چگونه یک انجمن آفلاین می تواند به بازاریابی آنلاین شما کمک کند
دانشمندان UCLA طی تحقیقی دریافتند که تعدای از دانش آموزان که پنج روز بدون استفاده از یک گوشی هوشمند یا صفحه نمایش دیجیتال که به
مدرسه رفتند و به زندگی روزمره خود پرداختند، در خواندن احساسات انسانی بهتر از کسانی بودند که در اینترنت ماندند. همانطور که در مطالعه
UCLA مشهود است، ارتباطات آفلاین برای حفظ روابط مهم است. در کسب و کار، نزدیک به 100 درصد از مردم می گویندجلسات چهره به چهره برای
روابط بلند مدت ضروری است.
با این حال، بیشتر تعاملات تجاری عمدتا در اینترنت انجام میشود. جوامع آنلاین می توانند ارتباطات معنی داری ایجاد کنند که منجر به روابط بلندمدت
میشود، اما اگر شما فقط مکالمات آنلاین داشته باشید، در معرض خطر از دست دادن آن رویارویی شخصی هستید. برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی
جامع تر، بیایید به مزایای جوامع بازاریابی آفلاین شیرجهز شویم و نحوه همکاری با روش های آنلاین خود را دریابیم.
انجمن آفلاین خود را با ماموریت شرکت خود هماهنگ کنید

هر کسب و کار موفق دارای یک هدف و چیزی منحصر به فرد برای ارائه است. بنابراین اگر میخواهید یک جامعه آنلاین موفق داشته باشید، متوجه شوید
چگونه می توانید رویدادی را که هیچ کس دیگری ارائه نمی دهد ایجاد کنید. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، از مشتریان خود بپرسید. از طریق
ارسال یک نظرسنجی، یا در رسانه های اجتماعی به آن ها دسترسی داشته باشید. از آن ها بپرسید: آن ها چه چیزی از شما میخواهند؟ از ویژگی های شما
کدام مورد را دوست دارند؟ چرا آن ها با وجود شرکت های دیگر شما را انتخاب می کنند؟
البته، محصول یا خدمات شما برای همه تجدید نظر نخواهد کرد. اما برای ایجاد یک انجمن آفلاین موفق، شما باید با هم متحد شوید و واقعا به کسب و کار
خود اعتقاد داشته باشید و چه چیزی را برای آن تعریف کنید.
تصمیم بگیرید در مکان درست
جوامع آفلاین میتوانند وفاداری را در مکان هایی که قبلا محبوب هستند تقویت کنند یا آگاهی از نام تجاری را در قلمرو ناشناخته بیشتر افزایش دهند.
هر کجا که تصمیم به میزبانی رویداد خود دارید، مطمئن شوید که جامعه محلی را درک می کنید. الهام گرفتن از کسب و کارهای محلی را انجام دهید که
بدانید کدام مسائل را تبلیغ می کنند. هنگامی که مردم می دانند شما به همان چیزها اهمیت می دهید، می توانید یک جامعه مردمی ایجاد کنید که به
برند شما وفادار است.
یک هدف برای رویداد خود را تعیین کنید

از جامعه آفلاین خود چه می خواهید؟ هدف شما هر چه باشد، باید برند شما و اهداف بازاریابی آنلاین شما باشد. این نیز باید به مخاطبان مورد علاقه شما
در کسب و کار شما مربوط باشد. اگر رویدادهای آنلاین را میزبانی می کنید حتما حوادث یک هدف مشخص دارند که برای شرکت کنندگان واضح است.
به وضوح آنچه را که شرکت کنندگان می توانند از این رویداد انتظار داشته باشند مشخص کنید – فرصت های شبکه ای، بینش از کارشناسان صنعت را
فراهم می کنید، یا رویداد فقط برای سرگرمی است. به جای فکر کردن در مورد آن برای شما، زمان را برای فکر کردن در مورد آنچه که در آن است،
می بینید. کارگاه های سازمان یافته سازمان Hootsuite یک مثال فوق العاده از این است. آن ها یک هدف آموزشی روشن دارند که باعث می شود افراد
دچار مشاجره با نام تجاری خود شوند.
برای مشاهده سایر مقالات سایت اینجا کلیک کنید.
سایر مقالات مرتبط :
- استفاده از گوگل ادز در ایران چگونه و چطور؟
- خرید سرور خارج از کشور از سرودیتا
- بهترین سئوکار خانم در ایران ❤️ | بهترین سئوکار خانم ایران
- قوی ترین باتری گوشی های سامسونگ و شیائومی در سال 2023
- سرور HP چیست؛ ۴ دلیل برای استفاده از آن
- با بهترین هاستینگ طراحان وب شمالغرب کشور آشنا شوید
- خلاقیت در تولید محتوا | جدیدترین متدهای افزایش خلاقیت محتوا ۲۰۲۳
- فروش مفتول گالوانیزه، سیم آرماتوربندی، سیم خاردار و فنس در فروشگاه اینترنتی حصارآنلاین
- تعمیر آنلاین ، مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی
- برد هوشمند چیست؟ + نحوه استفاده از وایت برد هوشمند
- راهنمای خرید عمده لوازم جانبی کامپیوتر
- افزایش سرعت سایت های شلوغ