بهینه سازی موتور جستجو یعنی تولید کردن صفحات وبی که برای موتورهای جستجو جالب و فریبنده هستند.
علم بهینه سازی موتور جستجو در مورد روشهای فنی مانند عنوان صفحه ی مناسب ، تگ ها و متاتگ ها، کلمات کلیدی و عبارات کلیدی و توضیحات مناسب سایت و کلاً محتوایی که موتورهای جستجو دوست دارند ، مطالعه می کند. علم بهینه سازی موتور جستجو در مورد روشهای فنی مانند عنوان صفحهٔ مناسب، تگ ها و متا تگ ها، کلمات کلیدی و عبارات کلیدی و توضیحات مناسب سایت و کلاً محتوایی که موتورهای جستجو دوست دارند، مطالعه میکند.
تفاوت بهینه سازی موتور جستجو با بازاریابی موتور جستجو : وقتی یک کاربر اینترنت بهدنبال کالایی برای خرید به صورت آنلاین میگردد. نخستین جایی که رجوع میکند، موتورهای جستجو خواهد بود. حال اگر ۵۰ شرکت آن نوع کالا را در وب سایتهای خود در معرض فروش بگذارند ، بخت با فروشندگانی است که جایگاه سایت آن ها در موتور جستجو بهتر باشد. گرچه امروزه فروشگاههای اینترنتی زیادی هستند که طیف گستردهای از کالا ها را به فروش می رسانند اما همچنان رقابت سختی برای بالابردن سایتهای فروش کالا در موتور جستجو وجود دارد. در این مقاله سعی بر آن شده است که تا با معرفی ویژگی موتورهای جستجو و روش های سئو بتوان راهکارهای مناسبی را برای بهینه سازی سایت ها به کار برد.
سایر مقالات مرتبط :
- استفاده از گوگل ادز در ایران چگونه و چطور؟
- خرید سرور خارج از کشور از سرودیتا
- بهترین سئوکار خانم در ایران ❤️ | بهترین سئوکار خانم ایران
- قوی ترین باتری گوشی های سامسونگ و شیائومی در سال 2023
- سرور HP چیست؛ ۴ دلیل برای استفاده از آن
- با بهترین هاستینگ طراحان وب شمالغرب کشور آشنا شوید
- خلاقیت در تولید محتوا | جدیدترین متدهای افزایش خلاقیت محتوا ۲۰۲۳
- فروش مفتول گالوانیزه، سیم آرماتوربندی، سیم خاردار و فنس در فروشگاه اینترنتی حصارآنلاین
- تعمیر آنلاین ، مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی
- برد هوشمند چیست؟ + نحوه استفاده از وایت برد هوشمند
- راهنمای خرید عمده لوازم جانبی کامپیوتر
- افزایش سرعت سایت های شلوغ