رضایت مشتری چیست؟Reviewed by Datacss.ir on Oct 23Rating:
رضایت مشتری چیست؟
رضایت مشتری ، عکس العمل رضایت مندانۀ او نسبت به یک تجربۀ مصرف و یا بخشی از آن است. یا رضایت مشتری ، عکس العمل رضایت مندانه خوشایندی است. یعنی یک مشتری بعد از استفاده از محصولات و خدمات ما، آیا رضایت کاملی دارد از:
- از تمام مسائلی که در اختیار او قرار داده ایم
- از تمام برخورد هایی که با او شده است
- از کیفیت محصولات ما
- از کیفیت خدمات ما
- از نحوه برخور افراد ما با او
- از میزان قیمت و هزینه ها
- حتی از میزان نظم و تمیزی در فروشگاه ما، که باعث ایجاد افکار مثبت در او خواهد شد
عدم رضایت مشتری اما عکس العمل ناخوشایندی است که حاکی از عدم رضایت اوست. که قطعا در صورت عدم رضایت او نسبت به عملکرد ما، باعث دفع او از تجارت ما خواهد شد.
باید حتما در طراحی سایت خود بخشی برای شناسایی و سنجش میزان رضایت مشتریان در نظر بگیریم.
منبع: sitedesign-co.com
سایر مقالات مرتبط :
- معرفی شرکت طراحی سایت ریگل
- مزایای داشتن یک سایت خوب چیست؟
- برای بهبود فروش در اینستاگرام چه باید کرد؟
- 3 اصل جادویی و قدرتمند برای طراحی سایت حرفه ای
- سئو سایت چیست و چه کاربردی دارد؟
- چرا به وبسایت نیاز داریم؟
- اهمیت ریسپانسیو بودن یک وب سایت
- نکاتی پیرامون طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی که باید توجه شود ؟!
- نمایش قسمت مخفی سایت برای اعضای سایت
- تصاویر اینستاگرام در وردپرس و نمایش آن با افزونه WP Instagram Widget
- افزایش سرعت وردپرس با 9 راهکار ساده
- مزایای و معایب (hrml 6 ) نسبت به ( html 5 )