دعوت به عمل (CTA) چیست و چگونه می توانم یکی را انتخاب کنم؟Reviewed by صبا شادروز on Jun 22Rating: 5.0دعوت به عمل (CTA) چیست و چگونه می توانم یکی را انتخاب کنم؟ | طراحی سایت تبریزدعوت به عمل (CTA) یک بیانیه است که برای پاسخ فوری از شخصی که آن را میخواند یا میشنود  طراحی شده است , و ما در این مقاله به طور کامل برای شما توضیح میدهیم

دعوت به عمل (CTA) چیست؟

دعوت به عمل (CTA) یک بیانیه است که برای پاسخ فوری از شخصی که آن را میخواند یا میشنود  طراحی شده است. این در کسب و کار به عنوان بخشی از یک استراتژی بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرد تا بازار هدف خود را از طریق اقدامات پاسخ دهد.

به طور کلی در پایان یا گاهی اوقات در سراسر یک محدوده فروش (یعنی یک نامه فروش) استفاده می شود تا مشتریان بالقوه / مشتریان بتوانند در مورد آنچه که شما ارائه می دهید بدانند که چه چیزی باید انجام دهند.

به نظر می رسد واضح است که به افراد اجازه می دهد گام بعدی کسب و کار را با شما بدانند، اما حقیقت این است که بسیاری از صاحبان کسب و کار جدید در خانه در معرض بازاریابی و فروش نیستند. این معمولا به دو دلیل است:

1) اعتقاد بر این است که چشم انداز در حال حاضر می داند که میخواهید چه بکنید اگر  علاقه مند به یادگیری بیشتر باشید

2) نگرانی هایی که به اقدام می پردازند ناراحت کننده هستند و مشتری بالقوه / مشتری را تحریک می کنند

به هر دلیل، ترک CTA یا مواد بازاریابی شما می تواند به معنای از دست دادن پول باشد. دعوت به عمل (CTA) برای هدایت یک چشم انداز به مرحله بعدی قوطی یا فرآیند فروش ضروری است.

کدامیک از برنامه های در حال اجرا در تماس هستند؟

واضح ترین استفاده برای تماس با عمل در فروش است، مانند ‘خرید در حال حاضر!’ با این حال، فرایند فروش تنها مکان مکالمه تلفنی نیست. به خصوص اگر یک کالا یا خدمات با قیمت بالا داشته باشید که می تواند زمان تشویق افراد برای خریداری آن زمان بر باشد، یک تماس برای اقداماتی که مانند نقشه راه به سمت فروش عمل می کند، مفید خواهد بود. به عنوان مثال، ‘اکنون برای تخفیف رایگان تماس بگیرید.’

تماس برای اقدام می تواند برای ساختن لیست ایمیل خود (‘ثبت نام برای یک گزارش آزاد در حال حاضر’)، افزایش رسانه های اجتماعی خود را در زیر (‘دریافت نکات و کوپن های بیشتر با دنبال ما در فیس بوک!)، نگه داشتن خوانندگان در سایت خود ( ‘برای مطالعه بیشتر در مورد … اینجا کلیک کنید’) و خیلی بیشتر مفید باشد.

عبارات معمول تماس به عمل (CTA):
فراخوانی به عبارات عمل از فعل های عمل استفاده می کند، مانند:

  • ثبت نام
  • زنگ زدن
  • اشتراک در
  • اهدا کنید
  • خرید
  • سفارش
  • اشتراک گذاری
  • دنبال کردن
  • دانلود
  •  اینجا کلیک کنید

یک روش مفید برای جذب مردم به فوریت اقدام، افزودن احساس فوری و ترس از دست رفتن است. مثلا:

  • پیشنهاد منحصر به فرد در هالووین.
  • پیشنهاد محدود مدت.
  • حالا قبل از اینکه لوازم بیرون بیایند، قانون را اجرا کنید
  • برای ثبت نام در این قیمت ویژه، قبل از 30 ژوئیه پاسخ دهید.

ایجاد یک تماس به عمل

در اینجا مواردی را که باید در هنگام ایجاد یک تماس صریح به عمل برای افزایش میزان پاسخ شما در نظر بگیریم وجود دارد:

فرض نکنید که مردم وقتی که آگهی یا مواد بازاریابی شما را می خوانند بدانند که چه کنند: شما با کسب اطمینان در مورد کاری که  در آینده نیاز به انجام آن دارید، نتایج بیشتری خواهید داشت.

یک CTA بر روی همه چیز داشته باشید!: اطمینان حاصل کنید که هر صفحه وب سایت شما، هر مکالمه فروش و هر قطعه ای از مواد چاپی (به عنوان مثال ایمیل مستقیم یا بروشور) شامل یک تماس واضح و مشخص میباشد که به راحتی قابل شناسایی است. برای ایده ها، از مواد بازاریابی کسب و کارهای مبتنی بر وب سایت ها دیدن کنید تا ببینید که چگونه آنها تماس خود را به عمل می رسانند.

آن را ساده نگه دارید: تماس ها به عمل  زمانی به بهترین شکل کار میکند که پیچیده نیست. در حالی که گزینه ارائه شده خوب است (به عنوان مثال «تماس یا ارسال نامه به ما»)

بدانید که نتیجه مورد نظر شما چیست: یک هدف نهایی برای هر تماس به عمل داشته باشید و اینکه چگونه تماس با عمل ممکن است با سایر بخش های طرح بازاریابی شما مناسب باشد یا آنها را در قیف فروش خود قرار دهید. برای مثال، با ثبت نام برای لیست ایمیل خود، که هدف اولیه است، ممکن است یک تماس برای اقدام داشته باشید تا یک بیلیارد دریافت کنید. اما شاید شما از این لیست ایمیل برای ارسال نامه های فروش با یک تماس برای اقدام به ‘خرید در حال حاضر’ استفاده کنید. ممکن است حتی بعد از فروش با یک تماس دیگر به عمل، حتی پس از فروش به فروش برسید. اشتراک ایمیل اولین گام در هدف نهایی فروش است.

در اینجا چند نکته برای ایجاد یک تماس موثر برای عمل وجود دارد:

واضحا توضیح دهید که چه چیزی نیاز است مشتری پاسخ دهد (به عنوان مثال، اشتراک اینجا، اکنون برای مشاوره رایگان تماس بگیرید، مکان خود را در این وبینار رزرو کنید، اکنون خرید کنید، و غیره)
مشخص کنید که مشتری با پاسخ دادن  چه چیزی کسب میکند (مثلا گزارش آزاد در مورد نحوه ذخیره 100 دلار در هفته، مشاوره رایگان 15، نحوه ذخیره وبینار و غیره) 
تمرکز بر مزایای استفاده از عمل (یعنی صرفه جویی در پول در حال حاضر، دریافت کمک در حال حاضر، و غیره)
دلیل قانع کننده ای برای پاسخ دادن به مشتری در حال حاضر و یا با مهلت ارائه شده است (به عنوان مثال این گزارش فقط برای 24 ساعت آینده رایگان است)

هنگام انجام قطعه چاپ شده یا طراحی یک وب سایت یا ایمیل کمپین بازاریابی، پیشنهاد می شود که تماس را به عمل با ایجاد آن بزرگتر، با استفاده از رنگ های مختلف، و مشخص کردن آن با فضای اضافی سفید انتخاب کنید. اجازه ندهید آن را در بقیه قطعه بازاریابی یا محتوا از دست بدهید.

فراموش نکنید که هنگام انجام یک نمایش شخصی (به عنوان مثال، چه تعداد از شما امروز می خواهید سفارش دهید) می توانید از تماس ها برای عمل استفاده کنید؟

نمونه تماس به عمل (CTA)

  • هدیه رایگان: 100 نفر اول یک هدیه رایگان دریافت خواهند کرد. قبل از اینکه تمام هدایا از بین بروند، سفارش دهید!
  • آزمایشی رایگان: ثبت نام تا 30 نوامبر برای استفاده از آزمایشی رایگان 60 روزه ما.
  • اکنون خرید کنید: صبر کنید، با شروع به صرفه جویی در پول امروز!
  • افزایش قیمت: قیمت های ما در روز اول ژانویه افزایش می یابد.  امروز برای استفاده از قیمت پایین تر بیا.
  • ارتقا خودکار: در صورت سفارش در 30 روز آینده، به صورت خودکار ارتقاء به بسته حق بیمه دریافت خواهید کرد.
  • مهلت تخفیف: سفارش تا انتهای هفته برای دریافت 10٪ تخفیف.
  • فروش انگیزه: ما بیش از حد فروخته شده ایم! این تنها روز چهارشنبه، در رویداد انهدام انحلال ما برای تخفیف های عمیق شرکت می کند.

پیگیری نتایج

مانند بسیاری از استراتژی های بازاریابی دیگر، تست گزینه های مختلف به شما اطمینان می دهد که حداکثر نتایج را دریافت می کنید.  تماس با عمل همین طور است  . برای مثال، آیا ایمیل های ثبت نام بیشتر با ‘مشترک شدن در حال حاضر’ و یا ‘دریافت گزارش آزاد خود را در حال حاضر؟’ گزینه های گوناگونی را امتحان کنید، یکبار آنها را تعویض کنید و سپس بررسی کنید که آیا یک پاسخ منجر به فروش بیشتر و فروش بیشتر از دیگران خواهد شد.

منبع: شرکت طراحان وب تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست