گوگل پاندا(به انگلیسی: Google Panda) نام الگوریتم جدید شرکت گوگل در رتبهبندی صفحات است که برای اولین بار در فوریه ۲۰۱۱ آغاز به کار کرد. این الگوریتم نتایج جستجو را تا حدی تغییر داده و به شدت با متن های کپی شده و کم ارزش مبارزه مینماید.
گوگل پاندا از زمان شروع به کارش، به روزرسانی های بسیاری را تجربه کرده است. گوگل برای حمایت از ناشرانِ مطالب، توصیه هایی را در بلاگ گوگل منتشر کرده است و مسیر درست برای بالا بردن کیفیت مطالبِ وبسایت ها را توضیح داده است.
در فروردین ماه ۱۳۹۱ تاثیرات این الگوریتم روی زبان پارسی توسط مدیران سایت ها شناسایی شد.
فرایند پاندا[ویرایش]
بهینه سازی سایت بر اساس گوگل پاندا ۵ راهکار کلی دارد:
۱. افزایش زمان ماندگاری در سایت
۲. افزایش گردش در سایت
۳. کاهش فرار از سایت
۴. شبکههای اجتماعی
۵. برندسازی اینترنتی
سایر مقالات مرتبط :
- چگونه تایمر کولر گازی را خاموش کنیم؟
- بررسی صرافی انلاین بدون نیاز به احراز هویت
- نکاتی برای خرید ایمیل شرکتی و ایرانی
- بهترین برندهای تلویزیون هوشمند کدامند؟
- اهمیت سیگنال رایگان ارز دیجیتال فیوچرز در ترید
- آشنایی با بهترین قالب های چند منظوره در وردپرس
- استفاده از گوگل ادز در ایران چگونه و چطور؟
- خرید سرور خارج از کشور از سرودیتا
- بهترین سئوکار خانم در ایران ❤️ | بهترین سئوکار خانم ایران
- قوی ترین باتری گوشی های سامسونگ و شیائومی در سال 2023
- سرور HP چیست؛ ۴ دلیل برای استفاده از آن
- با بهترین هاستینگ طراحان وب شمالغرب کشور آشنا شوید