نکات مهم سئو در سال 2020 ( قسمت اول )Reviewed by صبا شادروز on Apr 3Rating: 5.0نکات مهم سئو در سال 2020 که باید بدانید | مرکز طراحی سایت تبریزسئو در سال 2020 چگونه خواهد بود؟ چه استراتژی ها و تاکتیک های سئو کار خواهد کرد این سوال هایی است که شما هم دارید در این مقاله به این سوال ها پاسخ میدهیم

سئو در سال 2020

دیگر وقت آن است که یک نگاهی  به آنچه که متخصصان سئو در سال 2020 باید در مورد سئو بدانند بیندازیم.

سئو در سال 2020 چگونه خواهد بود؟ چه استراتژی ها و تاکتیک های سئو کار خواهد کرد و به شما کمک می کند تا در SERP ها مسلط شوید و در سال 2020 درآمد بیشتری کسب کنید؟

خوب الان وقت آن است که به  توضیح چگونگی سئو در سال 2020 بپردازیم :

1 ) BERT و بهینه سازی کاربر محور

در سال 2019 ، راه اندازی الگوریتم جدید BERT گوگل مورد توجه بسیاری قرار گرفت. به طور طبیعی ، هر حرفه ای سئو می خواهد و باید یاد بگیرد که چگونه برای BERT بهینه شوید.

خوب ، به جای اینکه به چگونگی بهینه سازی آن الگوریتم خاص بپردازید ، صفحه ای از Kelly Stanze ، Search Strategist ، Hallmark بگیرید که بر روی بهینه سازی کاربر و تحویل فنی محتوای آن تمرکز خواهد کرد. به طور خلاصه ، این به معنی ارزیابی مجدد نقاط دسترسی کاربر برای جستجو و تراز کردن مطالب با آن است.

 – شما باید به مکانیزم چگونگی خزیدن ، نمایه سازی و ارائه انواع مختلف جستجو یک چیزی نگاه کنید.

به گفته الی شوارتز ، مشاور رشد و مشاور ،امسال گوگل با ادغام BERT  در الگوریتم های رتبه بندی و قطعه های برجسته ( ranking and featured snippets )  قدم بزرگی را برای جستجوی واقعی در مورد تطبیق نسبتاً متناسب با رشته هر صنف کرده است.

محتوا واقعا باید به قصد کاربر نوشته شود و نه فقط رشته هایی که ممکن است کاربر جستجو کند.’ سئو در سال 2020 صرفابت هدف قرار دادن کاربر انجام میشود .

همچنین تحقیقات کلمات کلیدی ، دست کم همانطور که ما آن را می شناسیم ، منسوخ خواهد شد.

 هنوز نشانه ای از [پردازش زبان طبیعی] NLP وجود ندارد ،اما شما می توانید انتظار داشته باشید سئو در سال 2020 به این روش تغییر کند. وهر دو متخصصان و ارائه دهندگان ابزار باید تلاش خود را به سمت برآوردن نیازهای کاربر سوق دهند.

 Google به طور مداوم الگوریتم های خود را به روز می کند تا نتایج جستجو را بر اساس قصد کاربر بهینه کند و نه تمرکز بر محتوا / وتطبیق صفحه با کلمات کلیدی.

فارستر گفت: اگر به هدف مشتری متمرکز شوید ، به وضوح می فهمید که در کجای آن مسیر قرار دارید. با ارائه بهترین پاسخ ها برای سؤالات در آن مسیر ، می توانید با اطمینان بیشتری مشتریان را راضی نگهدارید .


بیشتر بخوانید >> آیا مکان هاست شما برای Google و SEO تاثیر گذار است؟


بسیاری از بازاریابان  , محصولات و خدمات خود را بدون اینکه یک به یک با مخاطبان هدف خود صحبت کنند به بازار عرضه می کنند . اما بدون اینکه با مشتریان خود صحبت کنیم و بدانیم که آنها به چه روشی رفتار می کنند نباید این کار را انجام دهیم ، زیرا اینگونه ما توانایی خود را در ایجاد یک استراتژی هوشمندانه و کل نگر محدود می کنیم.

گورباچ گفت: بنابراین ،برای سئو در سال 2020 ، توصیه می کنم با مشتریان خود بنشینید وبا آنها صحبت کنید ، از آنها بخواهید که در مورد نحوه جستجو خود برای خرید ، و آنچه را که در مورد سایت شما فکر می کنند ، برای شما تعریف کنند. از آن داده ها در هر تصمیمی که می گیرید استفاده کنید. 

بهینه سازی متمرکز بر کاربر فقط با ادغام سئو در یک استراتژی بازاریابی جامع می تواند انجام شود. رایان جونز ، مدیر گروه SEO ، Publicis Sapient ، گفت این بزرگترین روند در سال 2020 خواهد بود.

 2 ) محتوای با کیفیت و بهینه سازی شده

میدانیم یک چیز وجود دارد که مهمترین و اصلی ترین عامل سئو بوده است و خواهد بود: محتوا

كرو گفت: محتوا بر همه چیز در سئو تأثیر می گذارد. از ساختار سایت و استراتژی پیوند داخلی تا انواع پیوندهایی که ایجاد می کنید.

 برای موفقیت سئو در سال 2020 ، شما باید چیزی بنویسید که مرتبط و با ارزش باشد.

 هدف اصلی شما این است که بهترین مطالب را متناسب با وب سایتتان یا حداقل یک زیر مجموعه مهم از موضوع خود داشته باشید. با این کار ، در آینده کسب و کار خود را در Google اثبات خواهید کرد.

این به شما امکان می دهد تا به طور مؤثر برای جستجوهای دم بلند (که هنوز هم حدود 70٪ از کل جستجوهای باقی مانده است) به رقابت بپردازید ، به شما در ایجاد اقتدار سایت و افزایش تقاضا برای محتوا کمک می کند ، و می تواند به صورت مستقیم به ROI تاثیر مثبت گذارد.  علاوه بر این ، این نوع رویکرد به محتوا دقیقاً همان چیزی است که گوگل به دنبال برآورده کردن نیازهای کاربر است و نوع سرمایه گذاری در بازار را نشان می دهد که احتمالاً گوگل هرگز انجام نخواهد داد ، زیرا گوگل در مورد انجام کارهایی با الگوریتم های قابل مقیاس گسترده است. 

سئو در سال 2020 زمان فاصله گرفتن از وسواس با کلمات کلیدی است. هدف قرار دادن کلمات کلیدی فردی ، تعقیب بازدید از صفحه را متوقف کنید. تمرکز بیشتر روی موضوعات است.

و همچنین این مهم است که بدانید كه مرحله بعدی پاسخ به نیاز کاربراست :

  • درک کنید مخاطبان شما چه کسی هستند و چگونه جستجو می کنند.
  • هدف اصلی سؤالاتی که می پرسند چیست یا چه مشکلاتی را باید حل کردن کنید.
  • راه حل یا پاسخ را در قالبهایی از طریق مطالب با کیفیت و معتبربه آنها بدهید.

به طریقی ، کلید موفقیت در بازاریابی جستجو سئو در سال 2020 همان است که در گذشته بوده است – محتوای خوب ، با پیام رسانی مارک سازگار را ، در تمام کانال های خود قرار دهید. هرچه موتورهای جستجو با فهم زبان طبیعی سازگارتر می شوند ، بهترین نوشته ها – به هر شکلی ، رتبه به دست می آورند.

 در دنیای سئو بین المللی ، اکنون زمان سرمایه گذاری در بومی سازی مناسب محتوا است.

3 ) E-A-T و مزیت ناعادلانه شما

 در سال 2020 ، گوگل همچنان به E-A-T (تخصص ، اقتدار بودن و قابلیت اطمینان) یک شرکت خاص و افرادی که محتوا را به نمایندگی از آن شرکت منتشر می کنند ، توجه میکند.

شركت هایی كه  شهرت ضعیف دارند ، و یا در مسائل مربوط به خدمات مشتری یا سایر موضوعات مربوط به اعتماد ضعیف هستند ، شرایط سخت تری برای رقابت خواهند داشت. این مسائل مربوط به اعتماد نه تنها یک بررسی و بازخورد در مورد برند شما آشکار می کنند ، بلکه شکل فنی یا امنیتی را نیز در سایت شما به وجود می آورند.  قابلیت اطمینان برای ناشران در سال 2020 بسیار مهم خواهد بود.

سئو در سال 2020 تمرکز شدیدی روی محتوای با کیفیت و مبارزه با اخبار جعلی خواهد کرد. توجه به ارزش اعتماد نویسندگان (تأیید مؤلفان و نشان دادن اقتدار آنها برای موضوعات خاص) و سایتها به طور کلی مهمتر از همیشه خواهد بود.’

 با جستجوی مبتنی بر موجودیت ، نمودار دانش و ظهور E-A-T ، ظرفیت ما برای ایجاد یک نمایش آنلاین دقیق و قانع کننده از دنیای آفلاین  به یک عامل اصلی تمایز تبدیل می شود. همه رویدادهای آفلاین ، کنفرانس ها ، جوایز ، مشارکت ها و … که گوگل نمی تواند ببیند ناگهان اهمیت عظیمی پیدا می کند. 

الکسیس سندرز ، مدیر ارشد SEO ، مرکل ، چند روش برای به دست آوردن یک مزیت رقابتی مبتنی بر دیجیتالی به اشتراک گذاشت:

  • تعالی زنجیره تأمین (به عنوان مثال تحویل ظرف 2 روز (یا کمتر) با به روزرسانی های مربوطه وضعیت).
  • خدمات مشتری (به عنوان مثال ، توانایی پاسخ دادن به سؤال کاربر با حداقل ایراد).
  • اعتبار دیجیتالی / مارک تجاری 
  • تجربه کاربر (به عنوان مثال ، تجربه شما راحت تر / مفید / ساده است؟).
  • قیمت
  • محصولات 

 4 ) SEO و UX فنی

 بزرگترین روشی که متخصصان هوشمند SEO برای موفقیت بیشتر سئو در سال 2020 باید به آن توجه کنند ، UX است.

این شامل تجربه کلی از تعامل اولیه در SERP ها ، تا تجربه کلی صفحه فرود و حتی تجربه بعد از ترک سایت شما (بازگرداندن فکر ، کمپین های قطره ای ، شخصی سازی برای بازگشت کاربران) است. به این فکر کنید که چگونه می توانید به کاربران خود کمک کنید که بهترین تجربه ممکن را داشته باشند در حالی که واقعاً فکر می کنند که در طول بازدید خود چه خدمات مفیدی برای آنها فراهم می کنید. 

SEO قطعه اصلی بحث در مورد UX است.

وقتی در مورد SEO فنی و UX صحبت می کنیم ، شما باید در مورد سرعت سایت و سرعت صفحه صحبت کنید.

 گوگل بحث های جدید و تمرکز خود را در مورد سرعت سایت ، با ‘نشان های هشدار آهسته’ جدید Chrome و گزارش های سرعت در کنسول جستجوی Google تقویت کرده است.

با پیشرفت بیشتر در حوزه فنی ،  انتظار داریم که شاهد تغییر بیشتر به یک اکوسیستم فنی جستجوگرها باشیم که با استفاده از چارچوب های بیشتر JavaScript ، PWA ها و نیاز به اتوماسیون سئو برای وب سایت های بزرگتر ایجاد می شود.

این از چند سال پیش شروع شده اما امسال بسیار آشکارتر شده است.در سال 2020 ، تنها با محبوب شدن چارچوب های JS ، اولین مشاغل برنامه که به دلیل مزایای استفاده از PWA ها ، و نیاز به اتوماسیون وظیفه SEO برای سایتهای بزرگتر که در آنجا یادگیری ماشین با پایتون است به شدت به وب تغییر می کنند بزرگتر می شود و می تواند راه حلی ارائه دهد. 

 5 ) SEO موبایل

مهم بودن seo موبایل چیز جدیدی نیست اما در سال ۲۰۲۰بسیار  مهمتر و جدی تر میشود 

امروزه همه ی صنف ها ، دارای یک سایت  هستند . برای زنده ماندن در سال 2020 ، باید تاکتیک های 2017 را پیاده سازی کنید و موبایل خود را تعمیر کنید.

این یعنی چه؟

شما میتوانید ابتدا سایت هایی را برای موبایل بسازید ، سپس آنها را برای دسک تاپ سازگار کنید. به این ترتیب لازم نیست که این سایت ها برای سرعت پس از راه اندازی بهینه شوند.  اگر وب سایت دوستانه و بهینه ای برای موبایل ندارید ، باید سریعاً اقدام کنید. دیگر نمی توانید صبر کنید.

تمام گزارش های آنلاین شما باید بینش عملکرد موبایل شما را به عنوان یک اولویت منعکس کند.به جای تجسم شخصی که در رایانه رومیزی نشسته است ، باید بدانید که بیشتر اوقات مردم وب سایت شما را از طریق دستگاه تلفن همراه پیدا می کنند.

جستجوگرها باید به نتایج واقعی جستجوی تلفن همراه  توجه کنند تا بدانند که در برابر چه چیزیقرار دارند ، چه نوع ترافیکی را می توان انتظار داشت و چه نوع بهینه سازی در تأثیرگذاری بر خط مشی واقعاً موفق خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست