نکات کلی برای ساخت یک کمپین بازاریابیReviewed by datacss on Aug 7Rating: 5.0نکات کلی برای ساخت یک کمپین بازاریابی نکات کلی برای ساخت یک کمپین بازاریابی

نکات کلی برای ساخت یک کمپین بازاریابی

Social Man - نکات کلی برای ساخت یک کمپین بازاریابینکات کلی برای ساخت یک کمپین بازاریابی نیروی غالب در بازار خرده فروشی،

آمازون محل خرید آنلاین برای همه چیز است، از الکترونیک به کالا خانه و بیشتر.

این که آیا شما یک کسب و کار به مصرف کننده (B2C) و یا کسب و کار به کسب و

کار (B2B) عمل، پلت فرم تجارت الکترونیک شما و محصولات خود را با مخاطب هدف شما متصل است.

با این وجود، این یک بازار رقابتی است و اگر محصول شما صفحه دوم، سوم یا چهارم نتایج

محصول را اشغال کند، یک محصول دشوار است. برای موفقیت در فروشگاه آنلاین، شما باید در صفحه

اول نتایج جستجو، نقطه عطفی را بدست آورید. چگونه یک کمپین بازاریابی مانند آمازون را ایجاد

می کنید که می تواند این کار را انجام دهد؟

با این با روش بهینه سازی برای فروشگاه آمازون خود شروع کنید:

1. AUDIT صفحات محصول

نکات کلی برای ساخت یک کمپین بازاریابی

نکات کلی برای ساخت یک کمپین بازاریابی

قبل از اجرای کمپین خود، موفقیت کمپین خود را با حسابرسی صفحات محصول که می خواهید

آنها را ارتقا دهید، به حداکثر برسانید. این به شما کمک می کند که تاثیر کمپین بازاریابی خود

را به حداکثر برسانید و بیشترین بازده احتمالی سرمایه گذاری (ROI) را به دست آورید.

اگر شما یک صفحه که سخت به خواندن – شاید آن را ویژگی های شرح است که سخت

به درک یا که از دست رفته اطلاعات حساس – از آن می تواند خاموش خریداران و آنها را

تشویق به خرید یک محصول از رقیب خود است.

برای بهترین نتایج از مبارزات بازاریابی محصول خود، آمازون توصیه می کند به شرح زیر است:

لیست لیست های تکراری را بررسی و ادغام کنید
ایجاد عناوین توصیفی و دقیق محصول
تصاویر با کیفیت بالا را آپلود کنید
اطلاعات مربوط به محصول و اطلاعات مربوط به لیست را اضافه کنید
شامل حداقل پنج نقطه گلوله در توضیحات محصول
عناوین و توصیفهای محصول را که شامل کلمات کلیدی مرتبط هستند، بنویسید
ما در مورد بهترین استراتژی ها برای بهینه سازی عناوین، توضیحات و تصاویر

محصول خود در آینده بحث خواهیم کرد.

2. بررسی رقیب های خود را

نکات کلی برای ساخت یک کمپین بازاریابی

نکات کلی برای ساخت یک کمپین بازاریابی

چگونه می توان یک تحلیل رقیب را در آمازون تکمیل کرد

قبل از اینکه شما به منظور بهینه سازی لیست محصولات خود شیرجه بگیرید، باید رقابت

خود را ارزیابی کنید. بسته به صنعت شما، و همچنین استراتژی بازاریابی دیجیتال، شما

ممکن است مجموعه ای متفاوت از رقبا در آمازون از گوگل داشته باشید.

با نگاه کردن به محصولات شبیه به شما، کشف کنید که در رقابت با آمازون با شما رقابت می کنید.

برای پیدا کردن محصولات مانند خط شما، می توانید از ویژگی جستجو در آمازون و همچنین فیلتر

دسته استفاده کنید. ابزارهای اضافی نیز موجود است که می تواند زمان تیم خود را ذخیره کند،

از جمله Jungle Scout و AMZInsight.

هنگامی که شما در حال بررسی رقبای خود و محصولات خود هستید، به موارد زیر نگاه کنید:

بررسی ها: نگاهی به بررسی های محصول، و همچنین بررسی های فروشنده. به

دنبال نقاط ضعفی باشید که محصول یا شرکت شما حل و فصل می شود. شاید، برای

مثال، حمل و نقل سریعتری را ارائه می دهید یا خدمات بهتری را ارائه می دهید.
تکمیل: ببینید که آیا رقابت شما بر آمازون تکیه دارد تا محصولات خود را تحقق بخشند.

برای مصرف کنندگان، این اغلب انگیزه خرید و خرید است. اگر شرکت شما نیز از آمادگی

آمازون (FBA) استفاده می کند، این زمانی است که بسته های آمازون و محصولات خود

را حمل می کنند، این عالی است.
نخست: پیدا کنید که آیا محصولات رقبا خود را واجد شرایط اول است، که اعضای آمازون

نخست را با حمل و نقل رایگان دو روزه و سایر مزایای ارائه می کند. اگر آنها نبودند، واجد

شرایط بودن آمازون اول محصول شما می تواند به عنوان یک نقطه فروش منحصر به فرد

برای خریداران باشد.
قیمت: مقایسه قیمت محصولات خود را با رقبای خود. شما همچنین می توانید

از CamelCamelCamel برای دیدن اینکه چگونه یک محصول را در گذشته قیمت گذاری

کرده اید استفاده کنید. اگر آنها قیمتی را ارائه ندهند، نمیتوانید ضرب و شتم داشته باشید،

لازم است تا نکات منحصر به فرد فروش محصول خود را برجسته کنید.
فهرست: با بررسی لیست محصولات خود، بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) خود را رقابت کنید.

آیا آنها از کلمات کلیدی در عناوین و توصیفات محصولات خود استفاده می کنند؟ لیست محصولات

خود شامل تصاویر با کیفیت بالا می شوند؟
پیگیری تحلیل رقیب خود را با یک سند اکسل یا Google Sheet. در این سند، شما همچنین

می توانید فرصت هایی را برای شرکت خود برای سرمایه گذاری، مانند رقیبی که فهرست

محصولات خود را بهینه سازی نکند، یادداشت کنید.

به خاطر داشته باشید که تجزیه و تحلیل رقیب شما دارای فرصت است – این برای کپی

کردن استراتژی شخص دیگری نیست.

اگر شما در برابر محصولات فروخته شده توسط آمازون رقابت می کنید، ممکن است بخواهید

با آژانس هایی که در SEO آمازون تخصص دارند، مشارکت کنید. با توجه به اندازه آمازون و همچنین

داده های موجود در آن، اغلب می تواند موفقیت لیست محصولات خود را به حداکثر برساند.

3. تحقیقات مرتبط با کلمات کلیدی خود را

نکات کلی برای ساخت یک کمپین بازاریابی

نکات کلی برای ساخت یک کمپین بازاریابی

اکنون شما می دانید که چگونه رقبایتان به مبارزات بازاریابی آمازون نزدیک می شوند، شما

می توانید شروع به تحقیق کلمه کلیدی کنید. اگر شما با SEO در گوگل آشنا هستید، می دانید

که در آمازون کمی متفاوت است.

عوامل رتبه بندی در آمازون

آمازون محصولات را براساس رعایت آنها به عبارت جستجو، به علاوه عوامل زیر تقسیم می کند:

قیمت کالا
سابقه فروش
دسترسی
نظرات
و بیشتر
دلیل آن این است که آمازون یک پلت فرم تجارت الکترونیک است – آن نیاز به ارائه

مصرف کنندگان نه تنها نتایج مربوطه بلکه نتایجی است که رضایت را تضمین می کند.

در غیر این صورت، کاربران اعتماد به آمازون را از دست می دهند، که بر خط پایین شرکت تأثیر می گذارد.

کلمات کلیدی بالقوه تحقیق برای محصولات شما با keywordtool.io، که حجم جستجو،

competitio را فراهم می کند

source

بیشتر بخوانید:

علت پنالتی شدن سایت ها در گوگل

مقاله حرفه ای با تنظیم سئو (SEO)

بهینه سازی موتور جستجو SEO

برای مشاهده سایر مقالات اینجا کلیک کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست