دیدگاه تحلیلی در CRMReviewed by Datacss.ir on Oct 23Rating:
دیدگاه تحلیلی در CRM
CRM تحلیلی به استخراج و بهره برداری از داده ها، به منظور کمک به مشتری و نیز بهبود و افزایش ارزش شرکت می پردازد.
CRM تحلیلی، تبدیل به بخش ضروری و اساسی شده در حالیکه CRM عملیاتی، سعی دارد بدون اطلاعات تحلیلی در خصوص ارزش مشتریان، به کارآیی کامل دست یابد.
ارزش مورد انتظار مشتری، بسیاری از تصمیمات CRM عملی را برانگیخته و هدایت می کند. یعنی ما با توجه به ملاک ها و ارزش های مشتری و انتظارات آنها، خدمات و محصولات و کیفیت کار خود و کارمندان خود را تغییر می دهیم.
مثلا ما می توانیم در طراحی سایت خود با ایجاد بخش نظرات و پشنهادات، از مشتریان نسبت به انجام امور کاریشان توسط کارمندان، فیدبک و نظر بگیرید، و درباره محصولات با ایجاد بخش نظر سنجی، مشکلات و نقص های محصولات خود را پیدا کنیم.
منبع: sitedesign-co.com
سایر مقالات مرتبط :
- مقایسه بهترین برندهای اینورتر و درایو
- آشنایی با آقای پرداخت، پرداختیار بانکی مرکزی و شاپرک + مزایای آن
- بهترین ابزارهای سئو سایت با یاسئومی
- طراحی سایت فروشگاهی وردپرس با کدنویسی!
- قیمت تقریبی و مشاوره جهت اطلاع دقیق از طراحی وب سایت فروشگاهی و اختصاصی
- زمینه های کاری مناسب برای یک برنامه نویس پایتون
- اهمیت سئو در دیده شدن و موفقیت کسب و کارها
- خرید شیبا از صرافی ارز دیجیتال
- آموزش خرید شیبا اینو از صرافی کیف پول من (تصویری 0 تا 100)
- خرید قالب سایت وردپرس با 13 نکته طلایی
- چرا طراحی سایت در مشهد اهمیت دارد؟ – وب سایت نقره ای
- چگونه محتوای سایت خود را از میلیونها محتوای موجود در اینترنت متمایز کنم؟