چالش های پیش روی کسب و کار های کوچکReviewed by datacss on Sep 26Rating: 5.0چالش های پیش روی کسب و کار های کوچکدر چند سال اول کسب و کار شرکت های کوچک در برابر بسیاری از چالش های مختلف قرار میگیرند. اما در واقع، بسیاری از مشکلات و چالش های کسب و کار معمولی قابل حل است.

چالش های پیش روی کسب و کار های کوچک

در چند سال اول کسب و کار شرکت های کوچک در برابر بسیاری از چالش های مختلف قرار میگیرند. بعضی از آن ها برای غلبه بر دیگر کار بسیار سختی دارند

و براساس آمار دفتر کارگری ایالات متحده حدود 20 درصد از تجارت های کوچک در پایان سال اول خود شکست میخورند. در پایان سال پنجم خود 50 درصد

زیر قیمت می رود و در دهم سال، این تعداد به 80 درصد افزایش می یابد. با افزایش نرخ بیکاری هایی مثل آن، آسان است که بدانیم که چرا افراد مشغول

در کسب و کارهای مختلف با کاهش کار و  دستمزد مواجه هستند.

اما در واقع، بسیاری از مشکلات و چالش های کسب و کار معمولی قابل حل است و ما در اینجا چالش هایی که در هر کسب و کار کوچک وجود دارد را همراه با

برخی از توصیه های تاکتیکی در مورد چگونگی رفع آنها را برای شما توضیح خواهیم داد.

1) پیدا کردن مشتریان

چالش های پیش روی کسب و کار های کوچک

چالش های پیش روی کسب و کار های کوچک

این یکی تنها یک مشکل تجاری نیست. بازاریابان در شرکت های شناخته شده مانند اپل و تویوتا و مک دونالد، نه تنها در

انتظار به بازار هستند بلکه بزرگترین و موفق ترین شرکت ها هر روز برای پیدا کردن مشتریان جدید سخت کار می کنند.

اما برای کسب و کار های کوچک که نام و رسمی در بازار ندارند و تازه کارند، پیدا کردن مشتریان می تواند بسیار دشوار

باشد.

روش انجام این کار:

پیدا کردن مشتریان با تشخیص اینکه مشتری ایده آل شما در واقع کیست و کدام قشر از جامعه است، آغاز می شود.

ایده اینکه که مشتریان هدف شما چه کسانی هستند، چه کاری انجام می دهند، کاری که انجام می دهند چگونه است

اولین چیزی است که باید در ذهن شما ایجاد شود. هنگامی که شخصیت و افراد خریدار خود را شناسایی و پیدا کردید

می توانید کارهای شناخت نیاز آنها، حل مشکل، ارائه خدمات و فروش محصول به آنها را شروع کنید.

2) استخدام افراد با استعداد

چالش های پیش روی کسب و کار های کوچک

چالش های پیش روی کسب و کار های کوچک

استخدام اغلب یکی از بزرگترین چالش ها برای کسب و کارهای کوچک است، به خصوص از آنجایی که مدیران اجرایی

کوچک، تمایل دارند که از منابع مالی کمتری استفاده کنند. استخدام کارمندان جدید یک معامله بزرگ و یک فرایند

مبهم است و اگر شما بخوبی افراد مورد نیازتان را استخدام نکنید، پیشرفت شرکت و بقا در بازار رقابت کمی سخت

می شود.

روش انجام این کار:

با یک برنامه ریزی دقیق و هدفمند این کار بسیار آسان خواهد شد، اما بدلیل هزینه بالا برای استخدام افراد کارآمد،

مهم است که سرمایه گذاری زمان قابل توجهی در روند استخدام خواهد گرفت. درست همانطور که شخصیت های

خریدار را برای شرکت خود جذب می کنید، شخصیت های کارآمد را برای جایگاه های شغلی خود ایجاد کنید. این به

شما کمک خواهد کرد تا یک خط لوله استخدام را بسازید که به همان اندازه قابل پیش بینی بودن به عنوان فروش

است. سپس، آن ها را به متقاضیان تبدیل کنید.

3) گسترش آگاهی برند شرکت

چالش های پیش روی کسب و کار های کوچک

چالش های پیش روی کسب و کار های کوچک

گاهی اوقات به نظر می رسد بزرگترین برندهای امروز به نظر می رسد که از هیچ جا پدیدار نشده اند. چگونه آنها

را به یک نام تجاری تبدیل کردند؟ چگونه آنها به سرعت رشد کردند؟ آیا کسب و کار شما نیز مانند این می تواند

رشد کند؟ البته، بسیاری از این شرکت ها سخت کار، شکست و رد کردن در پشت صحنه اتفاق افتاده است. اما

استراتژی هایی برای انتشار کلمه در مورد مارک شما و ایجاد یک شهرت عالی وجود دارد که شما می توانید از آن

استفاده کنید.

روش انجام این کار:

راه های بسیاری برای گسترش آگاهی از نام تجاری شما وجود دارد، اما 3 مورد PR، بازاریابی و وبلاگ نویسی

را که مهمترین ها هستند برای شما خواهیم گفت.

PR: روابط عمومی کمتر در مورد پرداخت یک نقطه در یک وبلاگ خبری و بیشتر درباره تمرکز صدای شما و یافتن

مکان خود در بازار کمتر است. من توصیه میکنم این پست عالی از FirstRound Capital را بخوانید و آن این است

که راه اندازی کسب و کارهای کوچک اغلب در رابطه با PR چه چیزی اشتباه میکنند که شامل برخی نکات مهم

و تاکتیکی درمورد چگونگی کشف صنعت، ایجاد روابط و کار با خبرنگاران است. شما همچنین میتوانید کیت روابط

عمومی رایگان خود را برای یادگیری نحوه به حداکثر رساندن تلاش های روابط عمومی خود با بازاریابی ورودی و

رسانه های اجتماعی دانلود کنید.

بازاریابی: مشارکت با نام های تجاری دیگر به شما کمک خواهد کرد که شهرت خود را به اوج برسانید و مشتریان

را به سمت خود جذب کنید. این یک روش فوق العاده برای به دست آوردن حجم زیادی از مخاطبین جدید در کنار

تلاش های بازاریابی آلی شما است. 

وبلاگ نویسی: اجرای یک وبلاگ به طور مرتب با کیفیت نیز به شما در ایجاد آگاهی از نام تجاری کمک خواهد کرد.

نه تنها یک وبلاگ کمک می کند تا ترافیک را به وب سایت شما هدایت کند اما همچنین به شما کمک می کند تا

قدرت خود را در صنعت خود و اعتماد را در بین مشتریان خود به دست آورید.

source

برای مشاهده سایر مقالات سایت اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست