نکات بهینه سازی سایت توسط خودمان بدون صرف هزینهReviewed by datacss on Nov 11Rating: 5.0 نکات بهینه سازی سایت توسط خودمان بدون صرف هزینهبهینه سازی سایت برای موتور جستجو تبلیغات نیست و هزینه و وقت صرف میشود تا وب سایت شما بهینه شود. اگر زمان کوتاهی دارید اما هزینه بهینه سازی را میتوانید فراهم کنید یک شرکت فعال در زمینه بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو و تیم مشاوره آنها گزینه مناسبی است.

بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت برای موتور جستجو تبلیغات نیست و هزینه و وقت صرف میشود تا وب سایت شما بهینه شود. اگر زمان کوتاهی دارید اما هزینه بهینه سازی

را میتوانید فراهم کنید یک شرکت فعال در زمینه بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو و تیم مشاوره آنها گزینه مناسبی است ولی اگر فراهم کردن

هزینه انجام این کار برای شما مشکل است، از راهنمایی هایی که ما در ادامه آنها را به شما خواهیم گفت جهت بهبود رتبه بندی سایت خود بدون صرف هزینه

استفاده کنید.

تحقیق درمورد کلمات کلیدی استفاده شده در سایت

بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت

همیشه درمورد کلمات کلیدی استفاده شده در سایت خود تحقیق کنید و  فرض نکنید که میدانید که کاربران شما چه می خواهند. شما به احتمال زیاد اصطلاحات

و کلمات مربوط به صنعت خود را که کاربران بیشتر به دنبال آن ها هستند را بدانید، اما ممکن است چشم انداز شما از اصطلاحات مدنظرتان متفاوت تر از آن

چیزی باشد که آن را ارائه می دهید یا تولید می کنید. کلمه کلیدی درواقع درک کلمات و عباراتی است که مصرف کنندگان برای یافتن محصولات شما در اینترنت

استفاده می کنند و همچنین به شما کمک می کند تا تقاضای آنها برای هرکدام از محصولات و خدمات را ارزیابی کنید.

بررسی فعالیت های رقبا و مقایسه خودتان با آنها

بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت

میزان جستجو برای مهم ترین محصولات و خدماتی که ارائه می دهید و مقایسه آن با وب سایت های برجسته مشابه شما که در نتایج جستجو مشاهده می کنید،

کسانی که مدل کسب و کار خود را به اشتراک می گذارند و همچنین مواردی که برای شما متفاوت هستند اما برای جستجوی های مشابه رقابت می کنند، نکاتی

هستند که باید به آنها پرداخته شود.

همچنین شما باید سوالاتی را از خود بپرسید و ببینید که رقبا در موارد مشابه چه اقدامی میکنند مانند: آیا آنها خوب عمل می کنند؟ کدام ویژگی های محتوایی

را دارند که شما فاقد آن هستید؟ آیا سایت خود را به صورت متفاوتی طراحی می کنید تا کلمات کلیدی با ارزش بیشتری را هدف قرار دهید؟ آیا آن ها ویژگی

های جالب دارند تا چشم انداز خود را بهتر درگیر کنند؟ همچنین، بررسی و سنجش معیارهای فعالیت رسانه های اجتماعی خود را برای فهمیدن آن چه مشتریان

شما فکر می کنند نسبت به چیزی که می شنوید یا نه، از خودتان مطالعه کنید.


بیشتر بخوانید »»» ابزار تجزیه و تحلیل SEO


سایت خود را طراحی کنید

بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت

با درک آنچه مصرف کنندگان می خواهند و کلمات کلیدی که آن ها برای پیدا کردن این محصولات و خدمات استفاده می کنند، صفحات را در وب سایت خود برای

شناسایی این نمایشگاه های جستجو شناسایی کنید و سپس با رعایت این اصول، سایت خود را طراحی کنید. داشتن یک لیست بر روی کاغذ یا یک صفحه گسترده

از صفحات وب بالا، متوسط و پایین و فاکتورهای کلیدی مرتبط با آن، اساس معماری وبسایت شما را تشکیل می دهد. هر کلمه کلیدی از کلمه کلیدی بالا و متوسط

از تحقیق کلمه کلیدی شما باید 1 صفحه مربوطه برای بهینه سازی در سایت شما داشته باشد. همچنین سعی کنید از کلمات کلیدی در صفحات سایت خود استفاده

کنید که کاربران در اینترنت جستجو می کنند نه کلماتی که شما در نظر گرفته اید.

بهینه سازی سایت شما

بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت

گام بعدی ایجاد صفحات است. این قسمت سخت کار هست. بسته به پلت فرم تجارت الکترونیک شما و دسترسی شما به توسعه دهندگان و طراحان، ممکن است

لازم باشد بعضی از بخش های این کار را خارج از اختیار و خلاف میل باطنی خود انجام دهید. همچنین این نکته را در نظر داشته باشید که امروزه هر وب سایت

باید نسبت به تلفن های همراه پاسخگو باشد و مطابق با آن ها طراحی شود تا به جناح در حال رشد کاربران گوشی های هوشمند برسد. یک سایت واکنش گرا به

تلفن همراه به 2 دلیل مهم است اول، به گفته گوگل، بیش از نیمی از جستجوها از طریق گوشی های هوشمند است دوم، گوگل درحال حاضر تمام نتایج جستجو

ارگانی برای دستگاه های دسکتاپ و تلفن همراه را بر اساس تجربه های موبایل سایت، از جمله سرعت لود صفحه، رتبه بندی می کند.

محتوای منظمی را تولید کنید

بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت

شما نباید یک وبلاگ بسازید یا کسب و کار خود را به یک شرکت چاپ و نشر تبدیل کنید با ارسال مطالب بصورت روزانه، اما مطالب خود را به طور منظم منتشر

کنید. به روز رسانی هفتگی یا حداقل ماهانه که در دراز مدت یک ثبات ایجاد می کند و کاربران و ربات های گوگل از این نظم و هماهنگی استقبال کرده و در

نتیجه سئو سایت شما بهبود خواهد یافت. محتوا همیشه نیاز به متن ندارد به عنوان مثال، یک شرکت معماری می تواند عکس های پروژه های خود را با کمی

توضیحات متنی کوتاه منتشر کند و بیشتر از عکس ها و فیلم های کوتاه استفاده کند. Realtors میتواند بولتن های ویدئویی هفتگی با رونوشت ها منتشر کند.

همچنین انتشار محتوایی که به عادت های مصرفی مخاطبان مورد نظر شما نزدیک است می تواند بازدهی خوبی دهد.

ایجاد حساب کاربری در شبکه های اجتماعی

بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت

یعنی پیوستن به شبکه های اجتماعی با تعداد کاربران فعال زیاد مانند فیسبوک، توییتر و دیگر رسانه های اجتماعی. رسانه های اجتماعی شما را قادر می سازد با

مشتریان و طرفداران خود ارتباط برقرار کنید و محتوای خود را برای مخاطبان خود ارائه دهید. درک و پرورش این روابط باعث افزایش سئو سایت شما در دراز

مدت می شود. افزایش مواجهه با محتوای شما همچنین احتمال این که برخی از این بینندگان درباره آن در وبلاگ ها بحث کنند یا آنرا در دیگر جاها پیوند دهند،

افزایش می دهد.

source

دیگر مقالات مفید سایت طراحان وب تبریز:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست