ابزارهای SEO

اکثر سئو کار ها برای کسب موفقیت در سئو از ابزارهای سئو که قبلا در این مورد برای شما توضیح دادیم , استفاده میکنند اما آیا این ابزار های برای کسب موفقیت کافی هستند؟ اگر می خواهید موفق شوید باید از ابزارهای SEO استفاده کنید. اما شما صرفا  نمی توانید فقط ابزاری بخرید و با آن سئو خود انجام دهید. این موضوع دلایل متعددی دارد که در این مقاله برای شما توضیح خواهم داد.

هنگامی که من برای اولین بار SEO را شروع کردم ، تقریباً فقط یک ابزار اصلی وجود داشت که به جستجوگرها در بازار اختصاص داده شده بود. WebPosition Gold استانداردی برای متخصصان SEO در آن زمان بود.

با استفاده از WebPosition Gold یا WPG  ، می توانید گزارشات رتبه بندی را اجرا کنید ، صفحات را در برابر یک پایگاه دانش تجزیه و تحلیل کنید (که بعد ها به روزرسانی شد و هزینه بیشتری هم داشت).

در کل ، برای زمانی که این یک ابزار بسیار پیشرفته بود. بسیاری از افراد در آن زمان احساس می کردند که این ابزار برای جستجوگر سایت خود کافی است.

و در دنیای کم رقابتی قبل از Google ، این ابزار بسیار خوب عمل میکرد , اما حالا چه؟

 برندگان و بازندگان چه کسانی هستند؟

تعداد محدودی از وب سایت ها در صفحه اول Google قرار دارند. همه کسانی که می خواهند برای یک کلمه کلیدی یا عبارت خاص رتبه بندی کنند نمی توانند به هدف خود برسند.

jpg - چرا ابزارهای SEO برای موفقیت کافی نیستند؟

حتی اگر ابزاری وجود داشته باشد که بتواند تمام کارهای SEO شما را انجام دهد ، اگر سایتهای بیشتری از آن ابزار استفاده کنند ،هیچ کس در صفحه اول نمی تواند رتبه بندی کند.

اشتباه نکنید ، به معنای واقعی کلمه میلیاردها سؤال وجود دارد ، و هر یک مجموعه نتایج منحصر به فرد خود را دارند.

اگر همه افراد در تلاش برای رتبه بندی از همان یک ابزار استفاده می کنند ، تعداد زیادی سایت در سرما باقی می مانند و شکست میخورند.

کار ابزار ها محدود است

هدف فعلی ابزارهای جستجوگرها آسانتر کردن زندگی ما است. ابزارها به ما این امکان را می دهند که با انجام کارهایی که در گذشته زمان زیادی را برای آن ها صرف می کردیم اکنون در وقت خود صرفه جویی کنیم.

.jpg - چرا ابزارهای SEO برای موفقیت کافی نیستند؟

مثال خوب , ابزارهای خزنده است که با تجزیه و تحلیل مشکلات در کد صفحه ، بینشی از هر صفحه ی سایت را  ارائه می دهند.

در گذشته ، هر صفحه نیاز به تجزیه و تحلیل جداگانه داشت. اما برای سایتی که هزاران یا حتی میلیون ها صفحه داشته باشد ، وظیفه تجزیه و تحلیل جداگانه هر صفحه دشوار است ، حتی شاید غیرممکن باشد.

ابزارهای SEO کارهای غیرممکن را ممکن می سازند. اما برای رتبه بندی سایت های ما به ما یک چوب جادویی نمی دهند. شما باید بدانید که در سئو چنین چیزی وجود ندارد. داشتن یک ابزار به این معنی نیست که می توانید برای یک کلمه کلیدی رتبه بندی کنید یا بر یک موضوع مسلط شوید.

ابزارهای SEO  چه کاری نمی توانند انجام دهند؟

ابزارهای SEO نمی توانند قدمهای درست برای کسب و کار شما را پیش بینی کرده و به شما بگویند.

یک ابزار وجود دارد که تیم من در گذشته از آن استفاده کرده است. این ابزار SERP ها را بر روی کلمات کلیدی و عبارات خاص و همچنین تجزیه و تحلیل صفحه در سایت شما تجزیه و تحلیل می کند.

.jpg - چرا ابزارهای SEO برای موفقیت کافی نیستند؟

این ابزار داده هایی را در مورد تفاوت صفحه شما با صفحاتی که در حال حاضر برای کلمه کلیدی خاصی رتبه بندی میکنند  ، فراهم می کند.

این داده می تواند برای کسی که میداند سیستم رتبه بندی چگونه کار می کند , مفید باشد. اما این  به این معنی نیست که داده ها قطعا برای شما هم کار ساز خواهند بود

من دیده ام که این ابزار توصیه هایی را ارائه می دهد که در صورت رعایت آن ، – نه فقط برای رتبه بندی سایت ، بلکه برای تجربه کاربری آنها به طور مستقیم آسیب می رساند.

شما نباید، فقط با نگاه کردن به SERP ها صفحات خود را برای رتبه بندی کنید. می دانید که الگوریتم Google دارای هزاران مؤلفه است که به منطق رتبه بندی صفحات مربوط است.

غیرممکن است بدانید که چه عواملی به طور قطعی باعث رتبه بندی یک صفحه برای یک کلمه کلیدی خاص می شوند. این ابزار خاص تمایل دارد که بر تعداد کلماتی که در محتوای صفحه هستند تأکید زیادی کند.

kjh - چرا ابزارهای SEO برای موفقیت کافی نیستند؟

به عنوان مثال ، اگر صفحه رتبه بندی بالا دارای 10،000 کلمه باشد ، ممکن است این ابزار نشان دهد که صفحه شما به 10،000 کلمه نیز نیاز دارد.  این توصیه می تواند به جای کمک به شما آسیب برساند.

یک ابزار می تواند به شما در انجام تجزیه و تحلیل کمک کند ، اما ابزارهای امروزی نمی توانند تجزیه و تحلیل را برای شما انجام دهند.

مطمئناً ، ابزارهایی در خارج وجود دارد که ادعا می کنند دقیقاً چه چیزی را برای رتبه بندی یک کلمه کلیدی خاص باید انجام دهند ، اما در تجربه من ، همه آنها وقتی با رقابت قابل توجهی برای رتبه بندی کلمات کلیدی ارائه می شوند ، کم می آورند.

ابزارهای SEO چه کاری می توانند انجام دهند؟

در مورد حرف های من اشتباه فکر نکنید ، ما کار خود را به صورت کارآمد و مؤثر بدون استفاده از ابزار های سئو انجام نمی دهیم. همانطور که قبلاً گفتم ، ابزارها زندگی ما را آسان تر می کنند.

ابزارها به ما کمک می کنند تا مشکلاتی را در سایت های خود پیدا کنیم که شاید نتوانیم به راحتی آن را ببینیم. همچنین می توانند در درک چگونگی پیوند سایر سایتها به سایت ما و چگونگی رقابت ما با سایر سایت ها کمک کنند.


بیشتر بخوانید >> ابزار حذف URL از نتایج جست و جوی گوگل به صورت موقت


این داده ها پایه ای برای تجزیه و تحلیل کیفیت مورد نیاز برای رتبه بندی کلمات کلیدی رقابتی و عبارات کلیدی را فراهم می کنند.

ابزارها به ما کمک می کنند تا رتبه کلمات کلیدی خود را ردیابی کنیم ، حتی اگر رتبه بندی در دراز مدت به اندازه فروش مهم نباشد.

ابزارها به ما کمک می کنند تا در تیم ها کار کنیم – به ما در مدیریت پروژه ها و اختصاص وظایف کمک می کند. ابزارها به ما این امکان را می دهند که به جای پیدا کردن داده ها ، وقت خود را بر روی تجزیه و تحلیل متمرکز کنیم. در واقع به ما در درک تصویر بزرگ کمک می کنند.

آنها همچنین با ارائه داده هایی به ما امکان می دهند تا ، برای تجزیه و تحلیل آنچه در جریان است ، روی مشکلات خاص تمرکز کنیم.

در نتیجه

ابزارها جایگزین متخصصان سئو نمی شوند.اگر فکر می کنید می توانید ابزاری بخرید و با آن SEO خود را انجام دهید ، بسیار ناامید خواهید شد.

هر ابزاری فقط به اندازه دستی است که از آن برخوردار است. اگر شما SEO را درک کنید ، ابزارها برای تلاش های رتبه بندی شما ضروری هستند.

awdv - چرا ابزارهای SEO برای موفقیت کافی نیستند؟

اما اگر درک نکردید که SEO چگونه کار می کند ، هیچ ابزاری نمی تواند نتایج را به طور مداوم به شما ارائه دهد تا بتوانید موفق شوید.

بنابراین اگر می خواهید موفق شوید از ابزارها استفاده کنید  فقط انتظار نداشته باشید که این ابزارها تنها چیزی باشد که شما نیاز دارید.

با ارزش ترین ابزار SEO ذهن شما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست