بازاریابی اینترنتی مزایای بسیاری دارد اگر قرار باشد طرح برنامه بازاریابی نوشته شود و درآن بازاریابی اینترنتی وجود نداشته باشد، کم اثری آن طرح در زمانی کوتاه نمایان می شود.از مزایای بازاریابی اینترنتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:[۲]

  • شبانه روزی و بی وقفه بودن بازاریابی اینترنتی
  • قابلیت ایجاد تغییرات مطابق روز
  • مناسب برای شرکتهایی که از لحاظ منابع مالی با مشکلات مواجه هستند
  • دسترسی دائم به خدمات
  • پاسخ سریع به سوالات مشتریان
  • سفارشات مبتنی بر نیاز مشتری
  • تماس غیر شخصی با بازاریابی اینترنتی
  • دسترسی تمام کاربران به فروشگاه مجازی
  • هزینه کمتر بازاریابی اینترنتی
  • کاهش خطاهای انسانی
  • صرفه جویی در وقت با بازاریابی اینترنتی
  • امکان توزیع سفارش و فروش برای تک تک مشتریان
  • کاهش زمان انتظار برای دریافت کالاها و خدمات دیجیتالی با بازاریابی اینترنتی
  • امکان گزارش گیری از روند بازاریابی اینترنتی (محاسبه نسبت هزینه/درآمد)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonمشاوره رایگان