محتوا همیشه سبز چیست محتوای همیشه اشاره به محتوایی دارد که در آزمون تاریخ باقی می ماند به عبارت دیگر این محتوا برای یک محدود زمانی خاص نمی باشد محتوا ها معمولا به دو صورت می باشد محتوای همیشه سبز و محتوا هایی که تنها برای یک محدوده زمانی مورد استفاده قرار میگیرند محتوای همیشه سبز یکی از مهمترین فاکتورهای سئو می باشد چرا که این محتوا ها در هر دوره از زمان می تواند برای وب سایت شما ایجاد ترافیک کند اما محتوا های که تنها برای دوره خاص مورد استفاده قرار میگیرند در بازه زمانی ارزش خود را از دست می دهند و دیگر نمیتوانند به وب سایت شما برای افزایش بازدید کمک کنند از مهمترین  فاکتورهایی که می توانید به عنوان محتوا همیشه سبز برای وب سایت خود استفاده کنید میتوان به :

بیو گرافی یک فرد معروف

اشاره به تاریخ

اشاره به یک محصول با ویژگی خاص مانند گیاهان دارویی

و….

چرا به محتوایی که تاریخ انقضاء ندارد محتوای همیشه سبز می گویند :

کاج درختی می باشد که در فصل زمستان نیز دارای سبزی می باشد یکی از دلایلی که به این محتوا ها لقب محتوای سبز را داده اند همین ویژگی می باشد درخت همیشه سبز نمادی از زندگی دائمی است  و ریزش برگ با تغیر زمان برای آنها وجود ندارند و همیشه پایدار می باشند محتوای همیشه سبز نیز دارای این ویژگی می باشد چرا که این محتوا ها در همه دوره های زمانی دارای کیفیت می باشد و میتواند به افزایش بازدید وب سایت شما کمک کند برای مثال میتوان به محتوایی که برای انتخاباتی که قرار است در سه ماه رخ دهد اشاره کرده این محتوا زمانی که انتخابات تمام شود ارزش خود را از دست می دهد و دیگر نمیتواند برای  وب سایت مفید باشد و ایجاد ترافیک کند حالا محتوایی که اشاره به تاریخ دارد این محتواها  به ندرت دارای تغییر می باشند و هیچ وقت قابل تغییر نمی باشند چرا که تاریخ تنها یک بار رخ می دهند به این نوع محتوا ها محتوای همیشه سبز میگویند که میتواند برای سئو سایت بسیار مفید باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonمشاوره رایگان