انواع بازاریابی های اینترنتی
بازاریابی های اینترنتی، بطور عمده به چهار دسته زیر طبقه بندی می شوند:
-
PPC:
یا همان پرداخت در ازای تعداد کلیک ها. چنین تبلیغاتی برای برندها و محصولات روی سایت های دیگر انجام می شود و می تواند در مواقعی، منجر به ایجاد رهبری جدید در صنعت شود.
-
PPI:
پرداخت در ازای تعداد نمایش تبلیغات
-
SEO:
سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر، به روندی اطلاق می شود که رتبه سایت یا صفحاتی از سایت را در نتایج طبیعی یا غیر پولی موتورهای جستجوگر بالا می برد.
-
SMM:
بازاریابی در شبکه های اجتماعی
منبع: نویاسیستم
سایر مقالات مرتبط :
- مقایسه بهترین برندهای اینورتر و درایو
- آشنایی با آقای پرداخت، پرداختیار بانکی مرکزی و شاپرک + مزایای آن
- بهترین ابزارهای سئو سایت با یاسئومی
- طراحی سایت فروشگاهی وردپرس با کدنویسی!
- قیمت تقریبی و مشاوره جهت اطلاع دقیق از طراحی وب سایت فروشگاهی و اختصاصی
- زمینه های کاری مناسب برای یک برنامه نویس پایتون
- اهمیت سئو در دیده شدن و موفقیت کسب و کارها
- خرید شیبا از صرافی ارز دیجیتال
- آموزش خرید شیبا اینو از صرافی کیف پول من (تصویری 0 تا 100)
- خرید قالب سایت وردپرس با 13 نکته طلایی
- چرا طراحی سایت در مشهد اهمیت دارد؟ – وب سایت نقره ای
- چگونه محتوای سایت خود را از میلیونها محتوای موجود در اینترنت متمایز کنم؟