تکنیک های مهم برای افزایش بازدید سایتReviewed by datacss on Aug 14Rating: 5.0 تکنیک های مهم برای افزایش بازدید سایت تکنیک های مهم برای افزایش بازدید سایت

 تکنیک های مهم برای افزایش بازدید سایت

 تکنیک های مهم برای افزایش بازدید سایت  شما یک سایت تجارت الکترونیک دارید و می خواهید

SEO خود را بهینه سازی کنید؟ اگر می خواهید از طریق وب سایت خود به فروش بپردازید، باید قوانین

خاصی را دنبال کنید. در واقع، توانایی بازگشت به نتایج جستجوی Google نیازمند تلاش زیادی است.

در این مقاله، ما تکنیک  های مهم سایت را دنبال می کنیم با ما همراه باشید.

به طور مستقیم قابل ویرایش در دفتر پشت وب سایت شما، برای بهبود SEO شما.

مشاوره کمی از La Fabrique du net
قبل از رفتن بیشتر، اگر می خواهید یک حسابرسی جستجوگر اینترنتی خود را برای وب

سایت خود انجام دهید، مراحل زیر را دنبال کنید.

1- توصیف محصولات 

تکنیک های مهم برای افزایش بازدید سایت

تکنیک های مهم برای افزایش بازدید سایت

از آنجاییکه سایتهای تجارت الکترونیک به طور کلی تعداد زیادی از محصولات را دارند،

توصیف اینها کوتاه، خودکار و توسط سازنده ارائه شده است.

متاسفانه، این باعث ایجاد برخی مشکلات برای SEO می شود:

توصیف های کوتاه به موتورهای جستجو کمک می کند تا مطالب بسیار کمی را به کار گیرند،

که یک مشکل عمده است. پس از تجزیه و تحلیل 1 میلیون نتایج جستجو، Backlinko نتیجه گیری

کرد که محتوا به طور کلی بیشتر کار می کند: به طور متوسط ​​تعداد کلمات در نتایج صفحه اول Google 1890 است.
توصیف های خودکار که هر بار چند کلمه را می گذارند می توانند مسائل محتوای تکراری ایجاد کنند.
توصیف های ارائه شده توسط سازنده تقریبا یکسان از یک سایت به دیگری است. این به این معنی است

که برای موتورهای جستجو، منحصر به فرد برای نشان دادن صفحات شما، منحصر به فرد نیست. این نتیجه است

که آنها هیچ دلیلی برای رتبه بندی بالاتر از رقبای خود ندارند.


 

 بیشتر بخوانید:زبان برنامه نویسی فراگیر Perl


همیشه توصیف محصول به صورت دستی برای هر صفحه سایت شما امکان پذیر نیست، اما این اقدام برای حل این

مسائل ضروری نیست. اگر می خواهید صفحات خاصی را بر روی دیگران ارزش گذاری کنید، می توانید تاثیر بسزایی

در بقیه سایت های خود داشته باشید. Toy Universe، خرده فروش استرالیا، ترافیک خود را از طریق موتورهای جستجو

مشاهده کرد که در 4 ماه فقط 116٪ افزایش می یابد. دو بار بازدیدکننده ها فروش خود را دو برابر کرده است.

اگر چه بسیاری از تغییرات برای این نتیجه گرفته شده است، بیشتر تلاش برای توضیحات محصول اختصاص داده شده است.

در ابتدا، سایت هیچ توضیحی منحصر به فردی برای هر محصول و محتوای داخل صفحات نداشت.

با اضافه کردن این توضیحات، بسیاری از پازل کامل شده است.

بیایید مثال دیگری، کتاب فروشی موتور: هنگامی که گوگل به روز رسانی پاندا را منتشر کرد،

این کتابفروشی آنلاین خودرو 38.5 درصد کاهش در ترافیک ارگانیک را در طول شب مشاهده کرد.

در واقع، توصیف محصولات توسط ناشران ارائه شد؛ در نتیجه، آنها با توصیف هایی که در بسیاری

از سایت های دیگر یافت می شوند، مشابه هستند. این محتوای تکراری طعم گوگل نبود – در نتیجه

کاهش ترافیک به سایت. از بین بردن توصیف های تکراری و جایگزینی آنها با توصیف های منحصر به

فرد می تواند به حل این مشکل کمک کند. باز کردن سایت شما به محتوای تولید شده توسط کاربر،

مانند مجلات، همچنین می تواند به شما در ایجاد محتوای جدید برای کاهش نسبت آن کپی شود –

یک استراتژی که به وضوح شگفت انگیز برای آمازون کار کرده است. برای تفکر …

2- نمایش تمامی نظرات کاربر (از جمله بررسی ها)

تکنیک های مهم برای افزایش بازدید سایت

تکنیک های مهم برای افزایش بازدید سایت

به نظر می رسد علاوه بر ریزنویسی محتوای تکراری، نتایج جستجو را به شیوه های دیگر نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

کاملا مشخص نیست که آیا حضور انتقاد به طور مستقیم یا غیر مستقیم بر نتایج موتورهای جستجو تاثیر می گذارد،

اما تأثیر واضح و واضح است.

Yotpo یک تحلیل از بیش از 30،000 شرکت انجام داد که نظرات کاربران را به سایت خود اضافه کرد

و اندازه گیری شد که چگونه ترافیک جستجوی ارگانیک تحت تاثیر قرار گرفت. نتایج شگفت انگیز بود:

9 ماه پس از اجرای این آزمایش، آنها دریافتند که تعداد صفحات مشاهده شده از طریق ترافیک آلی

بیش از 30٪ افزایش یافته است. درست است که بررسی ها می توانند ترسناک باشند چرا که به

خریداران اجازه می دهد نظرات منفی خود را در مورد محصولات شما ترک کنند. با این حال شواهدی

وجود دارد که بررسی و نظرات کاربران باعث افزایش نرخ تبدیل می شود. به عنوان عجیب و غریب به

عنوان آن ممکن است صدا، نظرات مختلف و یادداشت ها در مورد محصولات خود را تبدیل تبدیل حتی

بیشتر از فقط رتبه 5 ستاره. اگر به دلیل نگرانی در مورد بازخورد منفی یا به علت مشکلات اجرایی تردید

دارید که نظرات کاربران را شامل می شود، من به شدت توصیه می کنم ذهن شما را تغییر دهید. در واقع،

تاثیر در سایت تجارت الکترونیک شما تقریبا مطمئن است که مثبت است.

 

3- بهینه سازی کلمات کلیدی 

تکنیک های مهم برای افزایش بازدید سایت

تکنیک های مهم برای افزایش بازدید سایت

شاید یکی از شایع ترین مشکلات در سایت SEO است. در واقع، بسیاری از صفحات محصول در یک سایت

تجارت الکترونیک به سادگی با داشتن کلمات کلیدی تعریف شده از قبل توسعه داده نشده است. صفحه

معمولی یک محصول بر اساس نام برند یا مدل محصول ساخته شده است. ممکن است برای مصرف کنندگان

این کلمات را جستجو کنند، بنابراین آنها باید در “برچسب عنوان” و سایر مکان های مهم در صفحه گنجانده شوند.

گفته می شود، ممکن است که کاربران نام تجاری یا نام مدل دقیق را جستجو کنند، به ویژه هنگامی که آن نام

تجاری بسیار کمتر محبوب است. به همین دلیل مهم است عبارات عمومی عمومی را در صفحات خود قرار دهید.

این به این معنی نیست که شما باید استفاده از کلمات کلیدی تو رفتگی در دیوار را رها کنید. این به این معنی است

که بسیار مهم است که آن را در پوست مصرف کننده مورد بررسی قرار دهید. فراتر از تصویر ساده خود و تمرکز بر

مکانیک است که کاربر را به سایت شما می آورد. در اینجا شما می توانید مطالعه موردی White Hat Holsters را بیابید.

این شرکت دقیقا آن را انجام داد و نتیجه آن افزایش 100٪ در فروش و افزایش 400 درصدی در ترافیک موتور جستجو بود.

 

source

مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست