علت پنالتی شدن سایت ها در گوگلReviewed by datacss on Jul 23Rating: 5.0علت پنالتی شدن سایت ها در گوگلعلت پنالتی شدن سایت ها در گوگل

علت پنالتی شدن سایت ها در گوگل

علت پنالتی شدن سایت ها در گوگل تعداد زیادی از وب مسترها و وبلاگ نویسان وجود دارند که سعی دارند پس از جریمه Google بازیابی کنند.

بر اساس برخی آمارها بین 5٪ تا 35٪ وب سایت ها هر بار که گوگل از بروزرسانی الگوریتم Google Panda

خود استفاده می کند، منفی است. بسیاری از وبلاگ نویسان و وب مسترها بی اطلاع هستند که وب سایت

های آنها به گروه وب سایت های مجاز محول شده است.

الگوریتم پاندا

علت پنالتی شدن سایت ها در گوگل

علت پنالتی شدن سایت ها در گوگل

حقیقت این است که وب سایت شما ممکن است تنها بخشی از ترافیک وب را که شایسته آن است، بدست آورد،

زیرا پاندا تمام وب سایت را جریمه می کند. این بدان معنی است که اگر مطالب شما فقط در یک صفحه وب سایت

شما محسوب می شود، بقیه وب سایت از بین نخواهد رفت. اگر وب سایت شما در معرض تهدید قرار دارد،

گام های ساده ای وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از تله های Google Panda استفاده کنید.

گوگل اعلام کرده است که آن را دیگر نمی خواهد به طور عمومی اعلام کرد به روز رسانی پاندا به دلیل

پاندا خواهد شد در الگوریتم های نمایه سازی یکپارچه و رتبه تقریبا به طور روزانه است.

به همین دلیل بسیار مهم است که از خطاهای احتمالی پاندا دور بمانید زیرا علت کاهش ترافیک

وب در حال حاضر بسیار تعیین کننده است.

البته، دو مورد رایج ترین دلیل اینکه شما توسط پاندا مجازات می شوید:

علت پنالتی شدن سایت ها در گوگل

علت پنالتی شدن سایت ها در گوگل

1- محتوای تکراری

2- محتوای ضعیف بی کیفیت.

محتوای تکراری محتوا است که در بیش از یک آدرس URL نمایش داده می شود.

این محتوا یا یکسان است یا خیلی مشابه است. از سوی دیگر، محتوا با کیفیت ضعیف،

هر محتوایی است که برای خوانندگان کم یا بدون ارزش است. این محتوا معمولا برای افرادی

که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد برخی از موضوعات هستند، اما برای موتورهای

جستجو برای رتبه بندی بهتر در صفحات نتیجه جستجو طراحی نشده است.

محتوای بدون کیفیت

بسیاری از مردم بر این باورند که این امر در مورد آنها اعمال نمی شود و هیچ جایی برای

ترس و وحشت وجود ندارد که آنها مجازات شوند زیرا آنها دارای مقالات با کیفیت بالا با محتوای

بسیار خوبی هستند. متاسفانه، ایجاد محتوای با کیفیت هنوز تضمین نمی کند که وب سایت یا

 وبلاگ شما جریمه نخواهد شد، زیرا وب سایت شما می تواند به طور خودکار محتوای دوبعدی

و محتوای نامناسب حتی بدون دانش شما تولید کند.

سیستم مدیریت محتوا

اکثر سیستم های مدیریت محتوای محبوب مانند وردپرس، دروپال و جوملا تمایل دارند

به طور خودکار قسمت منحصر به فردی از محتوا تحت تعدادی URL را مانند لیست های

تگ برای مثال نمایش دهند. بدتر از همه، رفتار جنبه های خاص وب سایت شما می تواند

منجر به انواع مختلفی از تکرار شود که کاملا غیرقابل پیش بینی هستند. به عنوان مثال،

بسیاری از وب سایت ها و سرویس های شبکه های اجتماعی می توانند پارامترهای پرس

و جو را به لینک مقاله خود در وب سایت یا وبلاگ خود اضافه کنند. در حالی که منطقی است

که URL اصلی باید در جستجوی گوگل رتبه بندی شود، این مورد نیست، مگر اینکه شما به

درستی وب سایت را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کرده باشید.

شما قطعا باید تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا از افتادن در تله محتوای تکراری و با کیفیت

پایین جلوگیری کنید و دلیل آن را برای جلب وب سایت خود به Google بگذارید. خبر خوب این

است که با کمی تلاش می توانید یک روند از رشد ترافیک وب را از جستجوی ارگانی با حذف

یا اجتناب از منابع تکراری و محتوای کم کیفیت بدست آورید. این هم یک ایده خوب است که

این کار را به متخصصان SEO ارجاع دهید.

source

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست