رضایت مشتری چیست؟
رضایت مشتری ، عکس العمل رضایت مندانۀ او نسبت به یک تجربۀ مصرف و یا بخشی از آن است. یا رضایت مشتری ، عکس العمل رضایت مندانه خوشایندی است. یعنی یک مشتری بعد از استفاده از محصولات و خدمات ما، آیا رضایت کاملی دارد از:
- از تمام مسائلی که در اختیار او قرار داده ایم
- از تمام برخورد هایی که با او شده است
- از کیفیت محصولات ما
- از کیفیت خدمات ما
- از نحوه برخور افراد ما با او
- از میزان قیمت و هزینه ها
- حتی از میزان نظم و تمیزی در فروشگاه ما، که باعث ایجاد افکار مثبت در او خواهد شد
عدم رضایت مشتری اما عکس العمل ناخوشایندی است که حاکی از عدم رضایت اوست. که قطعا در صورت عدم رضایت او نسبت به عملکرد ما، باعث دفع او از تجارت ما خواهد شد.
باید حتما در طراحی سایت خود بخشی برای شناسایی و سنجش میزان رضایت مشتریان در نظر بگیریم.
منبع: sitedesign-co.com
سایر مقالات مرتبط :
- معرفی دستگاه ماینر واتس ماینر Whatsminer M32 68Th
- وب سرور چیست؛ هر آنچه باید از وب سرور بدانید!
- روش کار با php unit test
- برنامه نویسی اندروید و همه چیز درباره آن
- بهترین مدل مانتو شلوار اداری برای مصاحبه شغلی
- آفر ویژه تورتایلند 7شب را در لحظه آخر ببینید
- آشنایی با بهترین نرم افزار CRM
- بررسی بروکرهای کارگزاریهای آلپاری فارکس و فیبوگروپ
- نکات کاربردی در مورد طراحی ویلا
- خدمات آرایشگاه داماد تهران بکس
- مقایسه بهترین برندهای اینورتر و درایو
- آشنایی با آقای پرداخت، پرداختیار بانکی مرکزی و شاپرک + مزایای آن