نکات بازاریابی اینستاگرام برای برندها در سال 2018Reviewed by datacss on Oct 22Rating: 5.0نکات بازاریابی اینستاگرام برای برندها در سال 2018اگر شما یک کسب و کار را شروع کرده باشید یا برنامه ای برای توسعه دارید، شما حتما نیاز به ایجاد یک استراتژی بازاریابی خوب خواهید داشت.

نکات بازاریابی اینستاگرام برای برندها در سال 2018

اگر شما یک کسب و کار را شروع کرده باشید یا برنامه ای برای توسعه دارید، شما حتما نیاز به ایجاد یک استراتژی بازاریابی خوب خواهید داشت.

در سال 2018، بازارها در هر طیف ممکن است شلوغ باشند با این حال، این بدان معنا نیست ما نمیتوانیم سهم خود را از این بازار دریافت کنیم

درست است؟ اینستاگرام یکی از میدان های رقابتی بزرگ است که می تواند به کسب و کارها فرصت خودنمایی و پیشرفت زیادی را ارائه دهد و

تنها ترفند این است که بدانیم چطور باید از آن به نحو احسن استفاده کرد زیرا پتانسیل آن برای بازاریابی و تبلیغات برندها بسیار زیاد است.

یک مطالعه اخیر نشان می دهد که 71 درصد از شرکت های آمریکایی از اینستاگرام برای اهداف تجاری استفاده می کنند، در حالی که 80 درصد

از کاربران اینستاگرام بطور فعال از اینستاگرام صرفا برای تفریح و سرگرمی استفاده می کنند. با ما همراه باشید تا در ادامه شما را با روش ها و 

دستورالعمل های متعددی برای شروع کار بازاریابی کسب و کار خود آشنا کنیم.

ایجاد اهداف

بازاریابی اینستاگرام

بازاریابی اینستاگرام

استراتژی بازاریابی اینستاگرام شما باید هوشمندانه باشد و قبل از شروع کار، باید اهداف کوتاه مدت و اهداف بلند

مدت را تعیین کنید. ابتدا از خود بپرسید … “من چه می خواهم با اینستاگرام انجام دهم؟” بسته به اهداف شرکت

شما باید انگیزه های احتمالی زیر را شناسایی کنید:

  • ارتقاء آگاهی برند تجاری
  • ارائه خدمات و فروش محصولات تولیدی
  • افزایش ترافیک و جذب بازدیدکننده به وب سایت
  • وفاداری مشتری
  • جذب مشتریان جدید
  • توسعه روابط بلندمدت با مشتریان

استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام را توسعه دهید

بازاریابی اینستاگرام

بازاریابی اینستاگرام

محتوا پادشاه است، حتی در اینستاگرام. هنگامی که شما در اینستاگرام یک صفحه جدید را شروع میکنید، همه چیز

جدید است. شما باید چگونگی ایجاد یک رابطه قوی با مخاطب را بیاموزید، بدین صورت که شما باید چگونگی تولید و

انتشار محتوای خود را بدانید. چه تعداد پست می خواهید انتشار دهید؟ در حالت ایده آل، زیاد پست انتشار نکنید

و ابتدا طرفداران پیج خود را بشناسید تا بدانید چه تعداد پست و درچه هنگامی میتواند مطلوب باشد و طوری رفتار

نکنید که کاربران از پیج شما زده شوند.

بعنوان مثال، اگر شما در بازه زمانی یک ماه روزانه 1 پست به انتشار می گذاشتید و کاربران هم از آن بازدید کرده

و راضی بودند، نباید یکباره آن را به 3 عدد در روز افزایش دهید چون احتمال دارد نتیجه مطلوبی دریافت نکنید.

در پست های خود به چه موضوعاتی می پردازید؟ فرصت های زیادی برای ایجاد طرح بازاریابی محتوای اینستاگرام

وجود دارد. کاربران اینستاگرام عموما مایل به بازدید از محتوای بصری اند، بنابراین برنامه ریزی کردن برای انتشار

تصاویر و فیلم های کوتاه نقشه ایده آلی است.


بیشتر بخوانید »»» نحوه ایجاد یک طرح بازاریابی


یک برند تجاری قوی ایجاد کنید

بازاریابی اینستاگرام

بازاریابی اینستاگرام

اینستاگرام، مانند تمامی رسانه های اجتماعی، شبکه ی توزیعی است که به سادگی  به شما این امکان را می دهد

تا تصویری از یک برند قوی ایجاد کنید. صفحه اینستاگرام خود را بعنوان یکی از مکان هایی که برند شما شکوفا

می شود، در نظر گرفته و به آن نگاه کنید.  ویژگی های منحصر به فرد کسب و کارتان را شناسایی کنید و روی

بهترین آن ها برای برجسته کردن برند تجاری تان از طریق محتوایی که روزانه و به طور مرتب پست می کنید،

تأکید کنید.

بعنوان مثال، اگر برندهای دیگر که رقبای شما هستند و در خدمات خود “حمل و نقل رایگان” را ارائه نمی دهند،

شما باید حمل و نقل رایگان را ارائه دهید. اگر رقبای شما پاداش یا تخفیفی را ارائه نمیدهند، شما اول باید آن

را انجام دهید.

ایجاد یک هشتگ مارک شده برای معروفیت برندتان

بازاریابی اینستاگرام

بازاریابی اینستاگرام

در بین همه کانال های اجتماعی محبوب، اینستاگرم از لحاظ هشتگ برتر از سایرین است. بیشتر کاربران اینستاگرم

دوست دارند پست های خود را با هشتگ های متفاوت توضیح دهند و دلیل آن ترافیک اضافی است. بعنوان مثال

لحظه ای که پستی را با هشتگ business انتشار می کنید، هر کسی که برای این برچسب در اینستاگرام جستجو

می کند ممکن است با پست شما مواجهه شده و به پیج شما بیاید. این یعنی چی؟ جذب ترافیک اضافی به پیج خود

به صورت رایگان. بنابراین، ایده آل خواهد بود اگر بخواهید بدانید که چه نوع هشتگ برای محتوا و نام تجاری شما

منحصر به فرد است و بهتر جواب میدهد.

در نهایت، شما باید هشتگ با نام تجاری خودتان ایجاد کنید که اشاره به ایجاد 1 هشتگ خاص، منحصر به فرد و اصلی

است که نشان دهنده فرهنگ، ماموریت یا هدف برند شما است. این بدان معنا نیست که هشتگ مارک شده  شما

باید دقیقا نام برند شما باشد. ایجاد یک چیز قابل توجه که در نتیجه نام تجاری شما را به یاد خواهد آورد. به عنوان

مثال، هشتگ “Share A Coke” برند تجاری کوکا کولا یک نمونه درخشان است که باید برای الهام بخشی از آن و امثال

اینجور هشتگ ها آنها را تجزیه و تحلیل کنید. 

به طور فعال با طرفداران اینستاگرامی خود در ارتباط باشید

بازاریابی اینستاگرام

بازاریابی اینستاگرام

ایجاد ارتباط با مخاطبان خود و مشارکت، راهنمایی و پاسخ دادن به نظرات پیروانتان باعث پیشرفت و محبوبیت شما

خواهد شد. مشارکت به معنای حرفه ای، بدین معنی است که با نظر دادن و دوست داشتن پست های طرفدارانتان،

بیان نظرات خود در مورد موضوعات مختلف و ارائه مشاوره به آنها در حل کردن مشکلات و تصمیم گیری های صحیح

طرفدارانتان کمکشان کنید و حس وفاداری را در آنها ایجاد کنید.

همچنین شما باید مسابقات تعاملی و تبلیغاتی مختلفی را ایجاد کنید که محبوبیت برند شما به آن نیاز دارد. به عنوان

مثال، شما میتوانید افرادی را که با استفاده از لوگو شما در عکس ها و فیلم های خود به تبلیغ برند شما میپردازند،

پاداش دهید. راه ها و روش های زیادی برای بهبود مشارکت مشتری وجود دارد، بنابراین فراموش نکنید که این کار

را انجام دهید!

source

دیگر مقالات مفید سایت طراحان وب تبریز:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست