بروزرسانی الگوریتم گسترده هسته Google در ژانویه 2020
گوگل در تاریخ 13 ژانویه اعلام کرده است که اولین نسخه جدید الگوریتم سال 2020 (الگوریتم هسته گسترده) را آغاز کرده است. با این حال ، اهمیت این بروزرسانی الگوریتم افزایش می یابد زیرا موتور جستجو تأیید کرده است که به روزرسانی جدید گوگل یک به روزرسانی الگوریتم گسترده است.
به روزرسانی اصلی ژانویه 2020 اکنون در جال انجام است و طی روزهای آینده به مراکز داده های مختلف ما ارسال می شود.
( Google SearchLiaison ) در تاریخ 13 ژانویه ، 2020
این لیست از طریق دسته رسمی توییتر Google Search Liaison اعلام شده است. در توییت آمده است: بالاخره امروز ، به روزرسانی گسترده الگوریتم هسته ای را منتشر می کنیم ، همانطور که چندین بار در سال انجام می دهیم. به آن به روزرسانی اصلی ژانویه 2020 گفته می شود. فعلا راهنمایی ما در مورد این به روز رسانی باقی مانده است. ‘
گوگل هر سال نزدیک به هزار بروزرسانی الگوریتم را حذف می کند. با این حال ، فقط چند بار در سال یک نسخه جدید الگوریتم هسته آزاد منتشر می شود. اهمیت الگوریتم هسته گسترده ارتباط نزدیکی با تأثیر آن بر وب سایت ها دارد.
بر خلاف بروزرسانی اصلی ، بروزرسانی الگوریتم Broad Core نوسانات قابل توجهی در SERP ایجاد می کند ، که غالباً منجر به ایجاد ترس در وب مسترها می شود.
گوگل به مدیران وب گفت كه تنها راه نجات از تأثیر بروزرسانی الگوریتم Broad Core ساختن مطالب عالی است. همچنین می گوید که این به روز رسانی ها با ارائه نتایج جستجوی بهتر به کاربران ، بر بهبود کیفیت جستجو متمرکز شده اند.
بروزرسانی گسترده هسته چیست؟
به عبارت ساده تر ، این الگوریتمی است که سالانه چندین بار توسط گوگل بروزرسانی می شود و لزوماً موارد خاصی را هدف قرار نمی دهد. به روزرسانی اصلی گسترده بیشتر بروزرسانی در الگوریتم جستجوی اصلی آنها است که به یک دید جامع تر به یک وب سایت و تخصص ، اعتبار (E-A-T) و کیفیت آن می پردازد.بیشتر با ارائه نتایج جستجوی بهتر به کاربران ، بر بهبود کیفیت جستجو متمرکز است.
به دلیل این عوامل مختلف ، Google واقعاً نمی تواند آنچه را که باید در یک وب سایت تغییر کند را ارائه دهد. به این روش فکر کنید: 150 عامل رتبه بندی وجود دارند که در نگاه Google اهمیت زیادی دارند. هنگامی که آنها به روزرسانی های اصلی را ارائه می دهند ، 63 تا از این عوامل رتبه بندی تغییر می کنند و ترتیب آنها دوباره تنظیم می شود. البته این فقط یک مثال است و یک واقعیت نیست. اما این یک روش بهتر برای تصور آنچه واقعاً در هنگام بروزرسانی اصلی رخ می دهد ، است.
این به ما نشان می دهد که چگونه بروزرسانی های مختلف الگوریتم گسترده هر بار بر روی وب سایت ها به روشی متفاوت تأثیر می گذارد. بنابراین ، می توانیم نتیجه بگیریم که به روزرسانی های منظم الگوریتم گسترده ، هر بار که منتشر میشوند ، جنبه های مختلفی را هدف قرار می دهند -و همیشه یکسان نیستند.
ویژگی های الگوریتم هسته گسترده Google Broadcast چیست؟
- برخلاف بروزرسانی هسته روزانه ، بروزرسانی الگوریتم هسته گسترده دارای تأثیرات بسیار گسترده ای است.
- نوسانات در موقعیت های رتبه بندی می تواند برای جستجو در سطح جهان شناسایی شود.
- این بروزرسانی نتایج متنی شما را برای موتور جستجو بهبود میبخشد.
- برای وب سایت هایی که قبلاً توسط به روزرسانی Google آسیب دیده اند ، تصحیحی وجود ندارد.
- تنها راه حل بهبود کیفیت مطالب است.
- بیشتر روی تخصص ، اقتدار و قابلیت اعتماد متمرکز شوید (E.A.T)
تفاوت بین الگوریتم هسته Google و الگوریتم هسته اصلی چیست؟
گوگل ، مثل همیشه ، در ارائه نمای کلی از به روزرسانی های الگوریتم خود مردد است. با این حال ، یک به روزرسانی هسته گسترده منتقل می شود تا نتایج جستجو بهتر و مرتبط با نمایش داده شده توسط کاربران باشد.
این بدان معناست که تمرکز روی محتوا سایت است و نه کیفیت سایت.
اگر بعد از بروزرسانی الگوریتم هسته گسترده هفته گذشته در چند صفحه وب سایتتان افت ایجاد شد ، به این دلیل نیست که وب سایت شما فاقد کیفیت است.
بیشتر بخوانید >> 5 دلیل تفاوت رتبه بندی در SERP گوگل با ردیاب
در حال حاضر مشکلی با صفحاتی که ممکن است عملکرد کمتری داشته باشند وجود ندارد. در عوض ، این تغییرات در سیستمهای ما است که صفحاتی که قبلاً کمتر پاداش دریافت می کردند ، بهره مند شده و پیشرفت میکنند. ‘
چگونه می توانیم از تاثیرات به روزرسانی های الگوریتم هسته گسترده Google در امان بمانیم؟
اگر تحت تأثیر قرار گرفتید ، تنها راه حل اصلاح استراتژی محتوا و ارتباط بیشتر محتوا با هدف جستجوی مخاطبان مورد نظر است.
Google پیشتر توییت کرده بود ، ‘هیچ راه حل’ برای صفحاتی که ممکن است عملکرد کمتری داشته باشند وجود ندارد ، به غیر از این که همچنان بر ساختن مطالب عالی متمرکز شوید. با گذشت زمان ، ممکن است که کیفیت محتوای شما نسبت به سایر صفحات افزایش یابد. ‘
به نظر می رسد گوگل یک بار دیگر تکرار می کند که آنها تمرکز را از نتایج محور کلمات کلیدی به نتایج مبتنی بر موضوع تغییر داده اند. به این ترتیب گوگل میخواهد SERP خود محتوای بصیرتی را در اختیار کاربران قرار دهد که بتوانند به نتیجه جستجوی خود برسند.
اگر میترسید بروزرسانی گسترده هسته ای به شما آسیب برساند ، توصیه می کنیم استراتژی محتوا را دوباره مرور کنید. و از یک رویکرد مبحث خوشه ای استفاده کنید که در آن می توانید به قصد کاربر توجه کنید و در Google بهتر رتبه بندی کنید.
نکاتی برای بازیابی از بروزرسانی الگوریتم هسته گسترده Google Broadcast:
- اگر صفحات رده بالا شما موقعیت خود را از دست داده اند ، آن را با سایتی که گوگل جایگاه شما را جایگزین کرده است مقایسه کنید. ببینید که چگونه آنها محتوای سایت خود را ایجاد کرده اند.
- قبل از ایجاد تغییرات قابل توجه ، چند روز دیگر صبر کنید. Google سابقه برگشت برخی از تغییرات را دارد. بنابراین ، کمی دست نگه دارید
- از محتوای با تحقیق گسترده بر اساس مبحث استفاده کنید.
دنی سالیوان بر داشتن محتوای باکیفیت در توئیتی که به زودی پس از اعلام گوگل به روزرسانی الگوریتم منتشر شد ، تأکید کرد.
او نوشت ، ‘می خواهید با یک تغییر گسترده ، بهتر عمل کنید؟ مطالب بسیار خوبی داشته باشید با این حال ، اگر می خواهید ایده بهتری راجع به آنچه ما محتوای عالی می دانیم ، بخواهید ، دستورالعمل های رتبه بندی های ما را بخوانید. ‘:https://t.co/pO3AHxFVrV
سایر مقالات مرتبط :
- استفاده از گوگل ادز در ایران چگونه و چطور؟
- خرید سرور خارج از کشور از سرودیتا
- بهترین سئوکار خانم در ایران ❤️ | بهترین سئوکار خانم ایران
- قوی ترین باتری گوشی های سامسونگ و شیائومی در سال 2023
- سرور HP چیست؛ ۴ دلیل برای استفاده از آن
- با بهترین هاستینگ طراحان وب شمالغرب کشور آشنا شوید
- خلاقیت در تولید محتوا | جدیدترین متدهای افزایش خلاقیت محتوا ۲۰۲۳
- فروش مفتول گالوانیزه، سیم آرماتوربندی، سیم خاردار و فنس در فروشگاه اینترنتی حصارآنلاین
- تعمیر آنلاین ، مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی
- برد هوشمند چیست؟ + نحوه استفاده از وایت برد هوشمند
- راهنمای خرید عمده لوازم جانبی کامپیوتر
- افزایش سرعت سایت های شلوغ