مقاله حرفه ای با تنظیم سئو (SEO)Reviewed by datacss on Jul 25Rating: 5.0مقاله حرفه ای با تنظیم سئو (SEO)مقاله حرفه ای با تنظیم سئو (SEO)

مقاله حرفه ای با تنظیم سئو (SEO)

مقاله حرفه ای با تنظیم سئو (SEO) وبلاگ ها و مقالات SEO به عنوان بخشی واقعا مهم و

حائز اهمیت از خدمات آنلاین PR و مدیریت رسانه های اجتماعی می باشد. در کارخانه محتوا،

حدود 40 وبلاگ و مقالات SEO در هر هفته برای مشتریان ما – از جمله صفحات فرود – و هر یک

از آنها کمک می کند تا ترافیک را به وب سایت های خود اضافه کنیم. به طور منظم مطالب تازه

در سایت شما ارسال می شود یکی از ساده ترین راه ها برای معرفی یا مشتریان

بالقوه به نام تجاری شما است.

البته، شما نمیتوانید فقط یک دسته از کلمات را بر روی یک صفحه در نظر بگیرید  و انتظار داشته باشید

که افراد در حال جستوجو باشند. خدمات نوشتن مقاله ی حرفه ای SEO می دانند که اگر شما آن را سری،

بیشتر جستوجو می شوند.

تحقیق کلمه کلیدی خود را در

مقاله حرفه ای با تنظیم سئو (SEO)

مقاله حرفه ای با تنظیم سئو (SEO)

اگر قصد دارید محتوا را در سایت خود پست کنید، ممکن است زمان لازم را برای اطمینان از اینکه

Google متوجه تلاش شما می شود، زمان بگذارید. پیدا کردن کلمات کلیدی و عبارات مورد نظر

کاربران (و همچنین آنچه شما در رقابت هستید)، و خودتان یک صفحه گسترده کلیدی ایجاد کنید.

پیگیری کنید که چند بار کلیدواژهها را در محتوا خود کار میکنید و از ابزارهای مناسب برای ردیابی

رتبه بندی برای کلمات کلیدی که هدف قرار میدهید استفاده کنید. SEMrush مورد علاقه ما است

– در واقع، ما پشنهاد می کنیم که از SEMrush استفاده کنید.

راهنمای جامع ما را برای تحقیقات کلیدی SEO.SEMrush بررسی کنید

کلمات کلیدی را به کار بگذارید

مقاله حرفه ای با تنظیم سئو (SEO)

مقاله حرفه ای با تنظیم سئو (SEO)

 یک بار، نوشتن یک محتوا در جستجوگرها فقط به معنی فروش کلمات کلیدی در کپی خود بود

– اما این به این معنا نیست که بازی شده است. در حالی که هنوز هم ایده خوبی است که کلمۀ

هدف شما را در کل مقاله خود قرار دهیم،کپی شما با استفاده از کلمات کلیدی اجباری، تعداد زیادی

شماره گیری نمی کند (و اغلب، آن را صدمه می بیند). همانطور که در هر بیتی از استراتژی SEO است،

شما باید تاکتیکی باشید.

کلمه کلیدی خود را در عنوان، در 300 کلمه اول و در اولین H1 یا H2 قرار دهید (البته لازم به ذکر است

که لازم نیست که هر دو را ضربه بزنید – فقط مطمئن شوید که آن را در یکی از آنها قرار داده اید). پس از آن،

باید سعی کنید از تغییرات کلمه کلیدی خود استفاده کنید. به عنوان یک یادداشت اضافه شده، هرگز نباید تلاش

برای مطابقت با کلیدواژه شما در کپی شما باشد. در حالت ایدهآل، کلمه کلیدی شما باید در نوشتار شما

طبیعی باشد – اگر احساس می کنید که شروع به نوشتن jibberish می کنید، خیلی دور افتاده اید.

به خاطر داشته باشید که افرادی که از موتورهای جستجو استفاده می کنند، به دنبال این عبارت خاص

هستند زیرا می خواهند بدانند بیشتر در مورد آن / خریداری می شود، بنابراین برای کسانی که به دنبال

آن هستند، به آنها اهمیت می دهد. اگر میخواهید کلیک بیشتری دریافت کنید – این یکی از ترفندهای تجارت

برای نویسندگان حرفه ای SEO است.

بررسی موارد جستوجو شده کاربران

مقاله حرفه ای با تنظیم سئو (SEO)

مقاله حرفه ای با تنظیم سئو (SEO)

قبل از شروع به انجام هر نوع نوشتن SEO، از خودتان بپرسید: چه کسی مراقبت می کند؟ ما جالب نیستیم،

در اینجا  اغلب، نویسندگان مقاله فقط محتوای را بدون هیچ دلیلی واقعی پمپ می کنند، و هیچ استراتژی

واقعی در پشت آن وجود ندارد. آنها فراموش می کنند که انسان های واقعی باید بخواهند این مطالب را بخوانند

– شما واقعا برای الگوریتم های گوگل نگفته اید، شما برای مردم نوشتید! وقتی نوشتید، همیشه باید به دنبال

خواننده هایی باشید که ارزش خوشی دارند. چه می توانید به آنها بگوئید که هیچ کس دیگری نمی تواند؟ چه

خدماتی می تواند به شما ارائه دهد که منحصر به فرد است؟ شما چه چیزی را می توانید به اشتراک بگذارید

که در هیچ جای دیگر یافت نشد؟

 

هیچ کس کسب و کار شما را مانند شما نمی داند – پس از آن به نفع خود استفاده کنید. اگر نه، شما حداقل

می توانید درباره اخبار مربوط به کسب و کار خود صحبت کنید. در صورت شک و تردید، به لیستی از کلمات کلیدی

جستجوگرها نگاه کنید و ببینید چه نوع لیست، پیوند پیوندی یا پست های عمیق که می توانید از آن کلمات کلیدی

استفاده کنید. نگران نباشید بعضی از متخصصان مصاحبه کنید (اگر آنها را نقل قول و تخصص خود را در پست خود

قرار دهید، احتمالا محتوای آنها را از طریق کانال های اجتماعی خود به اشتراک می گذارید – به این ترتیب، می توانید

شبکه های بزرگتری را برای افزایش اندازه استفاده کنید.

source

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست