آیا یک اسکریپت به صورت خودکار بارگیری مجدد SEO را ممکن می کند؟

در حالی که بارگیری مجدد یک اسکریپت به طور خودکار روی SEO تأثیر نمی گذارد ، اما در کل هنوز یک ایده بد است. به همین دلیل است که ارزش سود کوتاه مدت در درآمد را ندارد.

سوال اینجاست که آیا اسکریپتی که بارگیری مجدد خودکار سایت من در هر 5 دقیقه انجام می شود ، به SEO آسیب می زند؟

مشاهده میشود که برخی از داده ها را در Google Analytics مانند “مدت زمان متوسط جلسه” تغییر می دهد.

پاسخ ساده به این سوال نه ، احتمالاً اینطور نیست. مواردی که از طریق جاوا اسکریپت اتفاق می افتد پس از بارگذاری سایت احتمالاً تأثیر کمی در سئو ندارد.

برای مثال اگر سایتی در مورد توله سگ ها بارگیری می کنید و سریعاً یک بار تازه کردن JavaScript به یک سایت فیشینگ یا بدافزار یا یک سایت Viagra انجام می دهید ، از تغییر قیمت الگوریتمی یا عملکرد دستی مصون نخواهید بود. اما اگر فقط محتوای مشابه را بارگیری مجدد می کنید ، دیگر مشکلی برای SEO ندارید.

اکنون ، اجازه دهید به مسئله بزرگتر بپردازیم …

تا حدودی از COVID-19 و کاهش هزینه تبلیغات سپاسگزاریم!

اگر می خواهید در مورد آن اطلاعات بیشتری کسب کنید ، آن مقاله را بررسی کنید ، اما همه ما این کار را در عمل مشاهده کرده ایم. ما بر روی نتیجه ای از اخبار گوگل کلیک می کنیم و خواندن مقاله را شروع می کنیم.

چرا این موارد مربوط به درآمد آگهی است؟

به خصوص در حال حاضر با همه گیر جهانی این بیماری، بسیاری از مارک ها هزینه تبلیغات خود را به شدت کاهش داده اند.

پس چه کار می کنند؟ برداشتها را افزایش میدهند…

با تازه کردن صفحه ، در هر بازدید اکنون برداشتهای تبلیغاتی بیشتری ایجاد می شود.

مطمئناً ، نرخ کلیک آنها را بالا میبرد و بسته به نحوه اجرای آن می تواند با برخی از معیارهای تجزیه و تحلیل آنها مچ شوند ، اما معمولاً درآمد بیشتری کسب می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست