ویژگیهای مطلوب یک پرتالReviewed by Datacss.ir on Aug 28Rating:

ویژگیهای مطلوب یک پرتال

 

پرتال می بایست از عملیات و ویژگیهای زیر پشتیبانی کند:

  • اجازه دهد تا بخشهای مختلف اطلاعات و خدمات یک سازمان، هرکدام، اطلاعات و خدمات خود را برپا و بروز رسانی کنندد بویژه برای گروهی از کاربران مطابق با نوع پروفایل آنها (نظیر تحصیلات، سازمان مربوطه و غیره) و نیازهای خاصی که این گروه از کاربران در زمانهای خاصی دارند.
  • نمایش خودکار اطلاعات و خدماتی که یک کاربر بر حسب زمان و پروفایل خود به آنها نیاز دارد.
  • اجازه دهد تا کاربر اطلاعات و خدماتی را که به آنها علاقه دارد برای نمایش انتخاب نماید.
  • برپایی اطلاعات و خدمات از دید کاربران در مقایسه با برپایی آنها از دید راحتی ارائه دهندگان خدمات.
  • پشتیبانی از “ورود کاربری” بطوریکه به محض ورود کاربری، کاربر بتواند از اطلاعات و خدمات مختلفی که توسط بخشهای مختلف سازمان تامین شده اند، استفاده نماید. بطور فنی، این ویژگی می تواند با استفاده از پیاده سازی کلی ومشترک سرویس LDAP (Light-Weight Directory Access Protocol) و CAS (Central Authentication Service) راحتتر پیاده سازی شود.

منبع: نویاسیستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
Call Now Buttonتماس سریع