوند.

از خود بپرسید: در حال حاضر بهترین زمان و تلاش شما کجا خواهد بود؟

اگر به محتوای خود اطمینان دارید و نسبت به همه رقبای خود نمایه پیوند بهتری ایجاد می کنید ، همه موارد را در بالا ذکر کنید.

تا آن زمان ، تعادل متکی به محتوا و ایجاد پیوند ممکن است سودمندتر باشد.

صفحات رتبه بندی برتر را برای هر پرس و جو مشاهده کنید ، و برخی از روندهای کاملاً سازگار را مشاهده خواهید کرد – اقتدار بالا و / یا پیوندهای مستقیم به صفحه رتبه بندی در میان بزرگترین ها.
برای مثال سریع ، نمرات سرعت صفحه Google را برای 3 نتیجه برتر در جستجوی “علائم سرطان” بررسی کنید
درست است – حتی WebMD دارای سرعت ضعیف 9/100 در موبایل است.

و یکی از آنها گزینه های نوع شمای مشکوک را دارد که احتمالاً به Google در درک صفحه کمک نمی کند.

این سایتها در درجه اول به دلیل اهمیت موضعی ، کیفیت محتوا و اقتدار رتبه بندی می شوند. مطابق با Ahref آنها به طور متوسط 87 DR دارند. حتی با وجود سرعت صفحه به عنوان یک عامل رتبه بندی ، از قدرت غالب آنها فراتر نمی رود.

این تنها یک اصطلاح جستجو از تریلیون های بالقوه است ، اما من شما را تشویق می کنم که آن را امتحان کنید و ببینید که سایت های برتر در مقایسه با رتبه دامنه خود چه نوع امتیازات و طرحواره ای دارند.

پس مهمترین اقدام چیست؟

اگر من به اندازه کافی این مسئله را تأکید نکرده ام ، باید SEO فنی را به عنوان پایه و اساس خود جستجو کرد.
بدون اصول اولیه ، شما حتی نمی توانید مطالب خود را در موتورهای جستجوگر فهرست بندی کنید ، و کاربران هرگز نمی توانند محتوا و منابعی را که برای ایجاد آن کار کرده اید ، پیدا کنند.

SEO موجود در سایت باید به عنوان دستیار بخش عمده مطالب و بنیاد فنی شما ایجاد شود.

در نوشتن کلمات کلیدی خود در تمام صفحه به طور طبیعی تمرکز کنید.

از بهترین روشها (کلمات کلیدی و تغییرات در عنوان ، H1 ، محتوای بدن و غیره) استفاده کنید – اما آنها را مجبور نکنید.

آنچه در حال حاضر بیشترین اهمیت را در دنیای سئو دارد این دو چیز هستند

1- محتوا و استراتژی بالا

نوشتن با هدف مداوم برای ایجاد بهترین مطالب در مورد موضوعی که تاکنون در وب دیده شده است باعث شگفتی هایی برای رتبه بندی شما خواهد شد.

استفاده از متخصصان مسیری طولانی را طی می کند. نه تنها اعتبار بخشیدن به مطالب مرتبط با سلامتی به یک MD واقعی ، گواهی بر مشروعیت در نگاه کاربران خواهد بود ، بلکه گوگل ادعا می کند که بیشتر از یک نویسنده محتوای عمومی و بدون تجربه در این زمینه ، حق چاپ و را از منابع تأیید شده و معتبر درک دریافت کند.


بیشتر بدانید >><< 5 قانون مهم سئووب سایت که باید در سال 2019( قسمت دوم)


طبیعتاً آمیختن کلمات کلیدی و خرده خرده های مرتبط ، استراتژی محکم دیگری است.

به یاد داشته باشید ، ما می خواهیم ایجاد کنیم بهترین مطالبی را که تاکنون در این موضوع مشاهده شده است.

بزرگتر فکر کنید

( جستجوگرها برای سئو فنی )

( جستجوگرها برای سئو فنی )

2- مرجع سایت

تعداد دامنههای پیوند دهنده منحصر به فرد (ULD) به وب سایت شما به همراه کیفیت نسبی این پیوندها اوج رتبه بندی سایت شما است.

ممکن است شما در سطوح پایین تر از اقتدار قادر به هدف گیری و جذب کلمات کلیدی باشید ، و ممکن است اگر رقابت کم باشد ، می توانید به تنهایی با محتوا برخورد کنید.

با گذشت زمان و افراد بیشتر در SEO و استراتژی محتوا پیچیده تر می شوند ، آنها فرصت های موجود را که در آنجا وجود دارد ، می خورند و ادامه آن بدون اقتدار قوی ادامه خواهد یافت.

چگونه اقتدار خود را بهبود می بخشید؟

مجموعه های زیادی از گزینه ها در اختیار شما هستند ، اما ایجاد پیوند از طریق روابط عمومی ، بازاریابی محتوا ، دسترسی به سایت ، ارسال مهمان و موارد دیگر برخی از قابل توجه ترین گزینه های شما هستند.
رشد طبیعی طولانی مدت را می خواهید؟ شما به محتوای خوب و پیوندهای خوب نیاز دارید.
شاید در 5 تا 10 سال پیوندها واقعاً کمتر اهمیت داشته باشند و گوگل تأکید قابل توجهی در طرحواره و سایر موارد فنی داشته باشد و آنها را به عوامل قدرتمند و متغیر تغییر رتبه تبدیل کند.

تا آن زمان ، من توصیه می کنم کارهایی را به این ترتیب انجام دهید:

  • یک پایه فنی قوی برای خزیدن فراهم کنید.
  • تحقیق و ایجاد محتوای شگفت انگیز.
  • پیوندهایی را به سایت و محتوای جذاب خود بسازید یا به دست آورید.
  • به طور مداوم فرصت ها و پیشرفت های سایت را مجددا ارزیابی / تکرار کنید.
  • از فرصتها و پیشرفتهای پیشرفته تر SEO آگاه باشید.
  • و …

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست