رنگ ها در طراحی آرم
طراحی سیاه و سفید در ابتدا یک الویت است و باید طرح شما بدون رنگ طراحی شود.
رنگ ها در آخر کار به لوگو اضافه می گردند زیرا نباید در هنگام چاپ بدون رنگ، اثر بخشی آن کم شود.
لوگوی بدون رنگ، باید بقدر کافی حاوی پیام و مطلب و اثر بخشی باشد و حذف رنگ نباید از ارزش و مفهوم بصری آن بکاهد.
دقت کنید بیش از یک یا دو رنگ در طراحی لوگو استفاده نکنید.
رنگ به کار رفته نیز باید متناسب با فعالیت سازمان باشد.
زیرا رنگ ها گرایش های سازمانی را نشان می دهند و هر رنگ مفهوم خاصی خواهد داشت.
اگر سازمان یا موسسه ای که کارطراحی آرم آنرا انجام میدهید، دارای رنگ سازمانی خاصی است، بهتر است آنرا در طراحی لوگوی خود لحاظ نمایید.
اما اگر سازمان یا کمپانی مربوطه دارای رنگ مشخصی برای خود نیست، می توانید لوگوی آن را در رنگ های مختلف طراحی نمایید، سپس به او نشان داده و اختیار انتخاب رنگ را به او بسپارید.
اما باید توجه داشته باشید که از رنگهای مشخصی که در چاپ استفاده میشود برای طراحی لوگو استفاده نمایید.
بارها اتفاق افتاده است که شما طراحی لوگو را با رنگی دلخواه انجام میدهید و نمایش مانیتوری آنرا به مشتری نشان می دهید و مشتری میپسندد. اما در هنگام چاپ رنگ شما تغییر میکند.
سایر مقالات مرتبط :
- روش های تشخیص اصل بودن تلویزیون های سامسونگ
- چگونه تایمر کولر گازی را خاموش کنیم؟
- بررسی صرافی انلاین بدون نیاز به احراز هویت
- نکاتی برای خرید ایمیل شرکتی و ایرانی
- بهترین برندهای تلویزیون هوشمند کدامند؟
- اهمیت سیگنال رایگان ارز دیجیتال فیوچرز در ترید
- آشنایی با بهترین قالب های چند منظوره در وردپرس
- استفاده از گوگل ادز در ایران چگونه و چطور؟
- خرید سرور خارج از کشور از سرودیتا
- بهترین سئوکار خانم در ایران ❤️ | بهترین سئوکار خانم ایران
- قوی ترین باتری گوشی های سامسونگ و شیائومی در سال 2023
- سرور HP چیست؛ ۴ دلیل برای استفاده از آن