نحوه نمایش نظرات در وردپرس
آیا میخواهید نظرات کاربران رسانه های اجتماعی درباره شما را در وبسایت وردپرس خود نمایش دهید؟ شما ممکن است نظرات کاربران درباره کسب و کار خود
در شبکه های مختلف اجتماعی مانند گوگل، فیس بوک، و غیره بازبینی کنید. این نظردهی ها اثباتگر اجتماعی عالی هستند که می توانید در جذب بازدیدکنندگان
جدید نسبت به کسب و کار خود استفاده کنید. در این مقاله ما نحوه نمایش نظرات کاربران در گوگل، فیس بوک و یلپ در سایت وردپرستان را به شما خواهیم
آموخت، در ادامه با ما همراه باشید.
چرا شما باید نظردهی های مربوط به کسب و کار خود را در وردپرس نمایش دهید؟
مشتریان شما اغلب نظرات خود در مورد کسب و کار شما را در شبکه های اجتماعی مانند Google، Facebook یا Yelp نشر میکنند. این بررسی ها اثبات کننده
اجتماعی بسیار عالی است و میتواند در وب سایت شما مورد استفاده قرار گیرد. شما می توانید از این نظرات مربوط به کسب و کار خود را در سایت وردپرس
خود برای نشان دادن اعتماد مردم به کار شما و تقویت اراده آن ها و تبدیل آن ها به مشتریان دائمی خود بهره ببرید.
به طور معمول، شما نیاز به نصب پلاگین های وردپرس جداگانه برای نمایش نظرات شبکه های مختلف اجتماعی دارید. هر پلاگین دارای تنظیمات مختلف است و
ممکن است حتی با یکدیگر هم درگیر باشد. توصیه می کنیم از افزونه WP Business Views که توسط WordImpress تولید شده استفاده کنید. این یک راه
حل همه جانبه برای نشان دادن بررسی های تجاری گوگل، فیس بوک و Yelp است. به این ترتیب، نگاهی به چگونگی نمایش نظرات گوگل، فیس بوک و یلپ در
WordPress خواهیم داشت.
نمایش نظرات گوگل، فیس بوک و یلپ در وردپرس
اولین چیزی که باید انجام دهید این است که پلاگین WP Business Views را نصب و فعال کنید. برای جزئیات بیشتر، مراحل گام به گام راهنمای نحوه نصب
پلاگین وردپرس را ببینید. پس از فعال سازی، شما باید به صفحه «نظرات» صفحه تنظیمات در وردپرس خود بروید. در تب “مجوز”، شما باید کلید مجوز خود
را اضافه کنید و آن را فعال کنید. شما می توانید کلید مجوز را از حساب خود در سایت WP کسب و کار بررسی کنید.
هنگامی که کلید مجوز با موفقیت فعال می شود، باید به برگه «پلتفرم ها» بروید و شبکه های اجتماعی را از
جایی که می خواهید برای نمایش در وردپرس قرار دهید انتخاب کنید.
هنگامی که پلت فرم را انتخاب کرده اید، دکمه Save Changes را برای ذخیره تنظیمات کلیک کنید. به خاطر
این آموزش ما بررسی نظرات گوگل، فیس بوک و Yelp را از بین گزینه های موجود انتخاب می کنیم. شما
می توانید شبکه های اجتماعی دیگری را که دوست دارید انتخاب کنید. سپس، شما باید به برگه Google
در سمت چپ بروید و کلید Google Key Places را فشار دهید تا نظرات گوگل را در وب سایت خود نشان
دهید. شما می توانید به حساب Google خود وارد شوید و بر روی پیوند مستند های Google Places API
کلیک کنید تا کلید خود را دریافت کنید.
این وضعیت پلتفرم از قطع اتصال به متصل را تغییر خواهد داد. برای ادامه کلیک کنید و بر روی دکمه Save
Changes کلیک کنید. بعد از آن شما نیاز به سر گذاشتن به تب ‘فیس بوک’ و با کلیک بر روی دکمه ‘اتصال
با فیس بوک’ دارید. از شما خواهش می کنم به حساب فیس بوک خود وارد شوید.
پس از ورود به سیستم، مجوزهای لازم برای اتصال به فیس بوک را می دهید. فراموش نکنید که روی دکمه
Save Changes کلیک کنید. اکنون، به برگه «Yelp» بروید و بر روی پیوند ایجاد یک پیوند Yelp کلیک کنید
تا کلید Yelp API شما را دریافت کنید.
دکمه Save Changes را فشار دهید تا فرم وضعیت پلت فرم متصل به متصل را تغییر دهد. پس از پیوستن
تمامی شبکه های اجتماعی به طور موفقیت آمیز، می توانید به صفحه نظرات «Collection» در منطقه مدیریت
وردپرس بروید. از اینجا شما نیاز به ایجاد مجموعه ای از بررسی های کسب و کار خود دارید. شما می توانید
این کار را با کلیک بر روی دکمه “اضافه کردن مجموعه” در هر پلت فرم برای ایجاد مجموعه بررسی خود انجام
دهید.
این شما را به یک صفحه جدید می برد که در آن شما می توانید یک مجموعه بازبینی را ایجاد کنید. با اضافه
کردن عنوان و انتخاب یک منبع بررسی در سمت راست، شروع کنید. پس از آن شما نیاز به کلیک بر روی
دکمه “دریافت بررسی” بر روی یک منبع برای بازیابی نظرات از منبع خود را دارید.
این همه نظرات را از این منبع در سمت چپ صفحه شما نشان می دهد. بعدا می توانید گزینه های «ارائه» را
در سمت راست باز کنید. در این گزینه ها می توانید سبک، فرمت، حداکثر ستون و حداکثر بررسی مجموعه
را انتخاب کنید.
بعدا، میتوانید به برگه «بررسی ها» بروید تا اجزای بازبینی مانند نماینده، نام، رتبه ستاره و غیره را فعال یا
غیرفعال کنید. همچنین می توانید حداکثر تعداد کاراکترها را برای هر بازبینی تعریف کنید.
در نهایت، می توانید به برگه «فیلترها» بروید. در اینجا شما می توانید فیلترهای حداقل امتیاز و فیلتر های
خالی را پیدا کنید. شما میتوانید رتبه ستاره را انتخاب کنید و بهترین گزارش های خود را به بازدیدکنندگان
جدید نشان می دهد.
هنگامی که شما با تمام این تنظیمات راضی هستید، روی دکمه “ذخیره” کلیک کنید و سپس بر روی دکمه
“Copy Shortcode” کلیک کنید.
شما می توانید این کد را در هر نقطه از سایت وردپرس خود برای نمایش مجموعه بازاریابی کسب و کار
اضافه کنید.
این کد کوتاه مجموعه کاملی از بررسی هایی را که شما در بالا ایجاد کردید را نشان می دهد. اگر می خواهید
یک بازبینی را در صفحه پست، صفحه اصلی یا ویجت نوار کناری خود داشته باشید، سپس به بررسی «صفحه
تک نظر» بروید و کد کوتاهی از نظر تک ترجیحی را کپی کنید.
شما می توانید این کد را در هر نقطه از پست ها، صفحات و یا فایل های قالب خود را به نمایش گذاشتن
بررسی تک به جای مجموعه کامل بررسی کنید. همچنین اجازه می دهد تا شما بصورت دستی بررسی های
سفارشی را در WordPress اضافه کنید. اگر می خواهید بررسی ها را در یک منطقه ویجت وب سایت
خود نشان دهید، میتوانید این را با رفتن به ظاهر » ابزارک ها در مدیر WordPress خودتان و کشیدن
Widget های بازاریابی مجموعه بازخورد کسب و کار به منطقه ویجت مورد نظر انجام دهید.
بعد، به سادگی مجموعه بازبینی را در قسمت کشویی ویجت انتخاب کنید تا بررسیهای تجاری در نوار کناری خود
را نشان دهید. هنگامی که انجام شد، می توانید به وب سایت خود بروید تا بررسی های کسب و کار را در عمل
ببینید.
شما می توانید مجموعه های متعدد از بررسی گوگل، فیس بوک و Yelp برای صفحات مختلف در WordPress
ایجاد کنید. این به شما اجازه می دهد تا سبک و ارائه تمام بررسی های خود را سفارشی، به طوری که آنها
به زیبایی در وب سایت شما ظاهر شوند.
همه چیز هست ما امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند تا نحوه نمایش نظرات گوگل، فیس بوک و یلپ را
در WordPress نشان دهید.
دیگر مقالات مفید سایت طراحان وب تبریز: