به روز رسانی پیوندهای nofollow در ۲۰۲۰Reviewed by صبا شادروز on Feb 24Rating: 5.0به روز رسانی پیوندهای nofollow در ۲۰۲۰ | مرکز طراحی سایت تبریزپیوندهای nofollow در تاریخ 1 مارس 2020 توسط گوگل به روز رسانی خواهد شد که در این مقاله برای شما توضیح دادیم

به روز رسانی پیوندهای nofollow

Google در حال تکامل ویژگی پیوندهای nofollow و معرفی ویژگی های اضافی برای کمک به گوگل در درک ماهیت پیوندها است.

در اواخر سال 2019 ، گوگل خبر داد که در باره پیوندهای nofollow ، دو بخش را ارائه می دهد. قسمت اول که بر رتبه بندی تأثیر می گذارد قبلاً اتفاق افتاده است. دومین به روزرسانی که بر خزیدن و نمایه سازی تأثیر می گذارد ، در تاریخ 1 مارس 2020 منتشر می شود.

دو ویژگی جدید پیوند که به rel=“nofollow” می پیوندند عبارتند از:

  • rel=“sponsored” ‘حمایت’: پیوندهایی را در سایتی مشخص می کند که به عنوان بخشی از تبلیغات ، حمایت مالی یا توافق نامه های مشابه ایجاد شده اند.
  • rel=“ugc” : پیوندهایی را نشان می دهد که در محتوای تولید شده توسط کاربر قرار می گیرند ، مانند نظرات و ارسال های انجمن.
    با جلوتر رفتن ، هر یک از این سه ویژگی به عنوان نکاتی در مورد پیوندها برای حذف سیگنالهای رتبه بندی مورد بررسی قرار می گیرند. این بدان معنی است که آنها مانند گذشته تا کنون مورد غفلت واقع نخواهند شد.

.png - به روز رسانی پیوندهای nofollow  در ۲۰۲۰

چرا به طور کامل این پیوندها را نادیده نمی گیریم؟ در اینجا  گوگل توضیح میدهد :

 ‘پیوندها حاوی اطلاعات ارزشمندی هستند که می توانند به ما در بهبود جستجو کمک کنند ، مانند نحوه توصیف کلمات موجود در پیوند ، محتوای مورد نظر را توصیف می کنند. مشاهده همه پیوندهایی که با آنها روبرو می شویم همچنین می تواند به ما در درک بهتر الگوهای پیوند غیرطبیعی کمک کند. با تغییر به یک مدل اشاره ، ما دیگر این اطلاعات مهم را از دست نمی دهیم ، در حالی که هنوز هم به صاحبان سایت این امکان را می دهیم که نشان دهند برخی از پیوندها نباید وزن یک تأیید شخص اول را دریافت کنند. ‘

به روزرسانی پیوندهای nofollow  مارس 2020 چیست؟

این تغییر بر خزیدن و نمایه سازی پیوندهای nofollow تأثیر خواهد گذاشت. Google قبلاً با پیوندهای nofollow به عنوان یک راهنما رفتار می کرد. Google از ویژگی پیوند nofollow پیروی کرد و آنها را نادیده گرفت و ایندکس نکرد.

این تغییر در اول مارس 2020 انجام می شود. از اول مارس گوگل با پیوندهای nofollow به عنوان یک اشاره برای اهداف خزیدن و نمایه سازی رفتار خواهد کرد.

google nofollow update 5e4e547453739 - به روز رسانی پیوندهای nofollow  در ۲۰۲۰

این چیزی است که در بیانیه Google بیان شده است:

‘برای اهداف خزنده و نمایه سازی ، نام خانوادگی از اول مارس 2020 تبدیل به یک اشاره می شود.’

خط مشی Nofollow خود را مرور کنید

برخی ناشران برای جلوگیری از خزیدن صفحات از nofollow استفاده کردند. صفحات معمولی مرتبط با یک nofollow می توانند پیوندهایی به پروفایل کاربر ، پیوندهایی برای ورود به صفحات و پیوند به بخشهای یک وب سایت باشند که می توانند به عنوان صفحات ضعیف تفسیر شوند.

استفاده از nofollow برای جلوگیری از خزیدن و نمایه سازی صفحه توسط Google هرگز یک عمل خوب نبود. روش های قوی تری برای جلوگیری از ایندکس کردن صفحات وجود دارد (مانند دستورالعمل رباتهای noindex رباتهای متا).

آیا Nofollow تأثیر رتبه بندی های  را به روز می کند؟

.png - به روز رسانی پیوندهای nofollow  در ۲۰۲۰

پیش بینی چگونگی تأثیر به روزرسانی در خزیدن و نمایه سازی پیوندهای nofollow دشوار است. این ممکن است به صفحاتی که Google برای خزیدن و نمایه شدن انتخاب می کند ، بستگی داشته باشد.

Google ممکن است قوانینی را برای انتخاب صفحات برای فهرست بندی تنظیم کند. هنوز دور از ذهن نیست که Google تصمیم می گیرد صفحات کم کیفیت را ایندکس کند.

نکات مهم

  • 1. از آپدیت اشاره Nofollow آگاه باشید

وقتی صحبت از پول و رتبه بندی جستجو می شود ، جهل سعادت نیست. آگاه باشید که این تغییر در اول مارس 2020 اتفاق می افتد.

اگر رتبه بندی یا ترافیک شروع به تغییر کند ، ممکن است بروزرسانی خزنده و نمایه سازی nofollow ، موردی برای بررسی باشد.

  • 2. بررسی استفاده از Nofollow

استقرار ضعیف nofollow ممکن است منجر به عواقب ناخواسته شود. ممکن است مفید باشد که چگونگی استفاده از تصاویر تازه در صفحات وب را بررسی کنید و تصمیم بگیرید که آیا زمان آن رسیده که آنها را حذف کنید و به noindex روبات های متا noindex بروید.

آنچه SEO کاران و صاحبان سایت باید بدانند

آنچه SEO کاران و صاحبان سایت باید در مورد پیوندهای nofollow بدانند

  • ویژگی های پیوند همچنان مهم هستند

علامت گذاری تبلیغات و پیوندهای حمایت شده همچنان به همان اندازه مهم است تا از مجازات های احتمالی طرح پیوند جلوگیری شود. گوگل استفاده از ‘حمایت مالی’ را ترجیح می دهد ، اما ‘nofollow’ نیز خوب است.

  • نیازی به تغییر ویژگیهای موجود نیست

نیازی به تغییر پیوندهای nofollow موجود نیست. Google به احترام به ویژگیهای nofollow که در حال حاضر وجود دارند ، ادامه خواهد داد.

همچنین نیازی به SEOکاران و صاحبان سایت برای تغییر نحوه استفاده از ویژگی ‘nofollow’ در پیوندهای پرچم مربوط به تبلیغات و حمایت مالی نیست. با این حال ، گوگل توصیه می کند در صورت لزوم به ویژگی ‘حمایت شده’ تغییر دهید.

نحوه استفاده صحیح از ویژگی های جدید

بیش از یک ویژگی را می توان در یک لینک واحد استفاده کرد. به عنوان مثال ، rel=“sponsored” “حمایت مالی” برای پیوندی تحت حمایت که در محتوای تولید شده توسط کاربر ظاهر می شود قابل قبول است.

گوگل می گوید هیچ ویژگی اشتباهی برای استفاده وجود ندارد به جز در مورد پیوندهای حمایت شده. اگر پیوندی به عنوان حمایت کننده علامت گذاری شود که در واقع بخشی از یک آگهی یا حمایت مالی نباشد ، تأثیر آن کاهش می یابد.


بیشتر بخوانید >> ابزار حذف URL از نتایج جست و جوی گوگل به صورت موقت


‘… ما آن نکته را می بینیم اما تأثیر – اگر اصلاً وجود داشته باشد – حداکثر خواهد بود که ما نمی توانیم پیوند را به عنوان اعتبار صفحه دیگر حساب کنیم. در این راستا ، هیچ تفاوتی با وضع موجود بسیاری از پیوندهای UGC و غیر تبلیغی که قبلاً به عنوان نام خانوادگی مشخص شده اند نیست. ‘

خط انتهایی – هر پیوندی که به وضوح تبلیغ باشد یا حمایت مالی شود باید از ‘حمایت مالی’ یا ‘nofollow’ استفاده کند.

این تغییرات امروز به مرحله اجرا می رسند

این سه ویژگی پیوند – حمایت شده ، ugc و nofollow – اکنون از امروز کار می کنند.

ویژگی های حمایت شده و ugc به عنوان ‘نکات’ رفتار می شوند. Nofollow مانند همیشه تا مارس 2020 کار خواهد کرد ، در این زمان با عنوان اشاره نیز برخورد خواهد شد.

کسانی که صرفاً به صفت nofollow تکیه می کنند ، که هرگز توصیه نمی شود از آن شروع کنند ، باید به شدت به تغییر یکی از ویژگی های جدید توجه کنند.

 

 

 

4 - به روز رسانی پیوندهای nofollow  در ۲۰۲۰

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست