راه هایی آسان برای جلب مشتریان به سایت

پس به دقت متن زیر را بخوانید.
نوشتن چنین تبلیغی تنها به اندکی دانش و ابتکار نیاز دارد. هرکسی میتواند این کار را انجام دهد، حتا شما!
این کار به سادگی و با اجرا کردن دستورات زیر امکانپذیر است. افراد زیادی در اینترنت وجود دارند که میتوان از آنها یاری گرفت.از آن جمله میتوان بهJoe Vitale، Jay Abraham،Cory Rudl،Mark Joyner اشاره کرد که از افراد سرشناس در نوشتن تبلیغات هستند. در اینترنت گشتی بزنید و دستنوشتههای این اشخاص را پیدا کنید. در حالیکه تبلیغات را میخوانید از خود بپرسید: «چه چیزی این تبلیغ را از سایر تبلیغها اینچنین متمایز کرده است؟» اگر این کار را ادامه دهید، کلید جادویی موفقیت آنها را خواهید یافت.
چیزی که در حین خواندن این متنها با آن روبهرو میشوید، ترفندی است که آنها برای فروش محصولات خود از آن استفاده میکنند. ترفند زیرکانهی آنها این است…..
همهی آنها یک عنوان جذاب و گیرا دارند و به دنبال آن متنی میآید که بیننده را به خواندن ادامهی متن ترغیب میکند. شما به هیچ وجه از خواندن ادامه آن منصرف نخواهید شد. این همان ترفند ساده ای است که آنها به کار میبرند. ولی برای بار اول نوشتن چنین متنی کار چندان سادهای هم نیست.
نوشتن متنی که فروش شما را مثل آب شدن یخ در آفتاب گرم تابستان سرعت ببخشد، به کمی تمرین و اطلاعاتی دربارهی طرز رفتار مردم نیاز دارد. چند مورد از این اطلاعات را به زودی برایتان بازگو خواهم کرد.
چند دقیقه فکر کنید، از بین سایتهایی که به طور پراکنده و سریع آنها را مرور کردهاید چه تعداد نظرتان را به سرعت به خود جذب و شما را به خواندن مطالب ترغیب کرده است؟
پس همیشه قبل از اینکه سایتی را طراحی کنید، به خاطر داشته باشید که هرگز نمای ظاهری سایت به تنهایی مشتریها را جذب نمیکند، چون آنها ظاهر سایت را تنها وقتی دوست دارند که عبارات و کلمات شما آنها را قانع کند.
من در مورد تبلیغات الکترونیکی ابتدا مبلغی را برای نوشتن یک تبلیغ جذاب و گیرا هزینه میکنم و اگر چیزی باقی بماند برای طراحی گرافیکی سایت خرج میکنم.
آیا تا به حال با بسیاری از سایتهای زیبا روبهرو نشدهاید که حتا در فروش یکی از کالاهای کوچک خود ناتوان هستند؟ فکر میکنید چرا چنین اتفاقی میافتد؟ چون بیشتر آنها فقط طراحان گرافیکی هستند و از نوشتن تبلیغات چیزی سر در نمیآورند.
کسانی که فکر می کنند بعد از این که سایت را روی اینترنت قرار دادند، میلیونها نفر به سمت آن هجوم میآورند، سخت در اشتباه هستند.آنها تجربهی سختی را پشت سر خواهند گذاشت و در نهایت خواهند فهمید که اشتباه بزرگی مرتکب شده اند!
ممکن است شخصی با این توصیفات را بشناسید و یا خودتان دچار چنین سرنوشتی شده باشید، ولی نا امید نباشید هنوز فرصت برای جبران باقیست!
بهتر است ابتدا یاد بگیرید چهگونه یک تبلیغ گیرا و جذاب بنویسید و در وقت و هزینه خود صرفهجویی کنید. من بسیار توصیه میکنم که ابتدا بر روی نوشتن تبلیغ، تمرین کنید. سپس پیش از اینکه پول خود را برای ثبت دامنه و اجارهی فضا، برنامه نویسی و طراحی آن خرج کنید، آن را آزمایش کنید و وقث و هزینه ارزشمند خود را بیشتر از این هدر ندهید!
اکنون قبل از این که وب سایت بعدی را طراحی کنید، “ساختار” نوشتن یک تبلیغ گیرا را توضیح میدهم:
● روش نوشتن یک تبلیغ گیرا برای سایت
با این که پیشتر نیز آن را توضیح دادم به خاطر اهمیت آن دوباره یادآوری میکنم که بیشتر نیروی خود را روی نوشتن تبلیغ و نه طراحی گرافیکی سایت و زیبا نمودن آن صرف کنید. به عبارت دیگر هرگز تصاویر و طراحی گرافیکی باعث برانگیختن تمایل مشتریان به خرید از سایت نمیشود .
۱) در عنوان تبلیغ باید اطلاعات بیشتری در اختیار مشتریان خود قرار دهید.
تنها چند لحظه فرصت دارید تا توجه بازدیدکنندگان را جلب کنید و آنها را به خواندن ادامهی آن ترغیب کنید. تیتر شما باید در خواننده برای دانستن مطالب بیشتر، کشش ایحاد کند. عناوین دارای عبارات منفی به طرز باور نکردنی این مقصود را برآورده میکنند. برای مثال:
عبارت منفیStop being internet marketing failure هر خریدار اینترنتی را به سمت خود جذب می کند و یا جملهی Discover ۱۰ vital things to do right now کمک میکند تا بیننده به خواندن بقیه متن ترغیب شود. با این کار یک عبارت منفی به نتیجه مثبت میانجامد.
و یا این نمونه “آیا تا به حال دربارهی به دست آوردن دوبارهی سرمایه خود فکر کردید؟” که شما را به خواندن ادامهی آن هدایت میکند؟ شکی نیست که مردم به طور طبیعی با عنوانهای منفی به متن جذب می شوند. چرا؟ چون بیشتر مردم به همین شکل برنامهریزی شدهاند. چیزهایی مردم که به طور معمول به خاطر دارند، بیشتر خاطرات منفی آنهاست تا خاطرات مثبت. از عنوانهای منفی استفاده کنید و به این ترتیب افراد زیادی را به سمت خود جذب کنید.
۲) تا حد ممکن از به کار بردن حروف بزرگ و درشت پرهیز کنید.
این کار در خواندن پیام شما وقفه ایجاد می کند و خواندن آن را کند می کند. از حروف درشت برای تاکید روی مطالب و از خط کشیدن زیر کلمات برای تاکید بیشتر استفاده کنید. عنوان را با کلماتی به اندازهی سایر کلمات آغاز کنید.
۳) متنی گیرا و جذاب بنویسید.
مردم را مورد خطاب قرار دهید و به گونهای بنویسید که با اشتیاق مطالب را دنبال کنند. برای شروع میتوانید از ساختار تبلیغات یکی از اجناسی که آن را خریدهاید استفاده کنید.
۴) مطالب خود را به صورت منسجم و مرتبط با یکدیگر بنویسید.
اگر این نکته را رعایت نکنید، مطمئن باشید مشتریان زیادی را از دست خواهید داد. از نوشتن تبلیغات طولانی نترسید. اگر آن را به درستی تنظیم کنید و بنویسید، بینندگان تمام آن را خواهند خواند. اشتباه در اینجاست که فکر کنیم تبلیغ طولانی مانع موفقیت ماست. اگر آن را صحیح بنویسید حتا یک تبلیغ ۱۰ صقحهای خیلی بهتر از یک تبلیغ کوتاه عمل میکند.
۵) تبلیغات تمام محصولاتی را که می خرید جمع آوری کنید.
آنها را نگهداری کنید و بعدها از آن استفاده کنید. وقتی میخواهید یک تبلیغ بنویسید، جملاتی از آن را که مناسب به نظر میرسد انتخاب کنید و آنها را با نوشتهی خودتان بیامیزید. برخی از کلمات جملهها را تغییر دهید و دوباره آن را مرتب کنید. در پایان یک نوشتهی عالی و قوی خواهید داشت!
۶) هربار که کالا یا خدمتی را میفروشید، از مشتریان خود بخواهید که میزان رضایت خود را از خرید در دفاتر شما ثبت کنند.
آنها را در تبلیغات خود قرار دهید. تایید آنها برای موفقیت شما اهمیت دارد و اعتبار قابل قبولی را برای شما به ارمغان می آورد. تبلیغ شما بدون توصیه و تایید دیگران کامل نمی شود. حتا اگر در گرفتن تاییدیه از مشتریان خود دچار مشکل هستید، میتوانید در مقابل دریافت رضایتنامه، محصولات و خدمات خود را به رایگان در اختیار مشتری قرار دهید.
۷) یک نکته بسیار مهم؛ متن شما باید بدون خطا باشد. حتا ممکن است وجود یک حرف یا کلمهی اشتباه و یا متن ناتمام موجب شکست شما در فروش شود. متن خود را مختصر و بدون ابهام بنویسید. اگر متن گنگ و نامفهوم باشد، به طور قطع خوانندگان و در نتیجه مشتریان زیادی را از دست خواهید داد.
۸) نوشتن یک متن تاثیرگذار و کارا با یک بار تلاش به ثمر نمی رسد.
متن خود را یک روز بنویسید و روز بعد دوباره آن را بررسی کنید. میبینید که نیاز به بازنویسی دارد. نوشتن و تکمیل یک متن ممکن است ۳۰ روز طول بکشد. اگر افزایش میزان خوانندگان و در نتیجه خریداران را در نظر بگیرید، به اهمیت صرف کردن وقت برای نوشتن این متن پی میبرید.
بعد از این مراحل شاید فکر کنید که میتوانید یک متن عالی بنویسید و فروش موفقی داشته باشید.
البته همیشه چنین نیست. نکاتی ومجود دارد که باید بدانید تا صد در صد به موفقیت برسید:
از دوستان خود بخواهید تا متن شما را بررسی کنند.
به آنها بگویید که هرگونه اشتباه نوشتاری، دستوری و یا ابهامی در جملات و عبارات و یا هر گونه اشکال دیگر که در آن میبینند به شما اطلاع دهند. از آنها بخواهید که این کار را با صداقت و دقت انجام دهند و سعی کنند چیزی را از قلم نیندازند. به آنها بگویید اگر اشتباهتان را به شما بگویند، از آنها رنجیده خاطر نخواهید شد و این کار آنها برای شما چهقدر ارزشمند است. این روش کمک فوقالعادهای برای نوشتن یک متن عالی و گیراست.
منبع : آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا
مطالب مرتبط
- پیدا کردن رسانه تبلیغاتی مناسب
- وقتی کلیکها از پول میگویند
- ابزارهای تبلیغات در اینترنت
- تبلیغات پنهان، افسانهای در قرن بیستم
- تکنولوژی زدگی؛ آفت رسانه های الکترونیک در ایران تبــلیغـــات
- چرا تبلیغات در اینترنت
- تبلیغات آنلاین، صنعتی سیری ناپذیر
- تبلیغات اینترنتی؛ تعریف، مفهوم و تاریخچه تبلیغات بر روی اینترنت
- نفس های واپسین صنعت تبلیغات سنتی
- فرصتها و چالشها در تبلیغات اینترنتی
- هشت روش برای افزایش درآمد وب سایت شما از طریق تبلیغات متنی
- تنگناها و محدودیتهای تبلیغات اینترنتی در ایران
- آشنایی با تابلوهای دیجیتال تبلیغات
- تبلیغات عصر اینترنت
- کسب درآمد از میان کلمات
- یک وجب خاک اینترنت برای تبلیغات شما
- تبلیغات اینترنتی در ایران: تنگناها و راهکارها
- ۱۰ نکته برای تبلیغات در اینترنت با بودجه صفر
- کدام روش را می پسندید؟ حدس زدن یا آزمایش کردن
- فرصت از دست رفته فضای مجازی تبلیغات
- تبلیغات اینترنتی و بنرهای تبلیغاتی
- چرا تبلیغات در اینترنت
- چرا تبلیغات در اینترنت?!?!
- ابزارها و روشهای تبلیغات در اینترنت چیست
- تبلیغات مجازی یا محیطی
- هشت روش برای افزایش درآمد وب سایت شما از طریق تبلیغات متنی
- تبلیغات در وب
- تبلیغ دم گوش مشترکان
- تبلیغات اینترنتی دوباره اوج می گیرد
- اهمیت تبلیغات در اینترنت
- هشت روش برای افزایش درآمد وب سایت شما از طریق تبلیغات متنی
- اینترنت در خدمت تبلیغات
- RSS مسائل نه چندان سادهای را در عرصه تبلیغات آنلاین در پی دارد
- راههایی آسان برای جلب مشتریان به سایت
- چگونه می توانید یک بازاریاب اینترنتی خارق العاده باشید
- اینترنت رسانه تبلیغاتی مناسب
- تبلیغات اینترنتی درمقابل تبلیغات چاپی سنتی
- ابزارهای تبلیغات در اینترنت
- ایدهای جدید تبلیغاتی
- انقلاب آگهیهای آنلاین
- تبلیغات اینترنتی در بنبست
- راههایی آسان برای جلب مشتریان به سایت
- اهمیت تبلیغات در اینترنت
- تعریف تبلیغات (تبلیغ) اینترنتی
- چرا تبلیغات اینترنتی؟
- چشم انداز تبلیغات بازرگانی درعصر اطلاعات
- موتورهای جستجو و سایت های اجتماعی هدف تبلیغات اینترنتی
- تبلیغات اینترنتی
- گزارشی از روش تبلیغات شرکتهای بزرگ IT
- گسترش تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی
- RSS مسائل نه چندان ساده ای را در عرصه تبلیغات آن لاین در پی دارد
- تبلیغات اینترنتی
- گفتوگو در دنیای مجازی
- تبلیغات اینترنتی
- تبلیغات اینترنتی در ایران
- آگهی های تبلیغاتی را متوقف سازید!
- راه هایی آسان برای جلب مشتریان به سایت
- تبلیغات اینترنتی چیست؟
- تبلیغات و رسانه ها در عصر اینترنت
- نسل جدید آگهیها در جهان مجازی
- اینترنت موبایل؛ موج آینده انتشار تبلیغات
- تبلیغات اینترنتی و حقوق نادیده گرفته شده کاربران
- راه و روش تبلیغات در گوگل
- تبلیغات اینترنتی: شاید سه هزار سال دیگر
کلمات در حال جستجو
مخافل , زغالسنگ , قوای شنوایی , بهادر عبدی , رقابت کیفی , دستگاه جوش , طرح خودرو , راهرمز , خدانبده , حق وردیان , فراخوان بورس , فتوحی , فرماندهی انتظامی لرستان , کمیته فوتسال , آیتالله ضیاءآبادی , بارندگی، , ساوجبلاغ , تی ملی والیبال آرژانتین , محمدامین رضایی , هیات عالی گزینش کشور , پلی اکریل , عدالت محور , موشک داخلی , هدر رفتن , پلیس مشهد , لیگ دسته سوم , قلم چی , سریال شمعدونی , پرعنوان ترین , غلات کامل , سد سیمره , سیاه جامگان , افزایش سرعت اینترنت رایانه , افرین , دستگیری مجرم , زهرا احمدی پور , پفک کرانچی , عرضه کالا , هلیکوباکتری , نشریه نظامی , بدهی، , دریافت، , فولاد ماهان , انتقال رشته روانشناسی بالینی , عصبانی شدن , حامد ابراهیم پور , مصرف فرهنگی , سفیر سوئد , قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر , کلکسیونر ,
برخی از مطالبی که کاربران هم اکنون در حال خواندن آن هستند
تکنولوژی آموزشی , گیاهچه , شراب خواهد , مفاهیم کلی (۲) , ویژگیهای سیستم اقتصادی , بیتهاى مشهور , گفتی که در چه کاری با تو چه کار ماند , هورموندرمانی اولیه , ارتباط احساس برانگیز (Phatic Communication) , فردیتزدائی(۲) , علائم بالینی , د. و. گریفیث و تحول قالب روائی در سینما (۵) , گسترش دین مانوی در جهان , مرتبط با رشته تخصصی محقق بودن , تعریف حرف و تشبیه , اتحاد جماهیر شوروی سابق، ۱۹۴۵ تا ۱۹۹۶ , منوچهر مطیعی تهرانی , کشورهای جهان سوم , آرم یا تیتراژ خبر , دل سرمست من آن نیست که باهوش آید ,
سایر مقالات مرتبط :
- روش های تشخیص اصل بودن تلویزیون های سامسونگ
- چگونه تایمر کولر گازی را خاموش کنیم؟
- بررسی صرافی انلاین بدون نیاز به احراز هویت
- نکاتی برای خرید ایمیل شرکتی و ایرانی
- بهترین برندهای تلویزیون هوشمند کدامند؟
- اهمیت سیگنال رایگان ارز دیجیتال فیوچرز در ترید
- آشنایی با بهترین قالب های چند منظوره در وردپرس
- استفاده از گوگل ادز در ایران چگونه و چطور؟
- خرید سرور خارج از کشور از سرودیتا
- بهترین سئوکار خانم در ایران ❤️ | بهترین سئوکار خانم ایران
- قوی ترین باتری گوشی های سامسونگ و شیائومی در سال 2023
- سرور HP چیست؛ ۴ دلیل برای استفاده از آن