روند طراحی ضروری وب سایت در سال ۲۰۱۷Reviewed by Datacss.ir on Mar 5Rating:

روند طراحی ضروری وب سایت در سال ۲۰۱۷

 

طراحی وب خوب برای ایجاد تصور درست است
اولین برداشت ها مهم هستند … لباس های ارائه شده، لوازم جانبی مطابق، رسیدن به جلسات در زمان – همه چیز مهم است.

این افراد در اطراف شما را نشان می دهد که به آن توجه دارید.

آنلاین، اولین برداشت ها نیز مهم است.

بازدیدکنندگان وب سایت تصمیم به اعتماد وب سایت را به اندازه ۵۰ میلی ثانیه به دست می آورند و یکی از پنج بازدید کننده وب سایت وب سایت شما را ترک می کند و فرصتی دیگر برای شما ایجاد نمی کند.

 

نشستن در بالای روند فعلی باعث ایجاد یک وب سایت می شود که مخاطبان شما را تحت تأثیر قرار می دهد و توجه کاربران را برای ۱۰ ثانیه اول و فراتر از آن حفظ خواهد کرد.

روند طراحی ضروری وب سایت در سال 2017

روند طراحی ضروری وب سایت در سال ۲۰۱۷

پس روند طراحی وب سایت برای سال ۲۰۱۷ چیست؟

 

اول چیزهای مهم. طراحی وب هنر نیست
هنر احساسات را بیان می کند، سوالات را مطرح می کند، احساسات را تحریک می کند. در مقابل، طراحی کمک می کند تا مردم برای پیدا کردن پاسخ، اقدام، و یا تکمیل یک کار.

 

بیشتر از همیشه قبل از همه، همه چیز در طراحی وب سایت، از تصاویر به ناوبری، به محتوای، باید هدف. بسیاری از وبسایتها دهههای قدیمی هستند و بعضی از آنها حجم زیادی از درهم و برهم را جمع کردهاند.

اگر مجددا وبسایت موجود را دوباره طراحی کنید، با پاک کردن (حسابرسی محتوا) شروع کنید و بر روی نقشه سفرهای کلیدی مشتری تمرکز کنید.

اگر از سوی دیگر، شما یک وب سایت را از ابتدا بسازید، به عنوان نقطه شروع خود، wireframes، نقشه های سایت و وظایف بالا را در نظر بگیرید. اولویت بندی وضوح بیشتر بر کامل بودن کامل.

روند طراحی ضروری وب سایت در سال 2017

روند طراحی ضروری وب سایت در سال ۲۰۱۷

 

شبکه ها، چارچوب ها و طرح های پیش ساخته

به عنوان چارچوب CSS و شبکه های بالغ، کدنویسی بیشتر و بیشتر از آنها به عنوان پایه ای برای کار توسعه وب خود استفاده می کند.

آنها اجازه می دهند کدنویس های مبتدی برای بازی خود اقدام کنند و به سازمان های دیجیتال کمک می کنند تا تولید خود را ساده تر کنند.

بعضی چارچوب ها ممکن است گاهی به کد های نفخ نفوذ کنند، اما زمان توسعه را کاهش می دهند و مسئولیت پاسخگویی را می گیرند، که این امر آنها را برای بسیاری از پروژه های دیجیتال مناسب می کند.

 

علاوه بر بوت استرپ، UIKit و بنیاد، که برای مدت زمان طولانی بوده است، چارچوب توسعه جدیدی از قبیل Suzy، Jeet و Breakpoint نیز کشف شده است.

 

تم های پیش ساخته شده از EnvatoMarket و TemplateMonster همچنین می تواند یک انتخاب معتبر باشد.

توسعه دهندگان قالب های پرداخت تمایل به پاسخ به بازخورد مشتری و به طور مداوم تکرار محصولات خود، به طوری که برخی از محبوب ترین تم ها در حال حاضر از طریق بسیاری از پیشرفت، به تبدیل شدن به آنچه که امروز هستند.

روند طراحی ضروری وب سایت در سال 2017

روند طراحی ضروری وب سایت در سال ۲۰۱۷

رنگ تخت

طراحی محتوا Google برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ معرفی شد.

این مجموعه ای از اصول و بهترین شیوه ها برای طراحان وب و توسعه دهندگان برنامه های موبایل است.

طراحی مواد Google در مورد بازگشت به اصول اولیه است، تمرکز بر آنچه که مهم است، اما هنوز هم برای قطعنامه های چندگانه و دستگاه های حسابداری – یک سادگی بیش از حد مهندسی، اگر شما را دوست دارم.

طراحی مواد Google Material با رنگ های مسطح آن تنها رویکرد طراحی وب و برنامه های تلفن همراه نیست، بلکه همچنان محبوب و مرسوم است.

برنامه افسانه، برنده جوایز طراحی Google Material، یک نمونه قابل توجه از اصول طراحی Google Material در بهترین حالت است.

روند طراحی ضروری وب سایت در سال 2017

روند طراحی ضروری وب سایت در سال ۲۰۱۷

تصاویر معتبر

قانون مهم در رابطه با انتخاب تصاویر مؤثر برای وب این است که آنها باید مرتبط و واقعی باشند. هنگام انتخاب تصاویر، به موارد زیر توجه کنید:

تولید – محصول

آیا تصاویر محصول مناسب و مفید هستند؟ اگر چنین است، این باید اولین انتخاب شما باشد.
مردم
آیا می توانید از یک تصویر معتبر برای داستان های قابل اعتماد درباره افرادی که از محصول شما استفاده می کنند و از آن استفاده می کنید استفاده کنید؟
کیفیت
چگونه می توان نشان داد که محصول شما از کیفیت خوب یا برتر است؟ آیا می توانید هنر، تخصص یا مواد مورد علاقه خود را نشان دهید؟
اخلاق
آیا شما خیریه، اخلاقی، ارگانیک، سبز هستید؟ آیا کسب و کار شما به جامعه باز می گردد؟ آیا جهان را جایگاهی بهتر می کند؟

عکاسی مقطعی با استفاده از بیش از حد، نگاه شما به سایت شما را به نمایش می گذارد. تصاویر واقع بینانه را که دنیای واقعی و مردم واقعی را تصویر می کنند، انتخاب کنید.

از دیدگاه های جدید استفاده کنید: خودی ها، پول نقد، تصاویر و فیلم های پنهان بدون سر و صدا و دوربین. رویکرد تمام صفحه، با تصویر اشغال کل صفحه را امتحان کنید.

روند طراحی ضروری وب سایت در سال 2017

روند طراحی ضروری وب سایت در سال ۲۰۱۷

ویدئو

اگر یک تصویر می تواند یک هزار کلمه بگوید، پس باید ویدیو بهتر باشد، درست است؟

فیلم های ویدئویی صفحه اصلی می تواند یک داستان در پشت یک محصول یا خدمات را در عرض چند ثانیه بگویید – Evernote، Airbnb و Loyola Marymount University نمونه های قابل توجه هستند.

برای داستان های ویدئویی پیچیده تر در طراحی وب، نگاهی به edstafford.org و silenza.it (به یاد داشته باشید که نسخه های موبایل این وب سایت ها فیلم ها را نمایش نمی دهند.)

روند طراحی ضروری وب سایت در سال 2017

روند طراحی ضروری وب سایت در سال ۲۰۱۷

جهت یابی

انسانها می توانند بین ۵ تا ۹ مورد در حافظه کوتاه مدت خود نگهداری کنند.

شماره تلفن ثابت مانند ۴۹۶ ۰۹۲۶ نسبتا آسان است به یاد داشته باشید، اما چیزی کمی طولانی تر مانند ۰۷۷۰۰۹۰۰۵۴۶ بسیار سخت است که در حافظه خود حفظ شود.

به همین دلیل، برای مدت زمان طولانی، طراحان وب و طراحان UX برای حداکثر هفت مورد منو (۷ ± ۲) در ناوبری وب سایت تلاش کردند. اما این تغییر می کند

تعداد آیتم های قابل مشاهده، منوی اصلی منو در حال حاضر به حداقل مطلق کاهش می یابد.

پی پال تنها سه مورد قابل مشاهده در ناوبری اصلی خود دارد.

Tate تعداد موارد موجود در ناوبری اصلی را از ۱۱ تا ۳ در طول آخرین تجدیدنظر خود در سال ۲۰۱۶ کاهش داده است.

Laterooms این صفحه را در سال ۲۰۱۵ دوباره طراحی کرد تا تنها بر روند رزرو تمرکز کند.

تأثیر مداوم طراحی موبایل به این معنی است که آیکون ناوبری همبرگر محبوب تر از همیشه است.

هیئت منصفه اثربخشی این رویکرد است – این فقط معنای آیکون نیست، بلکه اندازه و دید سه خط تنها که بر قابلیت استفاده از روش همبرگر تاثیر می گذارد.

آزمایش های تحقیقاتی و A / B به نظر می رسد نشان می دهد که خطوط همبرگر با یک برچسب MENU – مانند یک در وب سایت Adobe – به طور قابل توجهی بهتر از آیکن همبرگر به تنهایی کار می کند.

ناوبری مهم مانند Pexcard توسط Rockpool Digital هنوز محبوب است و همچنین مگا منوها – موزه لندن ساخته شده توسط WebCredible نمونه خوبی است.

روند طراحی ضروری وب سایت در سال 2017

روند طراحی ضروری وب سایت در سال ۲۰۱۷

بینش عملکرد و تجزیه و تحلیل هوشمند

میانگین وزن صفحه اصلی در وب سایت های بررسی شده در این مقاله تقریبا ۳٫۵MB است.

با تمام تصاویر با وضوح بالا، اسکریپت های تعاملی، تکنیک های جایگزینی فونت، عملکرد صفحه وب، نیازمند توجه خاصی است.

به گفته فایننشیال تایمز، “اگر شما می توانید سایت را سریعتر بارگذاری کنید، شما می توانید ۵ درصد بیشتر از این کار کنید”.

توجه کنید که استفاده از تعامل به عنوان معیار وب سایت در این نقل قول است.

بینش هوشمند که فراتر از دیدگاه های صفحه است و بازدید کننده های منحصر به فرد برای درک آنچه که کار می کند و چه چیزی در وب سایت شما نیست.

ترکیبی از فضای شخصی و حرفه ای، یکپارچگی، اخلاق

خط بین فضای شخصی و حرفه ای همانطور که در گذشته نبود، روشن نیست.

آنچه که ما در مورد رهبران کسب و کار در فیس بوک و توییتر می شنویم، اغلب کمتر رسمی و در لحظه بیشتر از انتشار مطبوعات و مواد بازاریابی شرکت است.

سلامت، اخلاق، گفتن به افرادی که شما هستند، نه تنها کاری که انجام می دهید، مهمتر از همیشه است.

نتیجه

به طور خلاصه، وب سایت های مدرن سال ۲۰۱۷ با استفاده از تصاویر معتبر و طرح کامل تمام صفحه و یا تمام صفحه برای نشان دادن افراد واقعی، پرشور، اخلاقی و محصولات استفاده می کنند.

ناوبری اولیه به حداقل کاهش می یابد و سایر لینک ها از طریق ناوبری همبرگر، مگا منوها و ناوبری متنی در دسترس خواهند بود. وب سایت های بزرگ سال ۲۰۱۷ از زبان مستقیم و قانع کننده استفاده خواهند کرد و از اعداد برای نشان دادن دستاوردهای خود استفاده خواهند کرد.

پاسخگویی، تعاملات میکرو و تصاویر بزرگ و پر جنب و جوش همچنان در وب تسلط دارند، اما اگر کارایی وب سایت و زمان بارگذاری صفحه منطقی باشند، موثر هستند.

ترجمه:روند طراحی ضروری وب سایت در سال ۲۰۱۷

طراحی سایت در تبریزطراحی سایت شرکتی در تبریزطراحی ساایت فروشگاهی در تبریزشرکت طراحی سایت در تبریزسایت شرکتی در تبریزسایت فروشگاهی در تبریز

روند طراحی ضروری وب سایت در سال ۲۰۱۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست