هدف CRM چیست؟Reviewed by Datacss.ir on Oct 22Rating:
هدف CRM چیست؟
هدف از انجام فرایند های CRM همانطور که در تعریف CRM چیست؟ ، بیان کردیم، مدیریت بر ارتباطات با مشتریان می باشد؛ مدیریتی که منجر به جذب مشتریان و ماندگاری و وفادری آن مشتریان، برای استفاده از محصولات یا خدمات ما می باشد.
بطورکلی هدف کلی استراتژی CRM ایجاد و توسعه روابط سودآورتر با مشتریان است.
شرکت ها این کار را با روش های زیر انجام میدهند :
- با به دست آوردن هزینه از روابط انجام می دهند، مثلا“ از طریق انتقال مشتریان به سمت خدمات شبکه ای، ایجاد و طراحی سایت برای شرکت و ایجاد صفحه و پروفایل شخصی برای آنها و…
- با افزایش درآمد حاصل از یک ارتباط با مشتری انجام می دهند، مثلا“ با فروش خدمات و محصولات اضافی به مشتریان
البته بعضی از شرکت ها از هر دوی این روش ها استفاده می کنند. که مسلما موفق تر خواهند بود. ضمنا باید توجه داشته باشیم با طراحی سایت که با توجه به معیار ها و هدف ما اصول بهینه سازی سایت در آن رعایت شده باشد، می تواند کمک بزرگی به تجارت ما برای ارتباطات خوب با مشتریان نماید. مشتریانی که روز به روز نسبت به خرید و فروش های اینترنتی گرایش بیشتری پیدا می کنند.
منبع: sitedesign-co.com
سایر مقالات مرتبط :
- خدمات آرایشگاه داماد تهران بکس
- مقایسه بهترین برندهای اینورتر و درایو
- آشنایی با آقای پرداخت، پرداختیار بانکی مرکزی و شاپرک + مزایای آن
- بهترین ابزارهای سئو سایت با یاسئومی
- طراحی سایت فروشگاهی وردپرس با کدنویسی!
- قیمت تقریبی و مشاوره جهت اطلاع دقیق از طراحی وب سایت فروشگاهی و اختصاصی
- زمینه های کاری مناسب برای یک برنامه نویس پایتون
- اهمیت سئو در دیده شدن و موفقیت کسب و کارها
- خرید شیبا از صرافی ارز دیجیتال
- آموزش خرید شیبا اینو از صرافی کیف پول من (تصویری 0 تا 100)
- خرید قالب سایت وردپرس با 13 نکته طلایی
- چرا طراحی سایت در مشهد اهمیت دارد؟ – وب سایت نقره ای