خصوصیات نشانه های تجاری

 

  • باید چشم نواز و ساده باشد.
  • با رنگ های ساده و احتمالا یک یا دو رنگ پر شوند.
  • متن به کار رفته در آن و یا در زیر آن باید کوتاه ، مختصر و خلاصه باشد.
  • یونیک و تک باشند به طوری که قبلا توسط شخص یا کمپانی دیگری استفاده نگشته باشد.
  • متناسب با مفاهیم بصری بر آمده از آن باشد. مثلا نشانه یک شرکت صنعتی باید از خطوط و فرم هایی تشکیل یافته باشد که هویت صنعتی بودن آن را منتقل کند. هرچه این موضوع بیشتر رعایت گردد، ارزش نشانه بهتر نمایان می گردد.
  • ….

منبع: نویاسیستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonمشاوره رایگان