5 قانون مهم SEO که باید در سال 2019 بدانیدReviewed by صبا شادروز on Nov 24Rating: 5.05 قانون مهم سئو که باید در سال 2019 بدانید ( قسمت اول) | مرکز طراحی سایت تبریزسئو علمی است که با گذشت زمان پیشرفت چشمگیری داشته و بسیار گسترده است و شما همیشه باید به روز باشید که ما در این مقاله 5 قانون مهم سئورا که باید در سال 2019 بدانید را برای شما توضیح دادیم

سئو در سال 2019

وقت آن است که سالانه نگاهی بیندازیم به آنچه که در آینده برای متخصصان سئو در 2019 وجود دارد.

چه استراتژی ها و تاکتیک های سئو کار خواهد کرد و به شما کمک می کند تا در SERP ها مسلط شوید و در سال 2019 درآمد بیشتری کسب کنید؟

با توجه به 47 نفر از متخصصان برتر سئو در اینجا ، 10 روند مهمی که باید در سال 2019 بدانید ارائه شده است.

1. مخاطبان و قصد کاربر خود را درک کنید

datacss 2 Recovered.pngت - 5 قانون مهم SEO  که باید در سال 2019 بدانید

شما باید بدانید که مخاطبان شما متن را ترجیح می دهند؟ تصاویر را ؟ یا فیلم را ؟ به گفته کارشناسان ما ، دانستن این موضوع در سال 2019 مهمتر خواهد بود.

مندی واینشتین ، مدیرعامل Market Mindshift گفت: ‘شما باید درک کنید که چه کسی چه انتظاری دارد و وقتی یک کلمه یا عبارت را جستجو میکند  شما باید پاسخ آنها را به ساده ترین روش ممکن بدهید.’

موتوکو هانت ، رئیس AJPR ، موافقت کرد و افزود که علایق ، سلایق و ترجیحات مخاطبان شما می توانند سریعتر از آنچه فکر می کنید تغییر کنند.

هانت گفت: ‘حتی اگر محتوای وب سایت شما کاملاً نوشته شده و بهینه شده باشد ، اگر این کار را برای یک مخاطب اشتباه انجام داده باشید ، باعث رشد کسب و کار نخواهد شد.’

اگر سایت شما سفر مخاطبان شما را تقویت می کند ، از طرف Google پاداش می گیرید و بازدید کننده شما روی شما سرمایه گذاری می کند. این امر به ویژه مهم است زیرا رتبه بندی ها طی یک سال گذشته در نوسان بوده اند تا به کمک معناداری در جستجوی کاربر باشد.

برای سئو و متخصصان محتوا بسیار مهم خواهد بود که به شدت بر روی هدف کاربر از کلمات کلیدی مورد نظر هنگام ایجاد محتوا توجه کنند. در سال ۲۰۱۹ قصد Google در کلمه کلیدی تغییر یافته است.

بیشتر بخوانید >> Bloatwar چیست چه چیز در آن است و چگونه از شر آن خلاص شوید

شما باید توجه کنید که ‘آیا می خواهم وقت و هزینه خود را صرف تلاش برای رتبه بندی برای مدت زمان طولانی کنم یا باید به جای آن ، تمرکز خود را به سمت شرایط دیگر تغییر دهم. این در حالی است که خریداران دانش بیشتری دارند و احتمالاً علاقه مند به آنچه من می فروشم هستند؟’

برای تنظیم این تغییر در سال 2019 ، ممکن است شما شیوه انجام تحقیقات کلمات کلیدی خود را تغییر دهید.

هنگام انجام تحقیقات در مورد کلید واژه ها در سال 2019 ، ضروری است که SERP ها را بررسی کنید تا ببینید وب سایت های مانند شما برای یک عبارت هدفمند رتبه بندی می کنند یا نه؟ ‘اگر SERP های برتر از فهرست ها یا سایت های مرور پر شده اند و سایت شما یکی از این موارد نیست ، پس به عبارت دیگری بروید.’

اکنون زمان آن است كه متناظر با عبارات كلمه های کلیدی را متوقف كنیم و مطمئن شویم كه مطالب شما به سؤالهایی كه مخاطبان از طریق جستجو از آنها سوال می كنند پاسخ میدهد یا نه؟.

در حالت ایده آل ، ما باید با پیش بینی و پاسخ دادن به سؤالات بعدی كه پس از دریافت پاسخ به سؤال اولیه خود دریافت می كنیم ، مطالب خود را گامی فراتر بگذاریم.

2. به جستجوی Google بروید

datacss 2 Recovered.pngju  - 5 قانون مهم SEO  که باید در سال 2019 بدانید

آیا آمازون و اپل می توانند به تسلط جستجوی Google دامن بزنند؟ سال 2019 سالی خواهد بود که ، یک بار دیگر ، سئو فقط به چگونگی بهینه سازی گوگل نخواهد پرداخت ، بلکه ما باید ‘ موتورهای ‘دیگر را نیز در نظر بگیریم.’

اگر مشتریان بالقوه به دنبال برنامه هستند ، باید در فروشگاه های اپلیکیشن رتبه بندی کنید. اگر آنها در حال جستجو برای پادکست ها یا فیلم ها هستند ، شما باید درجایی که افراد در جستجوی آن چیزها هستند ، رتبه بندی کنید. ‘مارک های قوی تبدیل به چند وجهی می شوند و بیشتر از وب سایتها رتبه بندی می کنند. SEO های قوی باید همان کار را انجام دهند. ‘

در سال ۲۰۱۹ دامنه SEO برای گسترش دید در سیستم عامل های دیگر گسترش می یابد.و همجنین در سال 2019 ، شما باید حداقل بهینه سازی دستگاه ها را نیز در نظر بگیرید.

برای کسانی که محصولاتی دارند که می توانند به فروش برسانند یا مارک هایی که می توانند از قرار گرفتن در معرض نور استفاده کنند ، بهینه سازی برای دستیار منزل یا دستگاه های فقط صدا را نمی توان نادیده گرفت.’

3. نشانه گذاری داده های ساختاری مهم است

h - 5 قانون مهم SEO  که باید در سال 2019 بدانید

شما باید هر زمان ممکن ، از داده های ساخت یافته استفاده کنید. با توجه به اهمیت هوش مصنوعی برای Google ، داده های ساختاری نیز از اهمیت بیشتری برخوردار می شوند.اگر گوگل می خواهد از اولین موبایل به دنیای اول AI منتقل شود ، داده های ساختاری مهم هستند. مهم نیست که هوش مصنوعی شما چقدر خوب باشد ، اگر ‘خزیدن’ اطلاعات موردنیاز خیلی طولانی طول بکشد ، هرگز عالی نخواهد بود. هوش مصنوعی نیاز به پردازش سریع مطالب و روابط آنها با یکدیگر دارد. ‘

روابط متنی بین مباحث و رفتارها ، که توسط نشانه گذاری ساختاری پشتیبانی می شود ، روند مهمی است که برای شروع درک ، آزمایش و پیاده سازی برای سال 2019 نیاز داریم.با استفاده از معماری اطلاعات ، برچسب ها ، ابرداده و اخیراً ، نشانه گذاری ساختاری ، ما این توانایی را داشتیم که سیگنال های موتورهای جستجو را برای درک این ساختار محتوای موضعی و حمایتی ارائه دهیم.’

بیل اسلاوسکی ، مدیر تحقیقات سئو در Go Fish Digital این نکته را اضافه کرد:

‘[درک کنید] و [استفاده کنید] واژگان شمای مناسب در صفحات محصولات ، پیشنهادات ، رویدادها ، اطلاعات تماس ، انجمنهای اجتماعی و نهادها ، اطلاعات سازمانی ، رتبه بندی ها و محتوای قابل صحبت را در صفحه قرار دهید.’

4- محتوای مفهومی ایجاد کنید

jhgvc - 5 قانون مهم SEO  که باید در سال 2019 بدانید

به روزرسانی های الگوریتم گوگل در سال 2018 نشان داد که گوگل تمرکز خود را برای ارزیابی کیفیت محتوا و در عمق و وسعت محتوای وب سایت تشدید می کند.

متخصصان  عملکرد سئو تعدادی از سایت های مختلف را ردیابی کردنند سایت هایی که عمق استثنایی در پوشش محتوای کیفی داشتند به معنای واقعی کلمه در رتبه بندی در طول سال صعود کردند. سایتهایی که در عمق محتوای خود ضعیف تر بودند ، در مقایسه رنج می برند. ‘

Google به طور مداوم الگوریتم های خود را در این زمینه در طول سال تنظیم می کرد ، که هنوز تنظیمات بیشتری برای انجام آنها وجود دارد.

اگر شما هنوز هم برای زنده نگه داشتن وبلاگ خود ، محتوا ایجاد می کنید ،اگر آن ها به حد کافی مفهومی نباشند  دیگر به اندازه کافی خوب نخواهید بود.

مسئله این محتوا این است که به اندازه کافی برای به دست آوردن پیوندها مناسب نیست ، بنابراین احتمال باریکی وجود دارد که بتواند در گوگل رتبه بندی کند.

آنچه شما باید انجام دهید ایجاد محتوایی است که یک مشکل را حل می کند – محتوایی که کاملا مفهومی است ، ایجاد انگیزه می کند و با مردم ارتباط برقرار می کند.

اگر می توانید به یک سؤال پاسخ دهید ، صدرنشینی کنید ، فروش کنید ، با سئو (ساختمان پیوند) ، مدیریت شهرت ، اثبات اجتماعی یا اهداف جامعه سازی با یک قطعه محتوا کمک کنید ، پس برنده شوید!’ ‘تحقیقات خود را انجام دهید ،این راه حلی برای مشکلی است که مردم دارند ، وباعث میشود چیزی را ارائه دهید که درمورد افرادی که قصد دارند از ‘ SEO ‘  استفاده کنند ، باشد و شما همیشه در تلاشهای خود بهتر عمل کنید.’

استراتژی محتوا در سئو فقط به پاسخگویی به پرس و جو و جذب کاربران به صفحه نیست. همچنین باید از زبان استفاده کند تا کاربر را درگیر کند و کاربر را به سمت اقدامات بعدی هدایت کند. ‘ ‘هنوز تعداد صفحات بسیار کمی وجود دارد که این کار را به خوبی انجام می دهند. استفاده بیشتر از نقشه های محتوا و نقشه های تجربه به این امر کمک می کند. ‘

5. افزایش تخصص ، اقتدار ، قابل اعتماد بودن

.png - 5 قانون مهم SEO  که باید در سال 2019 بدانید

ایجاد و رشد تخصص ، اقتدار و اعتماد به نفس شما – معروف تر به عنوان E-A-T در رهنمودهای رتبه بندی کیفیت جستجوی Google – روند اصلی دیگری در سال 2019 خواهد بود.

اگرچه دستورالعمل های E-A-T برای رجیستر الگوریتم گوگل نوشته شده است ، نه خود الگوریتم گوگل ، به ما کمک می کند تا بفهمیم که Google در کوتاه مدت به کجا می رود این به SEO ها کمک می کند تا درک کنند که’ کیفیت ‘با متن همراه است. شما نمی توانید به راحتی نوشتن مطالب معتبر را رتبه بندی کنید ، مگر اینکه شما در حال حاضر یک مقام خاص باشید. ‘

گرانت سیمونز ، مدیر بازاریابی جستجو در Homes.com ، گفت که شما باید از دیدگاه شهرت به توزیع محتوا و تبلیغ بپردازید.

متخصصان را برای نویسندگی استخدام کنید ، از اشیاء شناخته شده اهرم کنید ، و اطمینان حاصل کنید که اعتبار  به هردو داده می شود. ‘چگونه می توانید تعداد بیشتری از کارمندان خود را به سمت وبلاگ ، نوشتن و صحبت کردن جذب کنید؟ چگونه می توانید (افرادی که از مارک تجاری استفاده می کنند) به عنوان منبع اصلی برای روزنامه نگاران در مورد تخصص اصلی موضوع خود استفاده کنید؟ زیرا این سطح از تخصص همان چیزی است که گوگل به دنبال قدرتمند کردن نتایج خود است. ‘

مانند گوگل ، بینگ همچنین می خواهد E-A-T را پاداش دهد.

فریدریک دوبوت ، مدیر ارشد برنامه مایکروسافت ، جستجو و هوش مصنوعی گفت: ‘هدف اصلی تیم رتبه بندی ما ساختن الگوریتمی است که اسناد را به همان ترتیب طبق آنچه انسان ها طبق دستورالعمل ها قرار می دهند ، رتبه بندی کند.’ ‘شما فقط می توانید این کار را در مقیاس وب انجام دهید تا بتوانید الگوریتم رتبه بندی خود را تا حد امکان عمومی کنید. به نظر می رسد که یادگیری ماشین مدرن در تعمیم دادن بسیار خوب است ، بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که الگوریتم رتبه بندی اصلی ما به آن محصول ایده آل جستجوگر هوشمند ایده آل که در داخل داریم و در دستورالعمل های خودمان ضبط کنیم نزدیک شود. ‘

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست