سئو وب سایت در سال 2019

6. در SEO فنی وب سایت سرمایه گذاری کنید

وب سایت ها هر سال با پیچیدگی رو به رشد هستند و سئو فنی را تبدیل به منطقه اصلی سرمایه گذاری در سال 2019 و بعد از آن می کند.

برخی از زمینه های اصلی تمرکز بر روی جنبه فنی سئو عبارتند از:

  • سرعت : سرانجام سایت ها ساده تر و سریع تر می شوند زیرا متخصصین SEO متوجه می شوند که Google بیشتر  برای سرعت ، پاداش می دهد.
  • JavaScript: سال جدید بدان معنی است که حتی بیشتر وب سایت هایی که با آنها روبرو می شوید به شدت JavaScript هدایت می شوند (احتمالاً یکی از چارچوب های بزرگ مانند React ، Vue.js و Angular). پل شاپیرو ، مدیر استراتژی و نوآوری برای کاتالیست گفت: اکنون زمان آن است که حداقل با جاوا اسکریپت کمی آشنا شویم ، و اینکه چگونه موتورهای اصلی جستجو بهترین عملکرد را با وب سایتهای مبتنی بر JavaScript دارند.
  • برنامه های وب مترقی (PWAs): \”برای سال 2019 ، باید در مورد چگونگی زندگی وب سایت خود به عنوان PWA در آینده فکر کنید. چگونه می توان PWA شما را تبدیل به یک تجرب keep ماندنی کرد که کاربران شما دوست دارند آن را در صفحه اصلی خود قرار دهند؟ 

.png - 5 قانون مهم سئووب سایت که باید در سال 2019( قسمت دوم)

7. با بهینه سازی در صفحه برنده شوید

 بهینه سازی روی صفحه در سال 2019 همچنان مهم خواهد بود. ما هنوز نتایج باورنکردنی را از چیزی غیر از تاکتیک های سئو در صفحه برای بسیاری از شرکت هایی که در می آیند ، می بینیم. پیوندها هنوز هم بسیار مهم هستند ، زیرا SEO موجود در صفحه یک تاکتیک تنظیم شده است و فراموش آن  ممکن نیست.

الکسیس ساندرز ، مدیر فنی سئو در مرکل ، همچنین برخی بهینه سازی های وب سایت کلیدی را به اشتراک گذاشت:

  • محتوایی که به سؤالات متداول کاربر پاسخ می دهد.
  • اطمینان از جستجوی داخلی سایت ، نتایج مرتبط را ارائه می دهد.
  • کوتاه کردن روند تبدیل.
  • اطمینان حاصل کنید که مشتریان مکرر می توانند اقلام معمولاً خریداری شده را به سادگی بازسازی کنند.
  • پشتیبانی مشتری به سؤالات مربوط به تجارت پاسخ می دهد.
  • برای سبک تر کردن بار برای کارهای اساسی ، سوالات متداول و کارهای رویه ای ، از چت های بات استفاده کنید.
  • کاربران به راحتی قادر به حرکت به مکانهای فیزیکی هستند.
  • مرحله آماده سازی را در اختیار کاربران قرار دهید .

h - 5 قانون مهم سئووب سایت که باید در سال 2019( قسمت دوم)

8- برای جستجوی صوتی آماده شوید

کارشناسان دهه گذشته ، را  ‘سال موبایل’ به عنوان ، پیش بینی می کردند که این سرانجام سال موبایل خواهد بود. سال به سال تا اینکه بالاخره در سال 2015 با واقعیت مطابقت داشت. خوب ، آیا امسال سال جستجوی صوتی است؟ بار دیگر ، نه کاملاً.

همانطور که رایت بیان کرد:

رایت گفت: ‘به نظر من ،’ آب ارزش آن را ندارد که فشار بیاورد ‘. ‘با این حال ، من فکر می کنم شرکت های بیشتری سال آینده به دنبال یک استراتژی بهینه سازی صدا خواهند بود. همانطور که سال گذشته گفتم ، جستجوی صوتی در حال آمدن است ، اما هنوز کاملاً در آنجا نیست. ‘

اگرچه جستجوی صوتی در سال 2018 توجه زیادی را به خود جلب کرد ، اما Aleyda Solis ، مشاور بین المللی سئو و بنیانگذار Orainti ، گفت که جستجوی صوتی فقط بخشی از یک تغییر بزرگتر است ، از ‘نتایج’ خاص گرفته تا ‘پاسخ ها’ به عنوان بخشی از ‘جستجوی مکالمه’ طولانی تر. 

بیشتر بخوانید >> 5 قانون مهم سئو که باید در سال 2019 بدانید ( قسمت اول)

این تنها در سال 2019 برجستگی و اهمیت بیشتری کسب می کند – و تغییر در حال حاضر آغاز شده است.’ ‘در حالی که’ صدا ‘ممکن است روشی آسان تر برای درخواست پاسخ در برخی سناریوها باشد ، مطمئناً قالب ایده آل برای تحقق هدف در پاسخهای پیچیده تر (به عنوان مثال ، هنگام مقایسه خدمات یا محصولات) نیست.’ ، جستجوی صوتی یک تغییر دهنده بازی برای وب سایت های چند ملیتی و چند زبانه است.

‘امیدوارم که بازاریابان در سال 2019 بدانند که استفاده مؤثر از پاسخ صوتی توسط مترجمان (ماشین یا انسان) نمی تواند انجام شود. استفاده از صدا از کشور به کشور دیگر ، منطقه به منطقه ، گویش به گویش ، طبقه اجتماعی به طبقه اجتماعی و غیره متفاوت است و می تواند بسیار متفاوت باشد. ‘

9. تماشای آموزش ماشین

 یادگیری ماشین در حال انفجار در سال 2019 است. در حالی که ما در حال جستجو در RankBrain ، گروه بندی های Google News و غیره هستیم که در حال یادگیری ماشینی هستیم ، اما واقعاً قدرت واقعی آنچه را می توان تجربه نکرده است را تجربه کرده ایم. این سالی است که تغییر می کند. ‘ ‘ما می توانیم کار مقدماتی را با برخی از تغییراتی در طرح ارائه دهیم که موتورها از فشار خارج می شوند و درایو آنها برای پاسخ به اهداف به جای سؤالات است. این ریشه تأثیر یادگیری ماشین در جستجو است. ‘

datacss 2 Recovered.pngت - 5 قانون مهم سئووب سایت که باید در سال 2019( قسمت دوم)

اما یادگیری ماشین فقط چیزی نیست که بتوانید در Google و موتورهای جستجو تماشا کنید ، شركتها برای ایجاد محتوای منحصر به فرد برای SEO ، باید یادگیری ماشینی را اتخاذ كنند ، و این كار با مجموعه ای از داده ها مبتنی بر متغیرهای خاص آغاز می شود.’ ‘یادگیری ماشین ، همراه با نیاز به تجزیه و تحلیل و گزارش ، زیرا آزمایش استراتژی های جدید و اجرای برای درک موفقیت ها و شکست ها ضروری است.’

10. برای قطعات ویژه و سایر ویژگی های SERP Google بهینه سازی کنید

علاوه بر بهینه سازی وب سایت خود ، باید برای جستجوی گوگل در سال 2019 نیز بهینه شوید. جعبه های پاسخ ، دستور العمل ها ، نمودار دانش ، چرخ فلک ، و چه کسی می داند چه چیز دیگری حتی بیشتر از ترافیک ارگانیک خواهد شد این مسئله SEO را از اهمیت بیشتری برخوردار میکند ، زیرا میزان نوردهی به همان اندازه در مورد SERP ها قابل مشاهده است.’

این بدان معناست که بهینه سازی قسمت های برجسته (a.k.a. ، موقعیت صفر) و سایر ویژگی های جستجوی Google همچنان در سال 2019 روند مهم و مهمتر از همیشه خواهد بود.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست