4 راه برای بهبود محتوای شما با رسانه های اجتماعیReviewed by زهرا دولت آبادی on Jun 14Rating: 5.04 راه برای بهبود محتوای شما با رسانه های اجتماعی | مرکز طراحی سایت تبریزراه هایی وجود دارد که می توان با رسانه های اجتماعی به تولید محتوای عالی دست یافت. در این مقاله 4 روش را برای شما ارائه داده ایم.

بهبود محتوا با رسانه های اجتماعی

آیا می خواهید ارزش بیشتری به مخاطبان خود بدهید؟ رسانه های اجتماعی می توانند در این زمینه کمک کنند. در این مقاله چهار روش برای شما معرفی می کنیم که می توانید از رسانه های اجتماعی برای تقویت تلاش های خود در بازاریابی محتوا استفاده کنید.

همه ما می دانیم که یک استراتژی موفقیت آمیز در رسانه های اجتماعی مستلزم ارائه مطالب با کیفیت و جذاب برای کاربران است. 

1. بهتر است مخاطبان هدف خود را درک کنید

در واقع رسانه های اجتماعی یکی از قدرتمندترین ابزارها برای آشنایی مخاطبان می باشد. اگر از رسانه های اجتماعی برای به دست آوردن بینش به زندگی روزمره مشتریان خود استفاده نمی کنید، باید بدانید که آن را به درستی انجام نمی دهید.

شما باید بتوانید به راحتی به موارد زیر پاسخ دهید :

  • مشتریان شما کی آنلاین هستند؟
  • چه نوع محتوا را دوست دارند؟
  • چه محتوایی را دوست ندارند؟
  • آنها چه محتوایی را به اشتراک می گذارند؟

با درک کاملی از اینکه مشتریان شما در رسانه های اجتماعی بیشترین فعالیت را دارند، می توانید زمان ایده آلی را برای به اشتراک گذاشتن مطالب خود تعیین کنید، درنهایت، این کار باعث افزایش دسترسی و تعامل می شود. اگر بدانید مشتریان شما چه نوع محتوا را دوست دارند و دوست ندارند، می توانید از صرف ساعت های طولانی در ساختن مطالب بی ربط که احتمالاً مسطح هستند، خودداری کنید.

2. از رسانه های اجتماعی به عنوان یک ابزار گوش دادن استفاده کنید

رسانه های اجتماعی بایدبر موارد زیر نظارت داشته باشند مانند:

  • نام تجاری شما
  • مکالمات پیرامون کلمات کلیدی و موضوعات
  • اتفاقات صنعت
  • فعالیت رقابتی

نظارت بر این اطلاعات یک چیز ارزشمند است. عمل کردن به موارد گفته شده به طور کلی به بهبود استراتژی بازاریابی دیجیتال شما کمک می کند.

نظارت بر فعالیت های کلیدی در رسانه های اجتماعی برای تعیین :

  • مخاطبی که به دنبال چه اطلاعاتی است
  • چه سؤالی می پرسند
  • عمده ترین چالش های پیش روی آنها است

 


بیشتر بخوانید >> ابزار حذف URL از نتایج جست و جوی گوگل به صورت موقت


 

3. محتوای متن

مخاطبان خود را خسته نکنید. اگر فقط در مورد مارک خود صحبت کنید و یک صدا یا دیدگاه را ارائه دهید، محتوا بسیار افتضاح خواهد شد. از رسانه های اجتماعی برای ترسیم چشم انداز سایر متخصصان صنعت و رهبران فكر در فضا استفاده كنید. روش های مؤثر بسیاری برای انجام این کار وجود دارد.

در اینجا چند مورد از موارد آمده است :

  • قطعات گرد
  • نکات / پیش بینی ها
  • نقل قول ها
  • آمار
  • مثال ها
  • منابع برتر

با موفقیت در محتوا ، خود را پیدا خواهید كرد كه روابط بسیار ارزشمندی را با دیگر افراد این صنعت برقرار می كنید، در عین حال همزمان با مخاطبان جدید و بسیار هدفمند نیز روبرو می شوید.

4. به کاربران کمک کنید تا محتوای شما را خلاصه کنند

شما به عنوان بازاریاب های موفق دیجیتال باید راهی پیدا کنید که به مخاطبان خود کمک کند تا به راحتی مطالب خود را هضم کنند. ما نمی توانیم به طور اختصاصی به همان روش به ارائه مطالب ادامه دهیم و این واقعیت را بپذیریم که کمتر از نیمی (ببخشید ، من گفتم هیچ آماری نیست) کاربران در واقع آن را می خوانند.

شما 10 ساعت را صرف تهیه یک متن 3،000+ کلمه ای کرده اید که تمام جزئیات مربوط به یک موضوع خاص را شامل می شود.  به عنوان مثال ، یک فیلم کوتاه کوتاه از آنچه در پست موجود است را جمع کنید و آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. همچنین فرصتی برای تقسیم مطالب به دارایی های بسیار هضم پذیر و قابل اشتراک گذاری وجود دارد.

به عنوان مثال ، شما می توانید فیلم های کوتاه ایجاد کنید که هر بخش از این قسمت را پوشش می دهد و آن را در کانال های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

کلام آخر

به همان روشی که برای بهبود استراتژی رسانه های اجتماعی خود از محتوا استفاده می کنید، می توانید از رسانه های اجتماعی برای بهبود استراتژی محتوا خود استفاده کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست