چگونگی افزایش رتبه بندی سئو
این مقاله برای مدیران بازاریابی ، CMO ها و سایر مدیران است که برنامه ریزی استراتژی SEO امسال را انجام می دهند و میخواهند رتبه بندی خود را افزایش دهند . ما به شما کمک میکنیم تا با تصمیم گیری هوشمندانه منجر به ترافیک ارگانیک و درآمد ارگانیک بیشتر در سال 2020 شوید.
ما در این مقاله موضوعات زیر را توضیح خواهیم داد:
- تعیین اهداف سئو.
- یافتن شکاف و اشکالات سئو خود.
- جلسات تیم معنی دار سئو.
1. اولویت بندی تلاشهای سئو با OKR
ما می خواهیم اهداف مشخصی را برای فعالیت SEO خود تعریف کنیم. به همین دلیل من کار با OKR را دوست دارم ، که مخفف اهداف و نتایج کلیدی است.
این یک سیستم مدیریتی است که توسط بسیاری از غول های فناوری از جمله گوگل استفاده می شود. آنها تلاش های SEO را برای اهداف مشخصی که می خواهیم به آنها برسیم ، هدف گذاری می کنند.
فعالیتهای سئو ما ، با دیدگاه و هدف کلی شرکت مطابقت دارد. یک هدف می تواند خلاقانه تر ، الهام بخش تر و جالب تر از یک هدف قابل اندازه گیری کلاسیک (SMART) باشد.
ما معمولاً اهداف مشتریانه را سه ماهه تنظیم می کنیم. ایجاد اهداف فرآیندی آگاهانه است که در آن ، تیم ما یا سایر ذینفعان با مشتری گفتگو میکنیم تا چشم انداز ایجاد شود.
چند مثال شامل:
- برای محتوای شرکت خود یک استراتژی تعیین کنید.
- برای افزایش اقتدار در Google ، دو کمپین بک لینک (انگلیسی ، آلمانی) را اجرا کنید.
- با بهبود ساختار وب سایت ، یک پایه محکم برای موفقیت سئو ایجاد کنید.
نتایج کلیدی هدف الهام بخش را خاص و قابل اندازه گیری می کند. با دستیابی به کلیه نتایج کلیدی ، یک هدف حاصل می شود.
نتایج کلیدی می تواند مانند این باشد:
- ترافیک ارگانیک را افزایش دهید.
- بهبود رتبه بندی برای کلمات کلیدی هدف انتخاب شده .
- قابلیت مشاهده محصولات ارگانیک را برای کلمات کلیدی مورد نظر در درصد X رشد دهید.
- از طریق پست های مهمان ، بک لینک های مرتبط ایجاد کنید.
- تمام موارد فنی را که در حسابرسی فنی بیان شده است را برطرف کنید.
- هر ماه مقداری از قطعات محتوا را هدایت کنید.
- معیارهای منحصر به فرد ، تکراری و متداول محتوا را بهبود بخشید.
- سرعت صفحه را در دسک تاپ و موبایل بهبود دهید.
بیشتر بخوانید >> الگوریتم هسته گسترده بروزرسانی شده در سال ۲۰۲۰ چیست؟
OKR ها تصویری واضح از مکانهایی که ما می خواهیم به آن برویم ، را ترسیم می کنند.
آنها را می توان در یک صفحه گسترده ساده مستند سازی کرد و به ساده سازی کارهای SEO خود کمک می کند.
3 رتبه برتر بیشترین میزان ترافیک ارگانیک را به خود اختصاص می دهد. تا زمانی که به آنها ضربه نزنید ، موفقیت هنوز هم ممکن است دور از دسترس نباشد.
بعد از انجام این کار ها برای افزایش ترافیک و درآمد باید پیشرفت را بررسی کنیم تا ببینیم در مسیر درست حرکت می کنیم و آیا به اهدافتان رسیده اید یا نه؟
سوال مهم این است:
آیا تلاشهای ما تأثیر چشمگیری دارد؟ آیا ما تولید کننده خروجی هستیم؟
و در این حالت ، خروجی به معنی بهبود نتایج کلیدی است.
2. یافتن شکاف ها در سئو خود
اگر می خواهید در مورد نتایج کلیدی خود تصمیم بگیرید باید بدانید که روی چه چیزی تمرکز کنید (محتوا ، پیوندها ، فنی) ، در اینجا ایده هایی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.
اگر می خواهید با موفقیت رتبه بندی کنید و ترافیک ارگانیک را افزایش دهید ، وب سایت شما باید سه مؤلفه اصلی را برآورده کند:
- زیرساخت فنی: به Google اجازه دهید وب سایت شما را خزیده و درک کند.
- ارتباط محتوا: محتوا مناسب برای کلمات کلیدی مورد نظر خود پیدا کنید.
- اقتدار از طریق بک لینک: برای هدایت رتبه بندی به موقعیت های برتر.
اولین قدم در یک استراتژی SEO موفقیت آمیز ، درک نقاط ضعف و فرصت های اصلی شما است.
آیا وب سایت شما کند است و نیاز به بهینه سازی سرعت وب دارد؟
آیا شما محتوای مرتبط ایجاد کرده اید که پاسخگوی نیاز کاربر باشد؟
نکته اصلی برای درک این است:
خود را با فلسفه های سئو یا بحث های آنلاین درباره اینکه چه چیزی درست است فریب ندهید.
واقعیت SEO این است که برای موفقیت تمام قسمت های وب سایت خود را باید بهینه سازی کنید.
بنابراین ، سعی کنید درک کنید که شکافها در کجاست و شروع به کار بر روی عوامل رتبه بندی کنید که در آنها کمبود دارید و همچنین برای بهبود مواردی که در آنها عالی هستید؟
در سال 2019 روی چه مواردی تمرکز کرده اید؟ و روی چه عواملی ممکن است کمتر کار کرده باشید؟ چه عواملی در موفقیت بیشترین نقش داشته را است؟
به عنوان یک قاعده کلی:
بسیاری از وب سایت های قدیمی که هزاران صفحه دارند ممکن است بخواهند روی سئو فنی ، نمایه سازی ، بودجه های خزیدن و بک لینک ها تمرکز کنند.
وب سایت های کوچک ممکن است بخواهند بر ایجاد محتوای محور کلمات کلیدی ، ساختار وب سایت و ایجاد بک لینک متمرکز شوند.
شناختن این عوامل اصلی اولین گام لازم برای ایجاد یک استراتژی منسجم SEO است و نتایج کلیدی شما باید هر سه مؤلفه را منعکس کند.
3. جلسات معنی دار تیم SEO
اگر شما یک تیم داخلی یا یک آژانس را مدیریت کنید ، یک جلسه به شما کمک می کند تا هر هفته OKR های شما را به دوز عملی تبدیل کنید.
جلسه موفق 101: همان روز ، همان زمان ، همان دستور کار ، به موقع شروع می شود ، به موقع به پایان می رسد.
دستور کار جلسه می تواند مانند این باشد:
- به موقع شروع کنید – و با خبرهای خوب
- گزارش در مورد OKR های گسترده شرکت
گزارش در مورد OKR های SEO ، از جمله:
- ابتکارات و دستاوردهای هفته گذشته
- بررسی نتایج کلیدی
- ابتکارات این هفته و بسیار ضروری است
- چهار هفته آینده را دنبال می کنیم
بحث بر اساس موضوعات مطرح شده در هنگام گزارش ، از جمله:
- اولویت بندی موضوعات
- مسئله را مشخص کنید
- بحث در مورد مسئله
- حل مسئله (و ایجاد کارها یا ابتکار عمل)
نتیجه گیری ، از جمله:
- ابتکارات یا موارد ضروری را جمع آوری کنید
- جلسه را ارزیابی کنید
استفاده از OKR ها و برنامه جلسات شفاف کمک می کند تا SEO را به یک فعالیت عملی و قابل کنترل تبدیل کنید که بر روی اهداف بسیار واضح متمرکز است. این باعث می شود SEO کمتر مبهم و گیج کننده باشد و شانس موفقیت شما را به طرز چشمگیری افزایش می دهد.
موارد زیر را توصیه می کنم:
هر ماه یک هدف الهام بخش ایجاد کنید
این هدف را با تعیین نتایج کلیدی قابل اندازه گیری کنید
حتماً هر سه بخش سئو را پوشش دهید ، نه فقط موارد دلخواه خود را
معیارهای سلامتی را در نظر بگیرید که به شما امکان می دهد پیشرفت را پیگیری کنید
برای پیگیری پیشرفت و افزایش و بحث در مورد مسائل ، یک جلسه ساده سئو را شروع کنید
سایر مقالات مرتبط :
- استفاده از گوگل ادز در ایران چگونه و چطور؟
- خرید سرور خارج از کشور از سرودیتا
- بهترین سئوکار خانم در ایران ❤️ | بهترین سئوکار خانم ایران
- قوی ترین باتری گوشی های سامسونگ و شیائومی در سال 2023
- سرور HP چیست؛ ۴ دلیل برای استفاده از آن
- با بهترین هاستینگ طراحان وب شمالغرب کشور آشنا شوید
- خلاقیت در تولید محتوا | جدیدترین متدهای افزایش خلاقیت محتوا ۲۰۲۳
- فروش مفتول گالوانیزه، سیم آرماتوربندی، سیم خاردار و فنس در فروشگاه اینترنتی حصارآنلاین
- تعمیر آنلاین ، مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی
- برد هوشمند چیست؟ + نحوه استفاده از وایت برد هوشمند
- راهنمای خرید عمده لوازم جانبی کامپیوتر
- افزایش سرعت سایت های شلوغ