مرکز طراحی سایت در تبریز ⭐ 33379347 | تعرفه استاندارد و ارزان

برای بهبود فروش در اینستاگرام چه باید کرد؟

برای بهبود فروش در اینستاگرام چه باید کرد؟

امروز ، اینستاگرام دارای چندین ویژگی است که امکان تبدیل نمایه کسب و کار شما به تجارت الکترونیکی واقعی در شبکه اجتماعی را فراهم می کند. در آن ، می توان محصولات خود را لیست کرد ، آنها را در تصاویر علامت گذاری کرد و به روش عملی فروخت.

اما آیا اینستاگرام واقعاً بهترین بستر برای تجارت الکترونیکی و کسب و کار شما است؟ چه موقع زمان آوردن مشتریان خود به یک فروشگاه آنلاین است؟ اگر تا به حال در مورد هر یک از این نکات تعجب کرده اید ، ما را دنبال کنید زیرا درمورد اینکه چگونه فروشگاه آنلاین می تواند به شما در حفظ مشتری و رشد تجارت الکترونیکی شما کمک کند ، بحث خواهیم کرد.

چرا به فروشگاه آنلاین مهاجرت می کنیم؟

جنبه ها و معیارهای مختلفی وجود دارد که می تواند در تصمیم ما برای آوردن تجارت الکترونیکی خود به یک فروشگاه آنلاین تأثیر بگذارد ، به ویژه هنگامی که در حال فروش در اینستاگرام است. این مهم است که بتوانیم علائم و دلایلی را که می تواند ما را به این کار سوق دهد مشخص کنیم و همچنین درک کنیم زمان مناسب برای مهاجرت به یک سیستم تجارت الکترونیکی چه موقع میباشد؟  برای این منظور، برخی از مزایا و پیشرفت هایی را که می توان با آوردن مشتری اینستاگرام خود به فروشگاه آنلاین به دست آورد ، ارزیابی خواهیم کرد. و از این تفاوت ها خواهید فهمید که بهترین زمان برای این کار چیست.

1- مقیاس پذیری تجارت شما

یکی از مهمترین و تأثیرگذارترین نکات در تجارت الکترونیک شما این است که ساختار فروش اینستاگرام شما تا چه اندازه مقیاس پذیر است. خرید اینستاگرام به کاربران امکان می دهد تا درباره پست های محصول شما نظر دهند و همچنین به مشتریان بالقوه شما اجازه می دهد از طریق دایرکت با شما حرف بزنند.

علاوه بر این ، می توان محصولات خود را با استفاده از منابع ابزار در دسته بندی ها سازماندهی کرد. با این حال ، با رشد کسب و کارتان ، ممکن است هنگام استفاده از اینستاگرام برای فروش آنلاین ، با موانعی روبرو شوید ، مخصوصاً در مورد خدمات مشتری.

اینستاگرام به شما اجازه نمی دهد عوامل پشتیبانی بیشتری استخدام کنید تا آنها بتوانند همزمان کار کنند و به عنوان مثال وقتی نفرات زیادی به شما دایرکت بدن جهت پشتیبانی محصول یا ارائه خدمات شما نمی توانید از نفرات زیادی برای پشتیبانی استفاده کنید و مشتری خود را راضی نگه دارید، در اینصورت وقت آن است که به یک سیستم تجارت الکترونیکی مهاجرت کرده و راه حل گفت و گوی آنلاین خود را نصب کنید.

 2- کیفیت خدمات

فقط پاسخگویی به بازدیدکنندگان متقاضی خدمات کافی نیست. علاوه بر این مسئله ، اینستاگرام همچنین امکان ارائه خدمات شخصی یا حتی یک تجربه همه جانبه برای مشتریان خود را محدود می کند.

بر خلاف  دایرکت اینستاگرام، در فروشگاه های آنلاین می توانید خدمات و نمونه کارهای خود به مشتری خود ارائه دهید و در اینصورت می توانید راه های مختلفی را برای ارائه یک سرویس یکپارچه ، با کیفیت و شخصی به مشتریان  خود ارائه دهید

گفتگوی آنلاین در فروشگاه به شما امکان می دهد از مشتریان  خود اطلاعات جمع آوری کنید ، خدمات مورد نیاز آنها را  درک کرده و مشتریان خود را دسته بندی کنید.

3- ادغام با راه حل های تجارت الکترونیکی

عامل دیگری که باید در نظر گرفت این است که شما نمی توانید در اینستا گرام برخی افزونه ها را اضافه کنید که دارای خلاقیت و تنوع و زیبایی باشد اما در فروشگاه آنلاین ، می توانید از منابع مختلفی برای تقویت تجارت الکترونیکی خود استفاده کنید و بتوانید فروش بیشتری داشته باشید. برخی از این مثال ها ابزارهایی برای سبدهای خرید ، امکانات بهتر برای مشاهده محصول در صفحه (با تغییر در رنگ ، اندازه یا حتی تصاویر 360 درجه) ، ابزارهایی برای بدست آوردن و ارائه ارزیابی های کاربر و نمایش آنها به روش عملی تر ، از جمله مهمترین موارد است.

4-آیا باید اینستاگرام را ترک کنم؟

درست است که یک فروشگاه مجازی فرصت ها و ابزارهای بهتری را برای نظارت و مدیریت نتایج تجارت الکترونیکی شما ارائه می دهد ، اما این بدان معنا نیست که شما باید دیگر از اینستاگرام استفاده نکنید ، خصوصاً اگر قبلاً در شبکه اجتماعی نتایج خوبی داشته اید. برعکس ، مهاجرت مشتریان اینستاگرام به فروشگاه آنلاین مبتنی بر بهبود بیشتر فروش و حضور آنلاین شما است. همچنان از شبکه اجتماعی کنار فروشگاه خود به عنوان یک کانال بازاریابی دیجیتال و طراحی شده برای تعامل با مخاطبان هدف خود استفاده کنید.

نتیجه گیری : برای بهبود کسب کار اینترنتی و افزایش فروش در فروشگاه شما و همچنین ارتباط و تعامل با مشتری و ارائه خدمات به مشتریان در سریع ترین زمان ممکن و حتی پشتیبانی سریع مشتریان علاوه بر فروشگاه اینستاگرام باید یه فروشگاه اینترنتی نیز داشته باشید تا بازدهی و فروش شما چندین برابر شود و رضایت و اعتماد مشتری را نسبت به کسب و کار خود را جلب نمایید .

تیم تبریز سایت tabrizsite.com که در حوزه طراحی سایت در تبریز وهمچنین سئو و بهینه سازی سایت در سال های گذشته بسیار پر رنگ ظاهر شده و همچنین نمونه کارهای فراوانی در زمینه طراحی سایت و یا رساندن بسیاری از سایت ها به صدر گوگل در اکثر کسب و کار ها دارا می باشد که می توانید فروشگاه اینستاگرام خود را با کمک این مجموعه به نتیجه مطلوب برسانید. وهمچنین اولین و کم هزینه ترین قدم را برای برندینگ کردن کسب و کار خود بردارید.

عنوان مقاله : برای بهبود فروش در اینستاگرام چه باید کرد؟

منبع : datacss.ir

خروج از نسخه موبایل