مزایای بازاریابی اینترنتی
بازاریابی اینترنتی عملا از دید میزان هزینه لازم برای جذب مشتری هدفمند، ارزان است.
شرکتها می توانند با صرف هزینه اندکی نسبت به تبلیغات به روش سنتی، در معرض مشتریان بالقوه زیادی قرار گیرند.
محیطهای مجازی، این اجازه را به مشتریان میدهد تا محصولات و خدمات خود را با بررسی و آرامش بیشتری خریداری نمایند.
نتیجه:
این موضوع آنست که مشتریان خیلی سریع به آنچه نیاز دارند خواهند رسید.
استراتژی و راندمان کلی بازاریابی، بستگی به هدف تجاری و سود در مقایسه با قیمت (CVP) دارد.
بازاریابهای اینترنتی، همچنین این امکان را دارند تا آمارها را براحتی و با کمترین هزینه ای بررسی و تحلیل کنند.
تقریبا تمامی جنبه های بازاریابی می تواند بررسی، آزمایش، اندازه گیری و پیگیری شوند. تبلیغات نیز می تواند از طریق پرداخت در ازای نمایش، پرداخت در ازای اجرا، و پرداخت در ازای انجام عمل صورت گیرد.
بنابراین، بازاریابها معمولا تشخیص می دهند چه سایت هایی بازدید کننده یا جذابیت بیشتری را برای بازدید کنندگان دارند.
نتیجه :
بازاریاب نیز می تواند فورا پیگیری شود چرا که هدف اصلی از بازاریابی اینترنتی، معمولا، کلیک خوردن تبلیغات برای بازدید، یا انجام عملی هدفمند می باشد.
منبع : نویاسیستم
سایر مقالات مرتبط :
- برای بهبود فروش در اینستاگرام چه باید کرد؟
- 3 اصل جادویی و قدرتمند برای طراحی سایت حرفه ای
- سئو سایت چیست و چه کاربردی دارد؟
- چرا به وبسایت نیاز داریم؟
- اهمیت ریسپانسیو بودن یک وب سایت
- نکاتی پیرامون طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی که باید توجه شود ؟!
- نمایش قسمت مخفی سایت برای اعضای سایت
- تصاویر اینستاگرام در وردپرس و نمایش آن با افزونه WP Instagram Widget
- افزایش سرعت وردپرس با 9 راهکار ساده
- مزایای و معایب (hrml 6 ) نسبت به ( html 5 )
- آیا یک اسکریپت به صورت خودکار بارگیری مجدد SEO را ممکن می کند؟
- وقتی Google محدودیت AMP را در Top Stories انجام دهد ، ناشران چه خواهند کرد؟