AMP چیست؟

Google یکی از ابزار های خود، به نام AMP را در سال 2016 منتشر کرد. با توجه به افزایش استفاده ازموبایل بیشتر افراد برای دسترسی به اطلاعات دنیای وبسایت ازموبایل خود استفاده می کنند و آمار استفاده ازآن روند افزایشی گرفته است. بنابراین سرعت لود صفحات از اهمیت بسیاری برخورداراست. گوگل به تازگی از ورک AMP رو نمایی کرده است و هدف از ارائه این ابزار بهبود عملکرد صفحات وبسایت حاوی متن, تصویر، فیلم و…. در تلفن های همرا می باشد. هدف از این ابزار گوگل ارائه راه حل های سریع و بهتر برای کاربران می باشد تا به راحتی محتوای صفحات وبسایت, خصوصا سایت هایی که دارای متن بیشتر هستند( مانند سایت های خبری) را مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید: چگونه یک عنوان عالی بنویسیم ، و چرا مهم هستند؟

محدودیت AMP در Top Stories

از آنجا که Google محدودیت AMP را در بخش Top Stories خود به نفع فاکتورهای تجربه صفحه در سال آینده برداشته است ، همچنان مزیت انحصاری این چارچوب را برای همه سایت ها باز می کند. حفظ صفحات AMP به منابع نیاز دارد و با انگیزه کمتری برای متعهد ساختن این منابع ، ممکن است انجام آن زمان زیادی ببرد.

اگر ترافیک ضمن آزمایش صفحات غیر AMP کاهش یابد ، ناشران احتمالاً کارشان با AMP ادامه می دهند ، حداقل تا زمانی که بتوانند عملکرد سایت موبایل خود را بهبود بخشند. اگر دقت کنید یک سایت AMP که با تمام معیارهایی که نشان داده می شود بسیار خوب عمل می کند.

مزایای دیگری برای استفاده از AMP به غیر از دید و افزایش ترافیک Top Stories وجود دارد: “اگر هنگام آمدن به سایت از طریق AMP مشغول جذب کاربران بیشتری باشید ، این امر فقط خدمات بهتری را ارائه می دهد. برای کاربر مفید است.

همچنین به پهنای باند شما بستگی دارد. “اگر شما مانند یک تغییر CMS تغییر عمده ای را در سایت خود تجربه کرده اید ، می خواهید میزان تأثیرگذاری را با مدت زمانی که می خواهید با استفاده از AMP تغییر دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست