به دلیل افزایش نیاز مردم به خدمات حقوقی، میزان تقاضا برای طراحی وبسایت های وکالت افزایش یافته است.

خوشبختانه بستر اینترنت فضای مناسبی را برای این افراد فراهم کرده که با وکلای شناخته شده کشور آشنایی پیدا کنند و در صورت نیاز با آنها تماس بگیرند.

در این مقاله دلیل آنکه چرا باید سایت وکالت داشته باشید و مزایایی که یک وکیل با داشتن وبسایت مخصوص خود بدست می آورد، توضیحاتی را خدمت شما ارائه می دهیم :

چطور طراحی سایت وکالت به افزایش درآمد وکلا کمک می کند

طراحی سایت حقوقی یکی از مواردی که وکلا در ابتدای کسب و کار خود باید در نظر داشته باشند.

اگر وکیل باشید با ساخت سایت آسان تر می توانید تخصص و مهارت های خود را به مخاطبین معرفی کرده و اینگونه برای خود مشتریانی را جذب نمایید.

افراد با جستجو در اینترنت وکیل مورد نظر خود را در شاخه های گوناگون پیدا می کنند و بعد از مطالعه محتوایی که آن شخص در سایت حقوقی خود منتشر کرده، با او تماس می گیرند.

از سویی دیگر، امکان ارائه مشاوره به شکل آنلاین نیز در برخی موارد وجود دارد؛ در اینصورت شما می توانید در منزل و محل کار خود از این طریق کسب درآمد کنید.

دیگر مزیت طراحی سایت وکالت این است که دیگر شما مجبور نیستید زمان و هزینه زیادی را صرف معرفی خود کنید؛ با طراحی وبسایت حقوقی که بدرستی سئو شده است، براحتی برای خود موکلانی را پیدا خواهید کرد.

مزیت طراحی سایت حقوقی چیست؟

اعتماد سازی می کنید

طراحی سایت حقوقی برای شما اعتبار می آورد و قادر خواهید بود، نام خود را بعنوان یک وکیل کار بلد میان زبان ها بی اندازید.

محدودیت مکانی نخواهید داشت

حوزه کاری خود را فراتر از مکانی که در آن زندگی و کار می کنید، گسترش خواهید داد؛ بدین شکل افراد زیادی از سرتاسر کشور به شما مراجعه خواهند کرد.

برند سازی کنید

با کمک طراحی سایت موسسه حقوقی، اولین قدم را برای برند سازی خودتان برداشته اید.

البته برندسازی مبحث گسترده ای است که نیاز به دانش و مهارت بالایی دارد.

اگر بدنبال شرکتی برای طراحی سایت وکالت هستید، بهتر است در مورد خدمات آنها در حوزه برندینگ نیز پرس و جو کنید.

شناخته می شوید

شناخته شدن در فضای اینترنت چندان سخت نیست زیرا شرکتی که برای شما سایت حقوقی راه اندازی می کند، با قواعد اینکار آشنایی دارد.

شما با صرف هزینه بسیار پایین، می توانید برای خود تبلیغ انجام دهید و با سئو کردن سایت خود، جزو عناوین برتر گوگل به نمایش در بیایید.

همیشه و همه جا در دسترس هستید

در تمام ساعات شبانه روز در دسترس هستید؛ زیرا اینترنت هرگز تعطیل نمی شود و اگر کاربری با مطالعه محتوای سایت شما تصمیم گرفت از تخصص شما استفاده کند، می تواند همان لحظه با شما تماس بگیرد و شما نیز در فرصتی مناسب پاسخگوی او باشید.

دیگر مزیت وبسایت حقوقی این است که در یک لحظه شما می توانید خودتان را به هزاران نفر معرفی کنید.

نکات آموزشی مناسب به موکلان خود ارائه می دهید.

با ارائه مطالب آموزشی مناسب و پاسخ دادن به سوالات رایج بازدید کنندگان سایت، آنها با دانش بالای شما در این حوزه آشنا خواهند شد و با شما تماس خواهند گرفت.

پرونده موکلان خود را به شکل آنلاین پیگیری می کنید

با راه اندازی وبسایت حقوقی در هر کجا و هر زمان که باشید، به آسانی قادر خواهید بود، روند پرونده های حقوقی موکلان خود را کنترل کنید.

مثلاً می توانید برای آگاهی سریع تر افراد، آخرین وضعیت پرونده های آنها را در پنل های مختص به خودشان قرار دهید.

مدیریت بهتر مراجعه کنندگان

با طراحی وبسایت حقوقی دیگر ارتباط شما با موکلان تان قطع نخواهد شد و دیگر به دلیل مشغله زیاد مجبور نیستید به آنها وقت ملاقات مجدد بدهید؛ آنها هر زمان که مایل باشند، می توانند با شما تماس بگیرند.

در زمان خود صرفه جویی کنید.

برای ملاقات با موکلین خود لازم نیست دیگر زمان زیادی را در ترافیک بگذرانید؛ با طراحی سایت موسسه حقوقی نیز در زمان و هزینه های موکلین خود صرفه جویی کرده و امکان ارتباط سریع تر را برای آنها برقرار خواهید کرد.

سایت حقوقی خوب باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

طراحی سایت وکالت با انواع سایت های دیگر تفاوت هایی دارد، دلیل این تفاوت این است که عموماً اشخاص بخصوصی به آنها مراجعه می کنند. به همین دلیل باید در ساخت آنها امکانات خاصی را در نظر گرفت:

  • طراحی سایت حقوقی باید به نحوی طراحی شود که امکان ارتباط آنلاین براحتی ممکن باشد.
  • سایت های وکالت حتماً باید شامل صفحه ای مجزا باشد که در آن سابقه کاری وکیل کاملاً ذکر شده باشد.
  • تمام وبسایت های حقوقی باید بخشی برای پرسش و پاسخ و یا جوابگویی به سوالات متداول داشته باشند.
  • قرار دادن بخشی مجزا در ارتباط با دعاوی کیفری واجب است.
  • پنل مدیریتی اینگونه سایت ها باید ساده تر از وبسایت های دیگر باشد زیرا که وکلا باید بتوانند، پاسخ بازدید کنندگان را به سرعت بدهند.
  • باید قسمتی جدا برای تنظیم قراردادهای داخلی و خارجی طراحی شود.
  • قسمتی از وبسایت حقوقی باید در رابطه با دعاوی خانواده یا طلاق بوجود بی آید.
  • در طراحی وبسایت وکالت، باید بخشی را برای اخبار حقوقی در نظر گرفت.
  • باید بخشی را برای نوبت دهی آنلاین به بازدید کنندگان جهت دریافت مشاوره حقوقی طراحی کرد.
  • امکان عضویت سایر وکلا در یک سایت حقوقی مزیت محسوب میشود.
  • باید بتوانید کاربران مختلف را براساس سطوحی مشخص کنترل کنید.
  • طراحی قسمتی در وبسایت که به طور کاملاً هوشمندانه میزان مهریه، ارثیه و دیه را دقیقاً محاسبه کند، بسیار مهم است.

بهترین شرکت های طراحی وبسایت حقوقی باید چه کارهایی را انجام دهند؟

اولین مرحله از طراحی وبسایت وکالت، نیاز سنجی سفارش دهندگان ساخت اینگونه وبسایت ها است. این مرحله به دو قسمت تقسیم می شود:

  • در قدم اول درخواست شما توسط واحد فروش شرکت بررسی می گردد
  • بعد از مرحله اول، سفارش شما بوسیله مدیریت قوی و متخصص مورد ارزیابی قرار می گیرد.
  • در مرحله دوم باید جلسات مشاوره ای با شما برگزار شود؛ در این جلسات اطلاعات لازم از نوع فعالیت شما و نیازهای تان گردآوری می شود.
  • در مرحله سوم گروهی از طراحان حرفه ای رابط و تجربه کاربری مطابق با نوع فعالیت شما و اطلاعات جمع آوری شده، اقدام به طراحی ساختمان اصلی وبسایت شما می کنند. این مرحله بسیار مهم است زیرا همانطور که ذکر کردیم، سایت وکالت با سایر وبسایت ها تفاوت دارد به همین دلیل طراحی ظاهری و امکانات خاصی را می طلبد.
  • در مرحله چهارم نوبت به توسعه دهندگان و برنامه نویسان می رسد که اقدام به ساخت وبسایت حقوقی شما می کنند. برنامه نویسی قسمت حساسی از طراحی هر نوع وبسایت است؛ زیرا نباید حتی در وارد کردن یک خط دستور اشتباهی رخ بدهد.

وبسایت حقوقی شما باید در زمان مشخص شده و با کیفیت بالا به شما تحویل داده شود.

هر شرکت طراحی وبسایتی متعهد است که باید سفارش مشتریان خود را در زمان مقرر تحویل دهد و در صورت دیرکرد، اعتبار خود را از بین برده است.

قبل از آغاز فرایند طراحی وبسایت حقوقی،  مدت زمان آماده شدن آن را از شرکت سوال کنید.

همچنین سایت شما باید کیفیت بسیار بالایی داشته باشد؛ شما و کاربرهایتان باید بتوانید بدون هیچ زحمتی، به بخش های مختلف سایت دسترسی پیدا کنید.

اگر کاربرانتان در هنگام استفاده از سایت دچار مشکل شده و یا مداوم با پیغام خطا روبرو شوند، به فعالیت حقوقی شما چه در فضای اینترنت و چه در دنیای واقعی آسیب جدی وارد می شود.

شرکت طراحی وبسایت موظف به ارائه آموزش های لازم و پشتیبانی است

زمانی که سایت شما حاضر شد، براساس نوع وبسایت حقوقی، باید چندین جلسه آموزشی رایگان برای شما برگزار شود.

در این جلسه نحوه کار کردن با هر قسمت از سایت، پنل مدیریت و نحوه کنترل صفحات و بازدید کنندگان به طور کامل آموزش داده می شود.

بعد از این مرحله و هنگام شروع فعالیت سایت شما هر شرکت طراحی وب باید تا چندین ماه، خدمات پشتیبانی رایگان به شما ارائه دهد؛ در این نوع خدمات مشکلات و سوالات احتمالی شما پاسخ داده خواهد شد.

چرا باید طراحی سایت حقوقی خود را به رویال کد بسپاریم؟

شرکت طراحی سایت رویال کد، تجربه فراوانی در طراحی انواع وبسایت ها از جمله وبسایت های حقوقی دارد و علاوه بر تمام ویژگی های مثبت ذکر شده، خدمات حوزه برندینگ و سئو را نیز در اختیار شما قرار می دهد.

رویال کد به خوبی میداند چطور وبسایت شما را از پایه با اصول سئو طراحی کند و مشاوره های لازم را در این مورد در خدمت شما قرار خواهد داد.

از سویی دیگر، وظایف در شرکت رویال کد تقسیم بندی شده و هر شخصی مسئولیت قسمتی از کار را برعهده دارد؛ بعنوان مثال طراحان رابط و تجربه کاربری رویال کد که متشکل از بهترین گرافیست ها و متخصصان این حوزه هستند، به خوبی می دانند چطور یک وبسایت حقوقی باید طراحی شود.

بعد از این مرحله نیز برنامه نویسان ما که به دو گروه توسعه دهندگان فرانت اند و بک اند تقسیم شده اند، کار خود را آغاز خواهند کرد و توسط شخصی که مسئول مدیر پروژه است نظارت می شوند.

بعد از آماده شدن وبسایت شما نیز رویال کد با توجه به نوع سفارش، بین سه تا یک سال خدمات پشتیبانی و بین سه تا 9 جلسه آموزش کاملاً رایگان را در اختیار شما قرار خواهد داد.

شما با ثبت سفارش طراحی وبسایت حقوقی در سایت رویال کد، مطمئن باشید که سایت شما توسط گروهی از طراحان و برنامه نویسان حرفه ای که با اصول ساخت وبسایت های حقوقی کاملاً آشنا هستند بوجود می آید.

لینک استفاده از خدمات طراحی سایت وکالت رویال کد : https://royalcode.net/web-design-lawyer/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مشاوره رایگان