مبانی  بازاریابی  اینترنتی

 

 

تشریح مبانی بازاریابی اینترنتی درکتاب تاثیر روانشناسی اجبار:

یکی از مشهورترین کتابهایی که در زمینه مبانی بازاریابی اینترنتی نوشته شده است، کتابی است که توسط Robert Cialdini نوشته شده است.

عنوان این کتاب، “تاثیر روانشناسی اجبار” نام دارد.

 

طبق گفته Cialdini در این کتاب، ۶ اصل اجبار وجود دارند که به قرار زیرند:

  • اتصال
  • کمیابی
  • همدردی
  • معروفیت
  • اعتبار
  • ماندگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonمشاوره رایگان