گوگل پاندا(به انگلیسی: Google Panda) نام الگوریتم جدید شرکت گوگل در رتبهبندی صفحات است که برای اولین بار در فوریه ۲۰۱۱ آغاز به کار کرد. این الگوریتم نتایج جستجو را تا حدی تغییر داده و به شدت با متن های کپی شده و کم ارزش مبارزه مینماید.
گوگل پاندا از زمان شروع به کارش، به روزرسانی های بسیاری را تجربه کرده است. گوگل برای حمایت از ناشرانِ مطالب، توصیه هایی را در بلاگ گوگل منتشر کرده است و مسیر درست برای بالا بردن کیفیت مطالبِ وبسایت ها را توضیح داده است.
در فروردین ماه ۱۳۹۱ تاثیرات این الگوریتم روی زبان پارسی توسط مدیران سایت ها شناسایی شد.
فرایند پاندا[ویرایش]
بهینه سازی سایت بر اساس گوگل پاندا ۵ راهکار کلی دارد:
۱. افزایش زمان ماندگاری در سایت
۲. افزایش گردش در سایت
۳. کاهش فرار از سایت
۴. شبکههای اجتماعی
۵. برندسازی اینترنتی
سایر مقالات مرتبط :
- افزایش سرعت سایت های شلوغ
- معرفی دستگاه ماینر واتس ماینر Whatsminer M32 68Th
- وب سرور چیست؛ هر آنچه باید از وب سرور بدانید!
- روش کار با php unit test
- برنامه نویسی اندروید و همه چیز درباره آن
- بهترین مدل مانتو شلوار اداری برای مصاحبه شغلی
- آفر ویژه تورتایلند 7شب را در لحظه آخر ببینید
- آشنایی با بهترین نرم افزار CRM
- بررسی بروکرهای کارگزاریهای آلپاری فارکس و فیبوگروپ
- نکات کاربردی در مورد طراحی ویلا
- خدمات آرایشگاه داماد تهران بکس
- مقایسه بهترین برندهای اینورتر و درایو