بهینه سازی موتور جستجو یعنی تولید کردن صفحات وبی که برای موتورهای جستجو جالب و فریبنده هستند.
علم بهینه سازی موتور جستجو در مورد روشهای فنی مانند عنوان صفحه ی مناسب ، تگ ها و متاتگ ها، کلمات کلیدی و عبارات کلیدی و توضیحات مناسب سایت و کلاً محتوایی که موتورهای جستجو دوست دارند ، مطالعه می کند. علم بهینه سازی موتور جستجو در مورد روشهای فنی مانند عنوان صفحهٔ مناسب، تگ ها و متا تگ ها، کلمات کلیدی و عبارات کلیدی و توضیحات مناسب سایت و کلاً محتوایی که موتورهای جستجو دوست دارند، مطالعه میکند.
تفاوت بهینه سازی موتور جستجو با بازاریابی موتور جستجو : وقتی یک کاربر اینترنت بهدنبال کالایی برای خرید به صورت آنلاین میگردد. نخستین جایی که رجوع میکند، موتورهای جستجو خواهد بود. حال اگر ۵۰ شرکت آن نوع کالا را در وب سایتهای خود در معرض فروش بگذارند ، بخت با فروشندگانی است که جایگاه سایت آن ها در موتور جستجو بهتر باشد. گرچه امروزه فروشگاههای اینترنتی زیادی هستند که طیف گستردهای از کالا ها را به فروش می رسانند اما همچنان رقابت سختی برای بالابردن سایتهای فروش کالا در موتور جستجو وجود دارد. در این مقاله سعی بر آن شده است که تا با معرفی ویژگی موتورهای جستجو و روش های سئو بتوان راهکارهای مناسبی را برای بهینه سازی سایت ها به کار برد.
سایر مقالات مرتبط :
- معرفی شرکت طراحی سایت ریگل
- مزایای داشتن یک سایت خوب چیست؟
- برای بهبود فروش در اینستاگرام چه باید کرد؟
- 3 اصل جادویی و قدرتمند برای طراحی سایت حرفه ای
- سئو سایت چیست و چه کاربردی دارد؟
- چرا به وبسایت نیاز داریم؟
- اهمیت ریسپانسیو بودن یک وب سایت
- نکاتی پیرامون طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی که باید توجه شود ؟!
- نمایش قسمت مخفی سایت برای اعضای سایت
- تصاویر اینستاگرام در وردپرس و نمایش آن با افزونه WP Instagram Widget
- افزایش سرعت وردپرس با 9 راهکار ساده
- مزایای و معایب (hrml 6 ) نسبت به ( html 5 )