۱۲ طرح بزرگ طراحی وب سایت در سال ۲۰۱۸(بخش دوم)
برای مشاهده بخش اول این مقاله بر روی لینک زیر کلیک کنید
۱۲ طرح بزرگ طراحی وب سایت در سال ۲۰۱۸ ( بخش اول )
۰۶) Flat design 2.0
flat design (طراحی تخت) در حال مرگ نیست، اما در سال ۲۰۱۸ قطعا نیاز به یادگیری برای انطباق باقی می ماند مناسب، معتقد Morr. “طراحی جدید، به اصطلاح Flat 2.0 یا نیمه تخت، به اضافه کردن ظرافت و عمق به هویت پیشین آستانه خود وابسته است. چگونه این کار را انجام می دهد؟ با غرق شدن در چند تابو طراحی: شیب ها و سایه ها. اما نگران نباشید، فقط در اعتدال است. “
از سال ۲۰۰۷، گرادیان تصاویری از نمایشگاه های شرکت Powerpoint، عناوین وب عصر ۰۰s و طراحی لوگو های تاریخی ارائه کرده است. “اما در سال ۲۰۱۸، آنها عقب هستند، هر چند تکامل یافته”، مور ادامه می دهد. “گرادیان اکنون پرچمدار رنگهای پرطرفدار، رنگهای رنگی و تغییرات نرمتر و ملایمتر است.”
طراحی تخت بر روی علامت های تجاری مانند Instagram، Stripe و آیکون های iOS اپل تاثیر می گذارد و همچنین نقش مهمی را در طراحی های برجسته شرکت هایی مانند Dropbox و Mastercard بازی می کند.
“به لطف پیشرفت در عملکرد مرورگر وب، ما شاهد احیای سایه ها هستیم. مانند شیب ها، سایه ها به نفع مینیمالیسم و طراحی دو بعدی طراحی شده اند. واقعیت و اسکوئومورفیسم هنوز وجود ندارد، اما در سال ۲۰۱۸ طراحی سایت در تبریز آزمایش بیشتری خواهند کرد و بیشتر با سایه های به روز شده، نرم و سبک در کار خود. “
او به عنوان مثال، وبسایت مقیاس را ارائه می دهد. “رابط کاربری دارای طرح بسیار مینیمال است، اما ویژگی های شیب های نرم و اشباع شده را دارد و از تعاملات کوچک بر اساس سایه استفاده زیادی می کند. ” “نه تنها بسیاری از دکمه های قابل کلیک با سایه های طولانی تشدید می شوند، بلکه سایه ها نیز روی رسانه ها تاکید می کنند و صفحه را شکست می دهند. عمق کمک می کند تا تعیین سلسله مراتب بصری، و می تواند کاربران را به زمینه های ورودی و تماس به عمل بر روی صفحه نمایش اشاره. “
طراحی تخت، رد رادیکال از اسکوئومورفیسم و پررنگ بودن ۰۰S بود، اما آونگ خیلی زود چرخانده بود؟ “مور معتقد است،” در سال ۲۰۱۸، ما به سمت یک وضعیت بهتر از هر دو جهان ادامه خواهیم داد “که در آن بازنویسی هوشمندانه از سایه ها و شیب ها می تواند هر دو قابلیت و زیبایی را اضافه کند.”
۰۷) Playful illustration
ما در سال ۲۰۱۷ تصاویری بسیار بیشتری در وب سایت ها مشاهده کرده ایم و این تصادفی نیست. مور می گوید: “مارک ها می خواهند ایستادگی کنند و تصاویر یک راه شگفت انگیز برای تزریق شخصیت به یک وب سایت هستند.”
“آنها بصری جذاب هستند بدون در نظر گرفتن قابلیت و سادگی؛ تصاویر در اشکال بی نهایت، اندازه، سبک، و یک عنصر پویا برای نگاه کردن در سال ۲۰۱۸ و فراتر از آن آمده است. ما در حال آموختیم که به نام یک تجربه کاربری ساده، بازیگری را نادیده بگیریم. “
این روند نه تنها در مورد غول پیکری است، هر چند. “تصاویر می توانند راه های بسیار عملی برای ارائه یا توضیح دادن اطلاعات باشند. هیچ کس وب سایت خسته کننده را نمی خواهد، و نقاشی های سفارشی یک لمس انسان است که می تواند زندگی را به محتوای دیگر خشک کند.
“بازار، اشباع و رقابتی است و طراحی وب نیاز به تعادل بین شخصیت و عملکرد دارد؛ تصاویر بهترین راه برای نشان دادن افرادی هستند که فقط به کارهای سرگرم کننده نگاه می کنند.”
۰۸) The evolution of AI
هوش مصنوعی دیگر علمی برای علم فیزیکی نیست. AI در حال حاضر راه خود را به طراحی وب سایت اصلی تبدیل کرده است، از طریق تکنولوژی هایی مانند رابط های مکالمه (chatbots). در واقع، با توجه به طراح محصول eBay Elaine Lee، شما ممکن است قبلا در استفاده از AI در کار روزانه خود بدون حتی دانستن آن استفاده کنید.
همانطور که او در این پست توضیح می دهد، آنچه که “هوش مصنوعی باریک” (ANI) نامیده می شود، در حال کار کردن با کارکنان صدا مانند Google Home و Siri اپل است. همچنین فناوری های توصیه شده برای افرادی مانند آمازون، Spotify و Netflix را به کار می گیرد، به جز دستگاه های هوشمند خانه، ماشین های خود رانندگی و chatbots.
جیم بووز مدیرعامل و موسس مانیفست می گوید: “همانطور که افراد بیشتر در معرض تعامل با رباتها قرار می گیرند، ما شاهد افزایش استفاده از رابط های مکالمه در طراحی هستیم.” “پیش بینی می شود که یادگیری ماشین و AI در بسیاری از سیستم های ما در طی چند سال آینده تعامل برقرار شود.
وی گفت: “به عنوان یک رسانه، طراحی به این شیوه به طرق مختلف تعدیل خواهد شد.
” “در برخی موارد، هدف آن نشان دادن هوش مصنوعی است و گاهی اوقات طراحی برای ایجاد AI به نظر می رسد طبیعی و نامرئی است. من فکر می کنم مقدار زیادی از طراحی را مشاهده خواهیم کرد که نشان می دهد هوش هوشمندانه تر است، در حقیقت، هیچ یک از AI واقعی استفاده نمی شود. این امر اغلب با استفاده بهتر از زمینه در سفرهای دیجیتال به دست می آید. “
اگر می خواهید در مورد ایجاد chatbot خود را بیاموزید، از چگونگی ساختن پست رابط اینترنشنال، چگونگی طراحی راهنمایی های Chatbot تجربه و این ۵ منابع یادگیری Chatbot یاد بگیرید.
۰۹) Asymmetric layouts
جنبش طراحی پاسخ دهی ۲۰۱۰s به طراحی وب تبدیل کرده و طراحان را قادر ساخت تا سایت هایی را که به صورت یکپارچه به دستگاه های مختلف سازگار باشند. “Bearne می گوید:” در سال جاری، شاهد افزایش طرح هایی بودیم که در برابر محدودیت های طراحی پاسخگو با تلاش برای بیشتر “خلاقانه” سرکوب شد
“شما تقریبا می توانید نظرات مشتریان را بشنوید و می گوید:” آیا می توان آن را کمتر از جعبه “و طراحان پاسخ داد.” فن آوری های جدید به این معنی است که در سال ۲۰۱۷، قوانین سنتی طراحی وب شکسته، چپ، راست و مرکز.
اما Bearne نشان می دهد که روند با احتیاط در حال نزدیک شدن است. او یادآور می شود: “طرح هایی که محدودیت های نامتقارن را تحت فشار قرار دادند، واقعا در سال ۲۰۱۵ پیش می آیند”. “در آن سال، Spotify از طراحی نامتقارن برای ارائه” سال در موسیقی “استفاده کرد. این درست در این وضعیت احساس می شود و به خلاقیت و شخصیت جسورانه برند افزوده می شود. متأسفانه، پایه ترین شکل آن شروع به تبدیل شدن به یک رویکرد عادی شده است و راه خود را بر روی وبسایت های دیگر، و نه لزوما برای بهتر شدن، ساخته است.
“آنچه در سال ۲۰۱۷ برجسته شده است، رانندگی است که دائما تمایز و شکستن قوانین را از بین می برد. طراحان خوب قوانین را می پذیرند آنها آنها را دوست دارند، آنها با آنها کار می کنند. اما آنها همچنین راه هایی برای کشف آنها و ایجاد روش های جدید ارائه محتوا پیدا می کنند. این چیزی است که امیدوارم تا سال ۲۰۱۸ ادامه یابد. “
۱۰) Making the most of mobile
۲۰۱۷ یک سال برای وب تلفن همراه بود، زیرا استفاده از آن در نهایت از مرورگر دسکتاپ سرچشمه گرفت. و به این معناست که طراحان وب در سال آینده و بعد از آن بیشتر متمرکز خواهند شد.
مور می گوید: “همانطور که ما در سال ۲۰۱۸ حرکت می کنیم، انتظار می رود نوآوری ها به طور کامل از قابلیت های تلفن همراه که ما تاکنون بر روی دسکتاپ ندیده ایم، استفاده کنیم.” “۲۰۱۸ ادامه خواهد داد تا طراحان بتوانند شیوه های هوشمندانه ای را برای سازماندهی اطلاعات به صورت زیبایی و بصری به کار گیرند، که منجر به تجربیات پیچیده تر کاربر می شود، با تمرکز بر برهمکنش های میکرو و حرکات بیش از آیکون ها و دکمه ها.
“به سادگی می توان گفت، سایت های به صورت بصری قابل حمل بهتر می شوند؛ G-Star این را به خوبی عمل می کند.”
وپز یک مثال خاص از این دارد که اولین تلفن همراه نه تنها یک اصل انعطاف پذیر است بلکه چیزی است که باید در فرایند طراحی هسته پخته شود. همانطور که قبلا ذکر شد، انیمیشن ها در حال حاضر بیشتر و بیشتر در طراحی وب وجود دارد – “اما گاهی اوقات، بیش از حد است. خطر از دست دادن آن و تکیه بر حرکت برای تعریف یک تجربه وجود دارد.
طراحان باید در نظر داشته باشند که چگونه انیمیشن های مگا و انتقال به مرورگرها و دستگاه هایی مانند تلفن همراه منتقل می شوند، جایی که هیچ حالت شناور وجود ندارد و محتوا نیاز به انطباق با کاهش اندازه صفحه نمایش دارد. “
برای کسب اطلاعات بیشتر، این ۱۰ نکته برای طراحی بهتر UX را بررسی کنید.
۱۱) Kinetic emails
راب پوله، مدیر طراحی دیجیتال Adestra می گوید: “این سال بوده است که حداقل در بریتانیا، مردم در نهایت از ارسال ایمیل های خود به تلفن های همراه پاسخ دادند و شروع به نگاه کردن به آینده می کردند.
“در حقیقت، در حالی که مارک های هنوز هم وجود دارند که از ما می خواهند که کمپین ها و قالب های موبایل خود را پاسخگو باشند، تقریبا همه آنها از این پرسش می پرسند:” چه چیز دیگری می توانیم انجام دهیم؟ “
او می گوید اولین سال است که آدسترا از ایمیل های “جنبشی” استفاده می کند: استفاده از CSS3 و HTML برای ایجاد تعامل در یک ایمیل. این روند ناشی از این واقعیت است که کاربران با زبان برنامه نویسی برنامه های کاربردی تلفن همراه و وب سایت ها بسیار راحت هستند و خوشحال هستند که در مکان های دیگر، از جمله ایمیل، آن را ببینند.
“با این فرصت های جدید، گام های اول در جهت درمان یک کمپین ایمیل به عنوان یک سفر در خود بوده است؛ B & Q ما را به یک چرخ فلک چشمگیر دیگر که در مشتریان ایمیل بیشتر از همیشه کار می کرد، تحت تاثیر قرار داد. لمس به ما توانایی یک فرایند سبد را در ایمیل اجلاس آن داد و Rebel (قبلا Rebelmail) توانایی تکمیل کل فرآیند پرداخت را در داخل ایمیل – تنها صفحه وب که می بینید یک صفحه تایید در پایان است.
“این شروع به تغییر آنچه که ایمیل به معنی مردم است، زیرا اگر ما بتوانیم این گونه تجربیات را در اینجا ارائه دهیم، می توانیم این موارد را با سطح شخصی سازی که وبسایت ها فقط رویای آن را می توانیم ترکیب کنیم. چه کسی می گوید که ایمیل مرده است؟”
۱۲) Ecommerce boom
جمعه سیاه. سایبر دوشنبه بعدش چی؟ این روند که تنها در سال آینده بزرگتر و بزرگتر خواهد شد، به این ترتیب مشتریان بیشتری و بیشتر از امکاناتی که یک پلت فرم تجارت الکترونیک قوی ارائه می دهند، کشف می شود.
مالک Dowson Design Co، کریستوفر داوسان، توضیح می دهد: “ما طبیعت مصرف کنندگان هستیم؛ ما همیشه نیاز به چیزهای بیشتری داریم … و اینترنت پر از چیز است. سایت هایی مانند Deliveroo و Just Eat هیچ رستوران ندارند، اما می توانند تقریبا هر غذا درست در درب ما. آمازون هیچ فروشگاه ندارد، اما ما می توانیم تقریبا هر چیزی را تحویل داده در روز بعد. ما فقط فقط در حال مشاهده فرصت های تجارت الکترونیک در حال حاضر ما در حال حرکت از مدل کسب و کار سنتی فروشگاه سایت. “
همچنین ارتقاء جنبشی، همچنان به نقش مهمی در استراتژی تجارت الکترونیک ادامه خواهد یافت.
Dowson می گوید: “آسان است برای پیگیری، آسان برای حرکت و بسیار مهم برای ۲۰۱۸ و بعد، بسیار ساده تر برای شخصی سازی، و من فقط در مورد نام یک نام در قالب نیست صحبت می کنند.
“عادت های خرید شما نوعی ایمیل هایی را که دریافت می کنید اطلاع می دهد – مخصوص محصولاتی هستند که بیشتر احتمال دارد که آنها را خریداری کنید. حتی ایمیل های رها کردن سبد خرید – خرسندی برای هر خرده فروش – باعث خواهد شد که شما در زمانی که بیشترین احتمال را دارید برای تکمیل سفارش پذیرفتنی است. همه براساس نحوه، زمان و جایی که شما خرید می کنید. ”
همانطور که همیشه، مشتریان شما کلید خواهند بود، و از بین بردن زمان انتظار خواهد شد توجه بزرگ، به ویژه برای بزرگترین مارک های جهان است. Dowson می گوید: “ما آمازون را در حال مشاهده آمازون در اسلات ساعت در مکان های کلیدی قرار می دهیم.” “فرهنگ لذت از طریق مسنجر به نفوذ خرده فروشی به عنوان یک صنعت ادامه خواهد داد، بنابراین انتظار می رود برخی از جنگ تحویل بین خرده فروشان بزرگ – و استفاده از آنها!”
ترجمه شده : ۱۲ طرح بزرگ طراحی وب سایت در سال ۲۰۱۸(بخش دوم)
جهت مشاهده چگونه یک وب سایت طراحی کنید، زمانی که شما یک طراح وب نیستید کلیک کنید .
طراحی سایت در تبریز–طراحی سایت شرکتی در تبریز–طراحی ساایت فروشگاهی در تبریز–شرکت طراحی سایت در تبریز–سایت شرکتی در تبریز–سایت فروشگاهی در تبریز
سایر مقالات مرتبط :
- مزایای داشتن یک سایت خوب چیست؟
- برای بهبود فروش در اینستاگرام چه باید کرد؟
- 3 اصل جادویی و قدرتمند برای طراحی سایت حرفه ای
- سئو سایت چیست و چه کاربردی دارد؟
- چرا به وبسایت نیاز داریم؟
- اهمیت ریسپانسیو بودن یک وب سایت
- نکاتی پیرامون طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی که باید توجه شود ؟!
- نمایش قسمت مخفی سایت برای اعضای سایت
- تصاویر اینستاگرام در وردپرس و نمایش آن با افزونه WP Instagram Widget
- افزایش سرعت وردپرس با 9 راهکار ساده
- مزایای و معایب (hrml 6 ) نسبت به ( html 5 )
- آیا یک اسکریپت به صورت خودکار بارگیری مجدد SEO را ممکن می کند؟