انواع بازاریابی های اینترنتی

 

بازاریابی های اینترنتی، بطور عمده به چهار دسته زیر طبقه بندی می شوند:

  • PPC:

    یا همان پرداخت در ازای تعداد کلیک ها. چنین تبلیغاتی برای برندها و محصولات روی سایت های دیگر انجام می شود و می تواند در مواقعی، منجر به ایجاد رهبری جدید در صنعت شود.

  • PPI:

    پرداخت در ازای تعداد نمایش تبلیغات

  • SEO:

    سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر، به روندی اطلاق می شود که رتبه سایت یا صفحاتی از سایت را در نتایج طبیعی یا غیر پولی موتورهای جستجوگر بالا می برد.

  • SMM:

    بازاریابی در شبکه های اجتماعی

 

منبع: نویاسیستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonمشاوره رایگان