ضرورت تحلیل مخاطب برای سئو

یکی از اصلی ترین کارها در بهینه سازی موتور جستجو (جستجوی موتور) تحلیل و جستجوی مخاطبان است.

ما داستانی از یک شرکت خدمات B2B را بررسی خواهیم کرد.

زمینه

 در طی سالها ، تقریباً 30٪ از درآمد کلی خود را از دست دادند. آنها با اعضای تیم طوفان مغزی کردند تا در مورد آنچه در داخل تغییر کرده اند فکر کنند. آنها در سال 2015 چه کاری انجام داده بودند که در سال 2018 انجام نمی دادند؟

در سراسر صفحه پاسخ این بود: محتوا.

آنها در طول سالهای  2015 – 2016 به تنهایی محتوای عالی می زدند! بنابراین ، آنها دوباره شروع به نوشتن محتوا کردند.

با وجود بهترین تلاش تیم ، ترافیک همچنان رو به کاهش بود. محتوای جدید نتوانست ترافیک ارگانیک را افزایش دهد.

شما چگونه میتوانید ترافیک ارگانیک را افزایش دهید ؟

به بخشهای بازاریابی و تبلیغات بازگردید:

  • شناخت مخاطبان خود.
  • شناختن رقبا.
  • ساختن یک موقعیت تجاری

هدف هر مارک دستیابی به جایگاه شماره یک در ذهن مصرف کننده است.

تجزیه و تحلیل مخاطبان برای بهینه سازی مناسب موتور جستجو ضروری است ، زیرا وقتی به مصرف کننده می گویید که چه چیزی را باید بشنود ، از منابعی که باید آن را بشنوند ، شما به عنوان مسئول تلقی می شوید.

و ، شما می توانید با ترکیب کردن تجزیه و تحلیل مخاطبان و تحقیقات کلمات کلیدی ، نقاط دیدنی طلایی را پیدا کنید.

چگونه یک تحلیل مخاطب انجام دهید

iufdfg - چرا تحلیل مخاطب برای سئو ضروری است

با انجام یک تحلیل مخاطب و ترکیب آن با داده های جستجو ، این نکات را کشف خواهید کرد:

  • فرصت های رشد.
  • چه چیزی شرکت شما را متمایز می کند.
  • جایی که مشتری ایده آل شما به دنبال اطلاعات است.

در طول تجزیه و تحلیل شرکت خدمات B2B ما قادر به شناسایی 4 ‘موضوع اصلی’ که برای نام تجاری آنها صادق بوده و مشتری ایده آل خود را هدف قرار داده است شدیم


بیشتر بخوانید >> ابزار حذف URL از نتایج جست و جوی گوگل به صورت موقت


به منظور جمع آوری حجم کلمه کلیدی فعلی و نرخ تبدیل ، این 4 موضوع ستونی با تبلیغات مورد آزمایش قرار گرفتند. تیم بازاریابی آنها که مجهز به داده های زمان واقعی است ، پایگاه خوبی برای ساختن آنها دارد.

محتوا استراتژیک و عمدی است. آنها دقیقاً می دانند برای افزایش فروش چه کاری باید انجام دهند.

فرآیند تحقیق مخاطبان برای تولید ترافیک بصورت ارگانیک

در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است.

1. از ابزار تحقیق استفاده کنید

  • من TypeForm را برای الگوهای مدرن و سهولت استفاده از آن دوست دارم.
  • SurveyMonkey یکی دیگر از گزینه های خوب است.

asdfv - چرا تحلیل مخاطب برای سئو ضروری است

2. یک پیشنهاد خوب ارائه دهید

  • قانون خوب این است که هر آنچه را که شما به مشتریان فعلی ارائه می دهید دو برابر کنید.
  • این پیشنهاد خوب حتی ممکن است به مشتری تبدیل شود.

gf - چرا تحلیل مخاطب برای سئو ضروری است

3. به تماس های فروش توجه کنید

  • تماس های فروش را رونویسی کنید و توسط آماده کردن الگویی از سؤال های مکرر ، به اعتراضات و آنچه  توسط فروشنده گفته شده ، توجه کنید
  • اگر مکالمه فروش ندارید ، از هر نقطه ارتباطی که دارید استفاده کنید: ایمیل ، پیام های رسانه های اجتماعی ، ارسال فرم ، جعبه جستجو در وب سایت.

4- بهترین قراردادهای خود را مرور کنید

  • چه ساعتی از سال؟
  • عنوان شغلی شخصی که امضا کرده است چیست؟

5.  Google Analytics + کنسول جستجو

sxcfr - چرا تحلیل مخاطب برای سئو ضروری است

  • کلمات کلیدی ارگانیکی را که در تبدیل به شما کمک می کنند پیدا کنید.

6. داده های Google Ads را مرور کنید

  • لیستی از کلمات کلیدی را ایجاد کنید که منجر به تبدیل آن شده است.

7- انجام یک تحلیل رقبا

  • از ابزار انتخابی SEO خود استفاده کنید تا دریابید که رقبای شما در چه رتبه هایی قرار دارد.
    کلمات کلیدی با ترافیک بالا.
  • کلمات کلیدی برجسته Snippet.
  • شما ممکن است از این کلمات کلیدی در مبارزات انتخاباتی خود استفاده نکنید اما این ایده را در مورد موقعیت یا زاویه استفاده از آنها به شما می دهد.

8. نرخ کلیک Organic را پیدا کنید

uyhgt - چرا تحلیل مخاطب برای سئو ضروری است

  • Moz Keyword Volume Explorer برای کشف کلیک ارگانیک از طریق نرخ بهترین ابزار است.
  •  کنسول جستجو را برای نرخ کلیک مشاهده کنید.

9. تست با تبلیغات

  • جمع آوری داده های دقیق از حجم جستجو برای کلمات کلیدی.
  • کلیکها نشانه ای است که شما به هدف خود رسیده اید.
  • تبدیل ها نشانه پول است – شما افراد را با محتوای مناسب جذب می کنید.

10. مبحث اصلی را تعیین کنید

  • آنچه را که تا این لحظه آموخته اید برای تعریف مباحث ستونی تحلیل کنید.

11. تجزیه و تحلیل SERP در هر مکان

تجزیه و تحلیل SERP در هر مکان

  • آنچه را که آموخته اید به موتورهای جستجو ببرید!
  • هر قطعه برجسته؟
  • آیا افراد دیگری نیز سؤال می کنند؟
  • چه پاسخ هایی در حال حاضر ارائه شده است؟
  • چه پاسخ هایی ارائه نشده است؟
  • اصطلاحات جستجوی مرتبط چیست؟
  • Domain Authority و پروفایل های بک لینک صفحات رتبه بندی چیست؟

بهترین چیز در مورد فرآیند تجزیه و تحلیل مخاطبان SEO این است که شما می توانید در طی یک ماه ، فروش را افزایش دهید.

تجزیه و تحلیل مخاطبان برای SEO ضروری است!

uytf - چرا تحلیل مخاطب برای سئو ضروری است

تحلیل رقبا و حجم کلمات کلیدی تاریخی به سادگی کافی نیست.

یک پایگاه داده اصلی کلید واژه مناسب را در مورد آنچه افراد در حال جستجوی آنلاین هستند ، بنویسید.

یک دلیل منحصر به فرد باید وجود داشته باشد که مشتریان شما را انتخاب کنند و نه رقیب شما را.

این بدان معناست که سؤالات خاصی وجود دارد که آنها می پرسند که می توانید به روشی منحصر به فرد حل کنید.

نکته:

اگر جایی نیستید که مخاطبان شما در جستجوی آن هستند – آنها شما را پیدا نخواهند کرد.
اگر شما از زبانی که استفاده می کنید آن ها استفاده نمیکنند – آنها شما را نمی شنوند.
و اگر شما مشکل آنها را حل نمی کنید – آنها شما را انتخاب نمی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست