چگونه یک عنوان عالی بنویسیم ، و چرا مهم هستند؟Reviewed by صبا اسلامی on Jun 28Rating: 5.0چگونه یک برچسب عنوان عالی بنویسیم ، و چرا مهم هستند؟احتمالاً این جمله را شنیده اید: "کتاب را با پوشش و جلد آن داوری نکنید." با این حال ، 48٪ از مردم میگویند که در هنگام انتخاب کتاب برای...

تگ عنوان

احتمالاً این جمله را شنیده اید: “کتاب را با پوشش و جلد آن داوری نکنید. با این حال ، 48٪ از مردم میگویند که در هنگام انتخاب کتاب برای خرید ، به جلو و عنوان آن توجه میکنند. وقتی به وب رسید ، ما همان عناصر زیبایی شناختی را نداریم تا تصمیمات خود را پایه گذاری کنیم. هنگام جستجوی ارگانیک ، یکی از تنها نشانگرهایی که می توانیم برای انتخاب صفحه از بین میلیون ها گزینه جستجو کنیم ، برچسب عنوان صفحه است. در این مقاله ، من به اهمیت یک عنوان و چگونگی ساخت آن می پردازیم ، اما ابتدا ، اجازه دهید با اصول اولیه شروع کنیم.

تگ عنوان چیست؟

از نظر وب ، “تگ عنوان” کد پنهانی در صفحه شما است که با قرار دادن در صفحه ، عنوان صفحه فوق ، پست وبلاگ یا یک محتوای دیگر را مشخص می کند.بین هر دو طرف متن با ویرایش متن  شما آنچه را که در موتورهای جستجو و همچنین نوار عنوان یک صفحه وب ظاهر می شود ، تغییر می دهید.

می توانید با کلیک راست و انتخاب “بازرسی” در یک سایت خاص ، عنوان یک صفحه را در قالب HTML پیدا کنید. نوشتن عنوان خوب بسیار حیاتی است .

بیشتر بخوانید: تغییرات و آپدیت جدید شرکت گوگل از وقوع شیوع کرونا تا الان

چرا عنوان ها مهم هستند؟

تگ عنوان به عنوان یکی از قدرتمندترین عوامل رتبه بندی صفحه موجود است و داوری نهایی هم از دید و هم قابل کلیک است. برای Google مهم است که برچسب عنوان خود را به منظور رتبه بندی دید صفحه شما در SERP ها درک کند. هرچه وظیفه تگ عنوان شما در تعریف محتوای صفحه شما بهتر باشد ، احتمالا Google آن را بیشتر در مقابل کاربر قرار خواهد داد. تگ های عنوان در UX نیز نقش مهمی دارند. در حالی که کاربران نتایج جستجو را جستجو می کنند ، آنها به دنبال یافتن بهترین مورد برای جستجوی خود هستند. بسیار مهم است که تگ عنوان شما در SERP ها نشان داده شود و نسبت به آنها بالاتر از بقیه و جذاب باشد. به خاطر داشته باشید ، یک تگ عنوان می تواند جذاب باشد ، اما اگر به آنچه در مورد مقاله است پرداخته نشود ، شما در واقع به کاربر ارزش نمی دهید. تگ عنوان خوب با کلیک بر روی رتبه جستجوی شما قرار می گیرد.

عناصر تگ عنوان و بهترین روش ها

یک برچسب عنوان خوب می تواند به وب سایت شما در رتبه بندی بالا و ترافیک کمک کند. برای بهینه سازی تگ های عنوان خود ، برای هر عنصر به عنوان یک قانون کوچک ، از بهترین روش های زیر استفاده کنید تا برای کاربران و موتورهای جستجو جذاب باشد.

کلید واژه ها

هنگام نوشتن عنوان شما ، انجام تحقیقات کلمات کلیدی ضروری است تا بدانید کاربران در جستجوی چه چیزی هستند تا بتوانند آنها را با محتوای شما مطابقت دهند. از ابزارهای تحقیقاتی مانند SEMrush یا Ahrefs برای کشف کلمات کلیدی استفاده کنید که محتوای شما می تواند بر اساس حجم جستجو و مشکل در کلمات کلیدی رتبه بندی کند. این ابزارها همچنین می توانند با کشف اینکه صفحات دیگر با محتوای مشابه برای آنها رتبه بندی می کنند و این کلمات کلیدی را در عنوان خود جای می دهند ، در یافتن فرصتهای احتمالی به شما کمک کنند. اما ، اطمینان حاصل کنید که فقط کلمات کلیدی را انتخاب می کنید که آنچه را که سایت شما واقعاً در آن قرار دارد ارتباط برقرار می کند. تاثیرات بروزرسانی الگوریتم هسته در ماه می ۲۰۲۰
به ساختار توجه کنید. وقتی بحث ساختار یک عنوان به میان آمد ، کلمات کلیدی خود را در اولویت قرار دهید و آنها را در ابتدا قرار دهید. این به Google کمک می کند تا آنچه را که بیشتر مربوط به کاربر است را درک کند و با اهداف آنها بهتر مطابقت داشته باشد. ساخت تگ عنوان می تواند شامل محصول ، نام شرکت ، محل یا عنوان مقاله باشد. و هر عبارت را با خط تیره ، یا نمادهای خاص (یک مورد طبق علاقه شخصی) جدا کنید.

سرمایه گذاری

از آنجا که برچسب های عنوان به عنوان اولین تصور کاربر از صفحه شما محسوب می شوند ، باید سرمایه گذاری مناسب را در نظر بگیرید. اگرچه هیچ روش “اشتباهی” برای سرمایه گذاری تگ عنوان وجود ندارد ، اما توصیه می کنیم تگ های عنوان خود را در عنوان بنویسید که قابل خواندن تر باشد. استفاده ازهمه ی عنوان  پیکسل های بیشتری را از طول عنوان شما می گیرد و می تواند به همان اندازه تهاجمی به نظر برسد.

برچسب متا

به منظور تعریف مطالب صفحه خود از کلمات کلیدی و اطلاعاتی که می توانید در برچسب متا داشته باشید استفاده کنید. برچسب های متا همچنین یک عامل رتبه بندی هستند ، بنابراین حتما کلمات کلیدی دیگری را در اولویت قرار دهید و با هدف کاربر بنویسید.

بسته بندی کردن

هنگام نوشتن برچسب ها ، فرمول ها و بهترین شیوه هایی که باید در نظر بگیرند می توانند بین هر کسب و کار متفاوت باشند. این نکات می تواند به شما کمک کند تا بررسی کنید و مطمئن شوید کاربر شما می تواند با استفاده از کلمات کلیدی عنوان شما ، از ایده شما درمورد مطالب شما مطلع شود – خاص تر و منحصر به فرد تر و صد البته بهتر. اگرچه شما همیشه نمی توانید یک کتاب را با جلد آن داوری کنید ، اما هنوز هم می توانید بر روی تگ عنوان آن در صفحه وب داوری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست